- Waardering
- 470
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie is Steven Hawkins?ik word zo moe van die mister ten.
ik ben heel blij voor je dat je dit allemaal heb kunnen bereiken zonder roids.
maar hoe durf jezelf ook maar enigszins te vergelijken met arnold? dat is in mijn ogen hetzelfde als na het oplossen van de stelling van Pythagoras jezelf gaan vergelijken met Steven Hawkins.
je mist de hardheid van Arnold, de Symmetrie en zelfs de massa. en dan kom je nu wel weer met je argument dat je alleen wil laten zien hoe dichtbij je kan komen bla bla, maar je bent niet dichtbij!
je traint alleen met het doel voor ogen om zo groot mogelijk te worden, terwijl Arnold en elke bodybuilder bezig is zijn lichaam zo te shapen dat het in goede balans is, op de bovenstaande foto kom je met bicep dikte nog wel in de buurt bij arnold. maar je borst valt totaal weg.
Arnold is trouwens de enige bodybuilder die je door 2en kan snijden en wanneer je de plakjes over elkaar heen legt dat ze precies passen, maar daar heb je allemaal geen oog voor.
een simpel advies van iemand die ook niet gebruikt.
leer kruipen voordat je probeert te lopen.
voorderest heb je best een net fysiek
Is Steven Hawking familie van Stephen Hawking?ik word zo moe van die mister ten.
maar hoe durf jezelf ook maar enigszins te vergelijken met arnold? dat is in mijn ogen hetzelfde als na het oplossen van de stelling van Pythagoras jezelf gaan vergelijken met Steven Hawking.
je mist de hardheid van Arnold, de Symmetrie en zelfs de massa. en dan kom je nu wel weer met je argument dat je alleen wil laten zien hoe dichtbij je kan komen bla bla, maar je bent niet dichtbij!
je traint alleen met het doel voor ogen om zo groot mogelijk te worden, terwijl Arnold en elke bodybuilder bezig is zijn lichaam zo te shapen dat het in goede balans is, op de bovenstaande foto kom je met bicep dikte nog wel in de buurt bij arnold. maar je borst valt totaal weg.
Arnold is trouwens de enige bodybuilder die je door 2en kan snijden en wanneer je de plakjes over elkaar heen legt dat ze precies passen, maar daar heb je allemaal geen oog voor.
ik word zo moe van die mister ten.
maar hoe durf jezelf ook maar enigszins te vergelijken met arnold? dat is in mijn ogen hetzelfde als na het oplossen van de stelling van Pythagoras jezelf gaan vergelijken met Steven Hawking.
De broer van Stephen King.
De echte ?
ik word zo moe van die mister ten.
gast, Arnold at zijn Dbolletjes alsof het snoep was en was in zijn tijd al 1 van de grotere (ab)users. ik vind het juist knap dat iemand die het volledig clean doet toch in lichte mate een vergelijking kan maken met de gebruikende top, al zal hij in vergelijking met de huidige pro's totaal niets voorstellen.
Maar blijf jij maar in de illusie dromen dat de pro's gekenmerkt worden door bovenmenselijke dedication en genetics.
het is heel simpel, die vergelijking slaat als een tang op een varken!
Hij was inderdaad een van de users, maar dat doet niks af aan zijn prestatie's.
er zijn en waren genoeg mensen die zich laten verleiden tot het gebruik van stimulerende middelen, en die komen niet eens in de buurt! Dit komt simpelweg inderdaad door geweldige gene.
want op het podium is iedereen gelijk! ze gebruiken (bijna) allemaal hetzelfde en werken er allemaal hard voor.
alleen had Arnold het geluk van de geweldige symetrie en door hard trainen ook de perfecte verhoudingen, want zelfs in zijn tijd waren Sergio Olivia en Lou Ferrigno groter dan Arnold.
Waar ik mezelf aan stoor in deze discussie is het gebrek aan respect voor de pro's in deze discussie.
koop een keer een ticket naar een Arnold classic europe, dan kijk je vooraf naar de (top)amateurs die er ook bijna Full Time mee bezig zijn, en ook veel 'snoepen' en dan later naar de main event met de toppers, dan zie je wat een super humans dat zijn en wat een dedication die hebben, en ja natuurlijk keur ik het gebruik van aas af, vooral bij beginnende bb ers.
maar waar ik me aan irriteer is dat er zo weinig respect is voor de topppers en dat mr 10 in deze discussie tussen neus en lippen door verteld dat wanneer hij ook zou gebruiken hij op het niveau van arnold zou zijn, en daarmee overschat hij zijn eigen kunnen en het niveau van arnold
Waar ik mezelf aan stoor in deze discussie is het gebrek aan respect voor de pro's in deze discussie.
koop een keer een ticket naar een Arnold classic europe, dan kijk je vooraf naar de (top)amateurs die er ook bijna Full Time mee bezig zijn, en ook veel 'snoepen' en dan later naar de main event met de toppers, dan zie je wat een super humans dat zijn en wat een dedication die hebben, en ja natuurlijk keur ik het gebruik van aas af, vooral bij beginnende bb ers.