Nee ik heb als leidraad dat ik schouders het liefst 1 keer per 4 dagen pak,en de rest 1 keer per 5 a 6 dagen,waarbij ik het liefst ook geen schouders de dag voor of na borst train,dus de volgorde wisselt wel..ik denk dat je je schouders net iets vaker kunt trainen dan de rest,daarbij ben ik niet gezegend met een wijd frame dus moeten mijn schouders groot en vol zijn,en zoals ik ze train lijkt het ook te werken voor mij,mijn schouders zijn met mijn triceps mijn beste spiergroepen..
Borst en biceps heb ik altijd moeite mee gehad die te laten groeien,maar ook die zijn het afgelopen jaar goed vooruit gegaan en zijn in verhouding met de rest,borst dankzij veel incline werk,hoger in de reps,meer volume en minder frequent trainen (eens per 5 a 6 dgn ipv 2 keer per week) en biceps door lager volume en ook hoger in de repa,eerst deed ik voor biceps vaak wel 4 soms 5 oefeningen van 3 a 4 sets en heel zwaar tot soms 4 a 5 reps (met kapotte aanhechtingen als gevolg,geen groei) nu doe ik 3 max 4 oefeningen biceps,maar maximaal 10 sets en hoger in de reps,liefst boven de 10 soms richting de 20 reps soms,geen blessures meer en ze groeien