XXL Nutrition

Arrogant gedoe tijdens uitgaan

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat het ook te maken heeft naar welke uitgaansgelegenheid je gaat. Ik vind dat bepaalde muzieksoorten/uitgaansgelegenheden een ander soort publiek aantrekken, dan bijvoorbeeld het gemiddelde rockcafé.
 
Ik denk dat het ook te maken heeft naar welke uitgaansgelegenheid je gaat. Ik vind dat bepaalde muzieksoorten/uitgaansgelegenheden een ander soort publiek aantrekken, dan bijvoorbeeld het gemiddelde rockcafé.
als in dat rockcafé crapuul zit heb je evengoed prijs.

Genoeg rockcafés geweten waar het elk week end ambras was.
 
als in dat rockcafé crapuul zit heb je evengoed prijs.

Genoeg rockcafés geweten waar het elk week end ambras was.
Ik zeg ook niet dat het een garantie is voor een probleemloos avondje uit, maar op de gemiddelde R&B/Hiphop avondje komt toch echt een totaal ander publiek af dan op een normaal feestje in de Paradiso.
 
Ik zeg ook niet dat het een garantie is voor een probleemloos avondje uit, maar op de gemiddelde R&B/Hiphop avondje komt toch echt een totaal ander publiek af dan op een normaal feestje in de Paradiso.

klopt :) Moest ook eens op een r en b avondje aan de deur staan. Nog geen kwartier en het was al ambras :)
 
klopt :) Moest ook eens op een r en b avondje aan de deur staan. Nog geen kwartier en het was al ambras :)
Ik kan me voorstellen dat dat inderdaad geen rustige avond is geworden. :) Wat komen er toch een zooi mensen op die feesten af met een minderwaardigheidscomplex.
 
Ik kan me voorstellen dat dat inderdaad geen rustige avond is geworden. :) Wat komen er toch een zooi mensen op die feesten af met een minderwaardigheidscomplex.

Waren mensen met petjes en heuptasjes :) En konden niet van andermans vriendin blijven.
 
Wees gewoon jezelf en ga niet je houding gezicht uitdrukking veranderen omdat je bang bent voor een confrontatie. Meiden die houden het vaak idd bij arogante houdingen beetje uitdagen Door uitstraling. En vaak als men er echt op uit is prikken ze er zo doorheen. Mannen zullen niet zo snel met een vrouw op de vuist gaan tenzij je zijn ego krenkt waar zijn vrienden bij zijn.
Tijdens me werk kom ik vaak dit soort situaties tegen agressie en intimidatie etc. Meiden hebben vaak de dominantie willen bewijzen in hun gedrag en uitdrukkingen. Als het er echt op aan komt en het word te persoonlijk. Zeg het gewoon jouw manier wat jij niet Prettig vind en dat je gewoon zin hebt in een gezellige zorgeloze avond. Communicatie is toch vaak de beste oplossing; ) al is dat moeilijk als ze wat op hebben.
 
Ik heb eigenlijk zelden nog wat. Alleen laatst een paar irritante bodybuilders (...) weg moeten staren die indruk op onze dames wilden blijven maken op een feest. Go figure....:roflol:
 
Wacht even.

Vrouwen staren naar je en dat zie je als een probleem???
 
Ja ik ben een vrouw. Waterman is een sterrenbeeld weetje wel haha
 
Marokkanen gok ik maar die komen toch niet binnen ?

Als de organisator(degene die mij betaalde) zegt dat iedereen welkom is wat doe je daar dan aan. En dan was hij nog te gierig om 2 portiers in te huren.
Had dus slecht kunnen aflopen want het was een ganse groep.
 
Ik herken het niet echt, maar ik ben oud en ga niet meer echt uit LOL :p

Zou het niet kunnen dat deze meiden "gewoon" kijken, maar gewoon van nature een arrogante kop hebben? Heb het helaas zelf wel eens gehoord, terwijl ik best aardig ben vind ik zelf:p

Ligt waarschijnlijk ook heel erg aan waar je heen gaat. Had wel enkele meiden die arrogant over kwamen maar IRL gewoon mega onzeker waren. Voor de rest alleen relaxte lui, maar het was dan ook meer een metal/rock kroeg, dus dat zal tov een club zeker wel verschil maken. Ook of je in randstedelijk gebied woont of in een dorp.

Zou me er (tenzij ze daadwerkelijk opmerkingen maken) niets van aantrekken.
 
6 jaar elk weekend nuchter naar dezelfde club???
 
Mensen kijken altijd wel, zie ze wel eens smoezen.. Lekker boeiend, die ene keer dat ik uit ga ga ik me daar echt niet druk om maken. En als ze vervelend worden... tjah dan zijn ze aan het verkeerde adres. Ben van nature niet agressief aangelegd, maar als mensen dingen gaan uitlokken en of mij aanraken kunnen ze een tik terug verwachten.
 
Geen aandacht aan schenken, minder nadenken en meer genieten. Een en ander kan best met jouw uitstraling te maken te hebben.
 
Back
Naar boven