Fitness Seller

Arnold's log

Leuk om te volgen :D keep posting!

U is sterk!! Leuke log, ga het volgen en hoop wat extra kennis te kunnen opdoen. Mijn benen doen ook pijn met nog minder dan de helft van het gewicht van jouw squats...

• Topic Starter Topic Starter

zojuist chest workout gedaan!

Incline DB press
12 x 30
10 x 44
10 x 52
9 x 56 (1 forced rep)
8 x 60 (2 forced reps) PR!

Incline DB flyes
8 x 38
10 x 34
11 x 30

Machine press
dropset 120/110/100/90/80/70/60/50 (geen reps getelt..)

Cable cross over
FST-7 20 tot 35 kg, 8 a 12 reps

DB pull over, bank dwars, dus alleen schouders op het bankje(inmiddels wat last van aanhechtingen, kon niet te zwaar gaan, maar wel heel geconcentreerd)
8 x 40
12 x 36
20 x 32

Laatst bewerkt:
Ik vroeg me altijd al af wie er in godsnaam met die 60 kg dumbbells kon pressen...ze liggen bij de gym waar ik nu train moederziel alleen in een hoekje!

Staat die arnold er gewoon even 8 reps mee uit te persen!:eek:

Ik vroeg me altijd al af wie er in godsnaam met die 60 kg dumbbells kon pressen...ze liggen bij de gym waar ik nu train moederziel alleen in een hoekje!

wij hebben "maar" DB's tot 56, maar we kunnen ook zelf DB's in elkaar schroeven en zo zwaar maken als we zelf willen :D

met 60 was wel met 3 man erbij, 2 aangeven, 1 erachter...6 reps helemaal zelf, 7e met beetje hulp en de 8e met nog meer hulp...maar was heerlijke set, pomp en aders echt niet normaal :D (maar ik zal de volgende keer wat filmen, is misschien wel leuk :) )

Laatst bewerkt:
Even stomme vraag..of althans zo stom is het niet op een bodybuilding forum....dus daar komt dan de vraag:

"Naturel of ooit iets gesnoept?"

Even stomme vraag..of althans zo stom is het niet op een bodybuilding forum....dus daar komt dan de vraag:

"Naturel of ooit iets gesnoept?"

Momenteel al lange tijd naturel, maar heb wel eens wat gesnoept, maar geen heftige sizzle hoor..(paar weken naposim alweer zo'n 3 jaar terug), maar wist toen niet half wat ik nu weet van bodybuilding en dan vooral van mijn eigen lichaam..ik weet nu in ieder geval 1 ding heel zeker en dat is dat er geen sterker anabool is dan de juiste voeding..het "snoepen" heeft weinig tot niks gebracht en ik denk dat het, met mijn lengte niet nodig is om richting de 100kg droog te gaan

Laatst bewerkt:
hmzz beetje last van slapeloosheid, nadeel van te laat nog aan de No-Xplode :(

hmzz beetje last van slapeloosheid, nadeel van te laat nog aan de No-Xplode :(

Ha shit is dat. Ik werd om vijf uur wakker net, klaarwakker helaas en kon niet meer slapen... Dan maar eruit en vroeg beginnen ;)
Bevalt die no-explode trouwens? Hoe lang gebruik je het al en merk je veel verschil als je het niet neemt?

---------- Toegevoegd om 06:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:03 ----------

tja ik ben al blij als ik over een paar weekjes 30 kan pakken :(

dikke DB press kerel !!!

Bevalt die no-explode trouwens? Hoe lang gebruik je het al en merk je veel verschil als je het niet neemt?

Ik gebruik het al jaren, soms wel en soms niet maar qua kracht merk ik 0 verschil, als ik het niet neem dan neem ik wel 4 tot 5 gram aan Arginine tabs voor de pomp, maar ik train gewoon heerlijk op No-Xplode, ik moet alleen niet meer nemen dan 2 en halve maatschep anders vind ik het te heftig qua pepmiddelen, de focus en drive die No-Xplode (en ook andere vergelijkbare producten) me geven zijn geweldig, en met name met No-Xplode kan ik heel lang trainen zonder een hongergevoel te krijgen.

---------- Toegevoegd om 08:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:17 ----------

zojuist rug getrained, rug deze week in 2 delen, dit is dus deel 2 ;

Deadlifts (vanaf de grond, vanaf 145 met straps)
10 x 70
2 x 145
1 x 175 (en 10 sec vasthouden bovenste punt)
1 x 185 (idem)
1 x 195 (idem)

One arm DB rows (met straps)
10 x 45
6 x 60 (strap zat niet goed)
10 x 65

Latpull front wide grip (met straps)
16 x 70
8 x 100
7 x 110

Seated rows
16 x 70
12 x 100
10 x 120

Sterk man, gebruik je die zakjes van no-xplode of gewoon de oude pot?

holie **** - ik had je in m'n log zien reageren en dacht neem hier is een kijkje...wat een gewichten gek, niet normaal :P

holie **** - ik had je in m'n log zien reageren en dacht neem hier is een kijkje...wat een gewichten gek, niet normaal :P

Ik heb een goed voorbeeld ;)

Nederlands kampioen bankdrukken 2010 (heavyweights) trained bij ons, en ik train wel eens met hem :p (maar kom niet in de buurt van wat hij doet :eek: )

Ik weet niet als het al gevraagd is maar hoelang train je ondertussen al?
Erg mooie trainingen zet je neer :D!

Terug
Naar boven