Fitness Seller

Arnold's log

• Topic Starter Topic Starter
goeie foto! volgende keer side pose of zo?

ben zelf meer een fan van David Henry

Thanks!deze was echt ff heel snel met mn BB geschoten door mn trainingsmaatje omdat er voor 1 minuutje verder niemand aan het trainen was,volgende week zitten we in Spanje,trainen op het strand en daar kunnen we wel wat leuke foto's maken denk ik :cool:

nice ben benieuwd en vermaak je daar bro, alhoewel je bent nu 15weeks out van de flex cup he, maak je het niet al te bond daar of?

Thanks!deze was echt ff heel snel met mn BB geschoten door mn trainingsmaatje omdat er voor 1 minuutje verder niemand aan het trainen was,volgende week zitten we in Spanje,trainen op het strand en daar kunnen we wel wat leuke foto's maken denk ik :cool:

nice ben benieuwd en vermaak je daar bro, alhoewel je bent nu 15weeks out van de flex cup he, maak je het niet al te bond daar of?

Ik neem 10 pakken oats mee,paar potten pindakaas,2 kg isolaat,jack 3D,stackers (legale voor wat cardio energie) en ik kan het me nu veroorloven mijn bf 2% op te laten lopen om nog wat kwaliteitsmassa te pakken voor zover dat lukt in 3 weken,12 weken out gaan alle carbs eruit voor 12 weken lang op 1 cheatmeal na per week,de laatste 4 weken gaan die cheatmeals er ook uit en ga ik "fatcyclen"..ik heb er alle vertrouwen in dat ik gruwelijk shredded in Eindhoven sta :cool:

Maar in Spanje (10 dgn) gaan we zeker ook lol hebben,je weet zelf hoe het is om shredded over het strand te lopen toch?haha :p

Thanks!

Staat er strak bij

Mja verkeerde belichting, maar je kunt echt wel zien dat je er goed bij staat

true, maar zo shredded loop ik er (nog) niet bij, misschien volgend jaar of het jaar daarna;)
njah je hebt daarna een dikke 13 weeks out, moet voldoende zijn! ik ga je zien daar kerel

Lol :D

Dagje serieus aan de carbs en 3kg meer op de weegschaal haha,boel water natuurlijk maar wel grappig om te zien wat een verschil wel of geen carbs maakt

Is meer cleanbulken wat ik doe,wil mijn bf niet boven de 10 laten komen tijdens een bulk,ik train dan hetzelfde qua sets en reps maar heb geen vaste split en of schema,alleen zijn de gewichten dan wat hoger :p

Dat bedoelde ik ook, zie zelf ook niet echt het nut in van zwaar bulken.

Aha, dus die trainingen die hier elke keer voorbij komen zijn gewoon uit je hoofd? Vind ze er altijd doordacht uitzien.

Dat bedoelde ik ook, zie zelf ook niet echt het nut in van zwaar bulken.

Aha, dus die trainingen die hier elke keer voorbij komen zijn gewoon uit je hoofd? Vind ze er altijd doordacht uitzien.

Werd toevallig net wakker :p ff shake pakken :D

De trainingen zijn niet ter plekke geimproviseerd he,ik plan wel van te voren wat ik wil doen in welke volgorde en voor welke oefening ik bv fst-7 wil doen (doe ik max 2 a 3 keer per week,meer is imo overtraining).

Veel trainingen die ik doe zijn rechtstreeks "gejat" van motivatiefilmpjes van meestal Heath en vaak ook Cutler,ik zorg voor veel variatie qua oefeningen en reps..

---------- Post toegevoegd Sat 3 Sep 2011 om 01:46 ----------

Schoudertraining van vandaag is er 1 van heath,armtraining van gisteren bv is er 1 van Coleman,ik vergelijk mezelf in niks met hun maar proberen te trainen (met mijn gewichten) zoals zij doen motiveerd me enorm :)

Heb je wel als leidraad dat je bijvoorbeeld wel alles 1 x per week pakt, of wisselt dat ook?

Heb je wel als leidraad dat je bijvoorbeeld wel alles 1 x per week pakt, of wisselt dat ook?

Nee ik heb als leidraad dat ik schouders het liefst 1 keer per 4 dagen pak,en de rest 1 keer per 5 a 6 dagen,waarbij ik het liefst ook geen schouders de dag voor of na borst train,dus de volgorde wisselt wel..ik denk dat je je schouders net iets vaker kunt trainen dan de rest,daarbij ben ik niet gezegend met een wijd frame dus moeten mijn schouders groot en vol zijn,en zoals ik ze train lijkt het ook te werken voor mij,mijn schouders zijn met mijn triceps mijn beste spiergroepen..

Borst en biceps heb ik altijd moeite mee gehad die te laten groeien,maar ook die zijn het afgelopen jaar goed vooruit gegaan en zijn in verhouding met de rest,borst dankzij veel incline werk,hoger in de reps,meer volume en minder frequent trainen (eens per 5 a 6 dgn ipv 2 keer per week) en biceps door lager volume en ook hoger in de repa,eerst deed ik voor biceps vaak wel 4 soms 5 oefeningen van 3 a 4 sets en heel zwaar tot soms 4 a 5 reps (met kapotte aanhechtingen als gevolg,geen groei) nu doe ik 3 max 4 oefeningen biceps,maar maximaal 10 sets en hoger in de reps,liefst boven de 10 soms richting de 20 reps soms,geen blessures meer en ze groeien :D

Vandaag laat op,uurtje gewandeld met vriendin en bull @ st Pieter,zojuist pas maaltijd 1 van vandaag gehad,160 gram oats,40 gram whey isolaat en 30 gram calve pindakaas :D

Nee ik heb als leidraad dat ik schouders het liefst 1 keer per 4 dagen pak,en de rest 1 keer per 5 a 6 dagen,waarbij ik het liefst ook geen schouders de dag voor of na borst train,dus de volgorde wisselt wel..ik denk dat je je schouders net iets vaker kunt trainen dan de rest,daarbij ben ik niet gezegend met een wijd frame dus moeten mijn schouders groot en vol zijn,en zoals ik ze train lijkt het ook te werken voor mij,mijn schouders zijn met mijn triceps mijn beste spiergroepen..

Borst en biceps heb ik altijd moeite mee gehad die te laten groeien,maar ook die zijn het afgelopen jaar goed vooruit gegaan en zijn in verhouding met de rest,borst dankzij veel incline werk,hoger in de reps,meer volume en minder frequent trainen (eens per 5 a 6 dgn ipv 2 keer per week) en biceps door lager volume en ook hoger in de repa,eerst deed ik voor biceps vaak wel 4 soms 5 oefeningen van 3 a 4 sets en heel zwaar tot soms 4 a 5 reps (met kapotte aanhechtingen als gevolg,geen groei) nu doe ik 3 max 4 oefeningen biceps,maar maximaal 10 sets en hoger in de reps,liefst boven de 10 soms richting de 20 reps soms,geen blessures meer en ze groeien :D

Ok duidelijk. Inderdaad goed om te luisteren naar je lichaam en door gevoel en ervaring te trainen en niet op basis van een algemeen schema. De ene spiergroep heeft soms wat meer of minder aandacht nodig dan de andere.

Die havermout he, kook jij die met de melk mee..?
En valt het nog een beetje te eten..?

Goed uitgelegd, ben ook wel benieuwd hoe je dit doet met je triceps/kuiten/buik/benen/rug, mocht je tijd hebben.

Goed uitgelegd, ben ook wel benieuwd hoe je dit doet met je triceps/kuiten/buik/benen/rug, mocht je tijd hebben.

Kom ik vanavond op terug,kuiten train ik nooit en die zijn echt goed,dik en veel definitie maar iedere dag lopen door de heuvels van st Pieter helpt vast ook ;) en met abs heb ik denk ik geluk,ik train ze goed maar heb echt een strakke 8-pack helemaal symetrisch,nu ff maaltijd 2 (160 gram basmati,220 gram kip,wat spinazie en 50 gram cashews) nu ff met de kleine naar strandje aan de maas,beetje tannen haha

Ik kom er vanavond op terug!

---------- Post toegevoegd Sat 3 Sep 2011 om 13:22 ----------

Die havermout he, kook jij die met de melk mee..?
En valt het nog een beetje te eten..?

Welke melk?milk is for babies (quote the great arnold s haha)

Nee ik raak geen melk aan,havermout gewoon zo uit het pak,whey erbij (heb 3 smaken dus keus genoeg) water erbij en smikkelen :D

Terug
Naar boven