AndroidHealthClinic

Arnold versus Mister10

Kijk dude, ik respecteer het naturel werk van Mr10 gewoon. Zelden kom je zo'n 'groot' iemand hier tegen met zo'n lange en cleane geschiedenis achter zich.

Dan hebben we dat in ieder geval gemeen

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 02:38 ----------

99% van alle losers die posten dat ze niet moeten vergelijken met hun grote bek, hebben de helft van het fysiek van Mister10 nog niet eens, laat staan uberhaupt arnold..

Denk dat 100% van die losers niet had gedacht dat je je er zo druk om ging maken

Oh btw wel grappig dat dit er gewoon bij staat;

Wie van het forum durft er nog in vergelijking gaan met Arnold?
Posten maar, die foto's!

Maar nee hoor, er worden hier niks vergeleken :thumb:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Vanochtend nog eens een foto van de benen gemaakt:

true-natural-bodybuilder-legs.jpg

True Natural, baby! :cool:

dikke poten kerel

Dan hebben we dat in ieder geval gemeen

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 02:38 ----------

Denk dat 100% van die losers niet had gedacht dat je je er zo druk om ging maken
Meh, edit./ SKinny nubs hebben geen bash nodig, dat doet de spiegel wel voor ze..

Laatst bewerkt:
Dit is precies de mentaliteit die het natural bodybuilding kapot heeft gemaakt. Geen enkel respect voor een prestatie die op natuurlijke wijze behaald is. Enkel het eindresultaat telt, en alle middeltjes om er te geraken zijn goed.

Het verdient meer respect..

Jammer genoeg is de fitness wereld zo naar de klote dat zelfs de natural pro's vrijwel allemaal gebruiken. Het is allemaal maar triest. Je kan van alle daken schreeuwen dat je natural bent, en dat is misschien wel zo. Maar die gozer naast je stopt gewoon elke week een spuit in ze reet en doet dat ook. En als ze niet "te groot" zijn gelooft iedereen het nog ook..

Daarom train ik puur voor mezelf en niemand anders.. Aan het einde van de dag maakt het geen ene klote uit als je gebruikt.

haha mooie vergelijking, je komt er wel kerel!!

Volgens mij zijn je benen vooruitgegaan.

Respect voor je fysiek. Je kan niet bewijzen dat het naturel is maar aan de andere kant kan ik ook niet bewijzen dat het niet zo is.

Ik kan wel bewijzen dat het focking irritant is dat je OVERAL "TRUEEEE natural" moet schreeuwen. Kap ermee. Please. Thnx :)

Jammer dat je hiervoor hebt moeten kuren

Ik heb een beetje moeite met de term "true" aangezien heden den dag in vele voedingsmiddelen -die ieder van ons frequent eet- allerlei stoffen (al dan niet bewust toegevoegd door de industrie) zitten waaruit we bij sport profijt kunnen halen (hoe klein deze winstmarge ook is). Een échte true naturel bestaat dus niet vind ik :) Desondanks dat feit vind ik dat je toch een nette fysiek hebt!

Terug
Naar boven