MuscleMeat

Nieuws Artikel NOS over AAS

Dus in plaats van te gaan trainen kan ik net zo goed wat meer AAS zetten :).

Nee :p want je hebt zo meer kans dat je hartspier en prostaat sterker groeit. Ook ga je een groter deel weer verliezen.

Wat je houd is nog altijd voeding- en trainingsafhankelijk (en je eigen aanmaak na de kuur). En beweging gaat een deel van de niet zo gezonde effecten van aas tegen.

weet 1980 dat je hun broscience gestolen en mee naar de toekomst genomen hebt?

---------- Post added at 15:40 ---------- Previous post was at 15:36 ----------

05c2d5b881d438591c1d2319533a3cb9.png

Vooruit, je hebt helemaal gelijk. Ga er vooral niet dingen over opzoeken en doorlezen wat wetenschappers daar allemaal over te zeggen hebben. Blijkbaar heb je alle kennis al die bestaat over dit onderwerp en iedereen zou een voorbeeld aan jou moeten nemen.

Omdat dit;

http://www.muscleandstrength.com/articles/body-types-ectomorph-mesomorph-endomorph.html

Dit is de meest simpele versie die ik zo snel kon vinden. Maarja ik zit hier ook niet om jullie te overtuigen natuurlijk. Ik wou gewoon weten waarom je dat dacht.

Onzinnig artikel. Eerst beginttie met een anekdote over dat hij geen vooruitgang maakte omdat hij een schema deed voor elite bodybuilders. Oftewel, als beginner trainde hij als gevorderde. Dat is een ander onderwerp dan of mensen, laten we zeggen beginners, met verschillende lichaamstypen, anders moeten trainen. Niet relevant.

En in feite waar het op neer komt: als je een snel metabolisme hebt, komt je minder snel aan, dus moet je zorgen dat je niet zo veel kcal verbrandt, en veel kcal consumeerd (no shit); als je een traag metabolisme hebt, komt je snel aan, en moet je oppassen niet te veel te eten (no shit). Wat heeft niks te maken met somato-lichaamstypen. Tenzij je met somatotypen bedoeld 'de snelheid van je metabolisme', en dan is het onzin om dat 'meso', 'ecto' te noemen. En er staat in het artikel verder ook niets over anders trainen.

Natuurlijk is dit een onzinnig artikel. Het heeft me nog geen minuut gekost om wat simpels te vinden. Nog een keer ik hoef je niet te overtuigen ik wou alleen weten waarom dat dan niet waar zou zijn. Maar behalve dat ik lees dat veel mensen het niet met me eens zijn, lees ik nergens waarom ik het wel met hun dan eens zou moeten zijn.

moet altijd zo lachen om die endo ecto meso bullsht, en zeker die '' ik ben ecto dus kan geen spiermassa aankomen ''

phil heath is ook ecto.

En nu zou het dan wel mooi zijn als je uitlegt waarom het onzinnig is i.p.v. alleen maar zeggen dat het zo is. ---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ---------- ow zag niet dat er al gereageerd was. Weet nu dus iniedergeval waar ik moet beginnen met zoeken over wat jullie nu bedoelen. :)

Laatst bewerkt:
zit deels wel waarheid in voor de casuals de enkel voor de sixpack gaan. hier op dbb wordt net gedaan alsof het met AAS zelfs lastiger is om gains te maken

Nee helemaal niet.. sixpack = voeding.

Er word juist gedaan alsof je met AAS garantie hebt op een prachtfysiek, zelfs als voeding en training ruk zijn. Nou geloof me, als je die drie aspecten combineert, mag je alsnog rete veel geduld hebben.

Natuurlijk is dit een onzinnig artikel. Het heeft me nog geen minuut gekost om wat simpels te vinden. Nog een keer ik hoef je niet te overtuigen ik wou alleen weten waarom dat dan niet waar zou zijn. Maar behalve dat ik lees dat veel mensen het niet met me eens zijn, lees ik nergens waarom ik het wel met hun dan eens zou moeten zijn.

wetenschappelijke aanpak not even once

---------- Post added at 16:45 ---------- Previous post was at 16:45 ----------

Jack drent is een hommel. Ik wil niemand overtuigen maar ik wil gewoon weten waarom hij niet hommel zou zijn.

Nee :p want je hebt zo meer kans dat je hartspier en prostaat sterker groeit. Ook ga je een groter deel weer verliezen.

Wat je houd is nog altijd voeding- en trainingsafhankelijk (en je eigen aanmaak na de kuur). En beweging gaat een deel van de niet zo gezonde effecten van aas tegen.

Jammer :p. Ik zag het al helemaal voor me. Lekker met een biertje en een zak chips op de bank. Beetje hangen en toch gains maken :D

Dunne polzen en enkels zullen inderdaad blijven. Wat mij ook opvalt is dat als een ecto wat spiermassa aanzet dit er al best aardig uitziet. Je plakt namelijk spiermassa op een smal frame.

Ik heb inmiddels 2 schakels voor mijn stalen armband bij moeten laten maken. Elke schakel is 2,7cm lang, hierdoor kan ik concluderen dat je wel degelijk wat massa aanzet op je polsen, ook al is 5cm in verhouding met de 40kg gains niet echt geweldig te noemen maar het scheelt wel:o

Deadlifts, rackpulls en weighted pull ups for the win I guess.

Terug
Naar boven