Fitness Seller

artificial intelligence

En de extra benen die verschijnen op 00:11.
Screenshot_20250527_101650_Chrome.jpg

Maar, ja, creepy realistisch. Binnenkort zijn we fucked.

• Topic Starter Topic Starter
En de extra benen die verschijnen op 00:11.
Screenshot_20250527_101650_Chrome.jpg

Maar, ja, creepy realistisch. Binnenkort zijn we fucked.
Dit ga je never nooit zien als je er niet op let.

Blijft een enge ontwikkeling, kwestie van tijd tot er iets goed fout gaat hierdoor.

Hoe en wat geen idee, maar dit gaat een keer voor grote problemen zorgen.

Goede ontwikkeling, als alles nep is en je niets meer kan geloven gaan we mischien meer tijd met elkaar doorbrengen.

Goede ontwikkeling, als alles nep is en je niets meer kan geloven gaan we mischien meer tijd met elkaar doorbrengen.
Ik vermoed dat de creatieve sector het heel moeilijk gaat krijgen met deze ontwikkelingen. Waarom zou je nu nog veel uitgeven aan procuctfografie, reclames die alleen getoond worden op social media (en dus kleine schermpjes), mensen die stotyboards maken, stemacteurs, vertalers enz.

Ik vermoed dat de creatieve sector het heel moeilijk gaat krijgen met deze ontwikkelingen. Waarom zou je nu nog veel uitgeven aan procuctfografie, reclames die alleen getoond worden op social media (en dus kleine schermpjes), mensen die stotyboards maken, stemacteurs, vertalers enz.
Wat dacht je van websites bouwen, programmeren, coderen, etc.
Grafisch ontwerpers, maken en bedenken van films, zelfs het schrijven van boeken.

Als je ziet wat voor troep streamingservices maken dan zal AI hier flink mee concureren.

Ik heb perplexity met een imo simpele vraag het antwoord laten geven dat hij het niet niet weet of kan.

Vrienden van ons hebben een oude boerderij gekocht en ik wilde a.d.h.v. en paar foto's van de buitenkant een schatting laten doen van het totale woonoppervlak, maar een antwoord kon hij niet geven.

Zonder de gedetailleerde informatie van Drimble of vergelijkbare bronnen was het niet mogelijk om je initiële vraag over het woonoppervlak van deze woonboerderij nauwkeurig te beantwoorden. Dit komt door de volgende redenen:
    • Gebrek aan exacte maten: Op basis van alleen foto's, zelfs met zichtbare referentieobjecten zoals auto's, heftrucks of steigers, kun je hooguit een ruwe inschatting maken van de buitenafmetingen. De precieze binnenmaten (die bepalend zijn voor het woonoppervlak) blijven onbekend.
    • Geen inzicht in interne indeling: Foto’s laten niet zien welke delen van het gebouw als woonruimte meetellen volgens de officiële meetnormen (zoals NEN 2580). Zo zijn muurdiktes, niet-woonfuncties (zoals schuren of bergingen), vides en ruimtes met onvoldoende hoogte niet zichtbaar of te beoordelen.
    • Onbekende bouwkundige status: Zonder aanvullende informatie weet je niet of delen van het gebouw al tot woonruimte behoren, of nog als stal of opslag dienen. Dit beïnvloedt het totale woonoppervlak aanzienlijk.
    • Beperkingen van visuele schatting: Perspectief, lensvertekening en onbekende afmetingen van referentieobjecten zorgen ervoor dat schattingen op basis van foto’s altijd een grote foutmarge hebben.
Pas met de objectieve gegevens van Drimble, zoals de geregistreerde woonoppervlakte en de bruto vloeroppervlakte, kun je een onderbouwde en betrouwbare inschatting maken. Zonder deze gegevens blijft het bij speculatie en is een nauwkeurig antwoord niet mogelijk.

Ik heb hem daarna gedwongen om een schatting te maken en dat antwoord sloeg gewoon nergens op. Ook met bouwtekeningen en extra info die op drimble staan zoals het totale bruto vloeroppervlakte komt hij niet echt tot een wenselijk antwoord.

Vanochtend met mijn dochter zitten spelen met video generatie.

Een tijdje geleden had ze een verhaaltje geschreven en daar wilde ze toen eigenlijk een stopmotion filmpje van maken met lego poppetjes en playdoh. Dat kost zo gruwelijk veel tijd dat ik daar niet aan begonnen ben.

Dit was haar verhaaltje:
Het eigenwijze varkentje
Er was eens een varkentje die op een dag eens naar buiten ging gluren en plop hij zat vast in een hek en een meisje genaamd Evie.
Evie ging het varkentje helpen maar hij zat nog steeds vast in het hek Evie zag een bijl en ze ging hameren met de bijl het varkentje was uit het hek maar Evie kon hem niet achter laten.
Ze nam hem mee naar huis maar mama vond het niet goed dat Evie varkentje had maar Evie keek zo zielig dat het ze varkentje kon houden en ze leven nog lang en gelukkig

Ik heb perplexity gevraagd om adhv dit verhaaltje voor Deevid (want die is een enkel keer gratis) in het Engels een prompt te schrijven waarmee Deevid AI een fimpje van 5s kan maken. Op tal van punten is er natuurlijk commentaar te leveren, maar ik bind het toch wel bewonderenswaardig hoe ver je kan komen door gewoon maar tegen een computer te praten via een toetsenbord.

Interdasting..

Terug
Naar boven