AndroidHealthClinic

Nieuws Artikel op T Nation over het AAS gebruik van een IFBB Pro

Zoo gelukkig is het over gegaan en je gezichtkleur wordt dan weer normaal neem ik aan?
Als je leverwaarde weer in orde zijn?
1gr test wordt zowiezow knallen.

En wat is jou ervaring met tren als ik vragen mag?

Ja ging allemaal vrij snel eigenlijk. Tis vooral de schrik geweest en dat ik me er niet bewust van was aangezien de oral 13 weken daarvoor al was gestopt.

En ben niet over gevoelig want 50 winstrol en 80 mg epistane ( niet tegelijk) Trek ik wel

Tren vind ik super spul al speelt het wel met je gedachtengang. Beetje moeilijk uitleggen.

Ja ging allemaal vrij snel eigenlijk. Tis vooral de schrik geweest en dat ik me er niet bewust van was aangezien de oral 13 weken daarvoor al was gestopt.

En ben niet over gevoelig want 50 winstrol en 80 mg epistane ( niet tegelijk) Trek ik wel

Tren vind ik super spul al speelt het wel met je gedachtengang. Beetje moeilijk uitleggen.

bedankt voor je reply !

Johan

Tren is lekker. De een wordt er gek van en bij mij heeft het mijn relatie gered;). Maw ik werd van een gesloten persoon een open persoon en ging praten :o

Tren is lekker. De een wordt er gek van en bij mij heeft het mijn relatie gered;). Maw ik werd van een gesloten persoon een open persoon en ging praten :o

Ja ik kon het nog wel goed handelen maar je word er egoistisch van op een rare manier.

Neem eigenlijk geen tren meer door dat gedoe met me lever. Weet niet maar ik vertrouw het toch niet helemaal meer.

Zolang ik nog blijf kuren blijft dat bij wat NPP,primo ,test en later hgh. ( middelen wat bekend is bij meeste artsen)

En wat is jou ervaring met tren als ik vragen mag?

Ik zie dat je ervaringen zoekt van tren " gebruikers" dus even mijn ervaring met tren E.

1 maal gebruikt voor 5 weken op 200 mg/week een jaar of 6 geleden. Na 2 weken voel je het door je lichaam stromen. Men shape verandere drastisch en kreeg van mijn trainingspartners te horen dat ik er belachelijk goed begon uit te zien :eek: Moet wel zeggen dat men voeding toen vrij oke was.

Sides: opgefokt gevoel, alles was me te veel behalve trainen :p , Lichte conflicten bestonden niet...direct oorlog. Ik ben vrij rustig van natuur en weet me behoorlijk te beheersen maar met tren is dit iets moeilijker...

Ik las ook dat je met je vorige kuur de eerste 3 weken amper kon trainen door de extreme pomp. Dit zegt mij dat je vrij goed reageerd op AS... Dan raad ik je aan om met 200 mg/week te starten en na 3 weken kan je nog zien of je naar 300-400mg/week gaat...

Is advies, jij hebt vééééél meer ervaring dan mij maar dit zijn mijn bevindingen met Tren E.

Bostin Loyd op facebook :

Thank u for everyone who chimed in on my tren post yesterday.....

I personally plan on hitting 4-4.5 g testosterone in combined esters of enanthate, prop, and suspension, 2.1 grams tren in combined esters of tren hex and acetate, 2.1 grams mast prop, and 1.2 grams of primo..... this is not including orals.... you take what your body can handle stop reading forums.... this is a p*ssy free zone fellas:)

Ik zie dat je ervaringen zoekt van tren " gebruikers" dus even mijn ervaring met tren E.

1 maal gebruikt voor 5 weken op 200 mg/week een jaar of 6 geleden. Na 2 weken voel je het door je lichaam stromen. Men shape verandere drastisch en kreeg van mijn trainingspartners te horen dat ik er belachelijk goed begon uit te zien :eek: Moet wel zeggen dat men voeding toen vrij oke was.

Sides: opgefokt gevoel, alles was me te veel behalve trainen :p , Lichte conflicten bestonden niet...direct oorlog. Ik ben vrij rustig van natuur en weet me behoorlijk te beheersen maar met tren is dit iets moeilijker...

Ik las ook dat je met je vorige kuur de eerste 3 weken amper kon trainen door de extreme pomp. Dit zegt mij dat je vrij goed reageerd op AS... Dan raad ik je aan om met 200 mg/week te starten en na 3 weken kan je nog zien of je naar 300-400mg/week gaat...

Is advies, jij hebt vééééél meer ervaring dan mij maar dit zijn mijn bevindingen met Tren E.

bedankt man! ik ben echt benieuwd over 3 weken gaan we weer on en ik zal je op de hoogte houden.

Mijn waarden zaten heel hoog na 3 weken superdrol op 20mg.. zo hoog dat ik geelzucht kreeg. Dus dit zal per persoon verschillen denk ik.

Ik zou orals voor altijd verbannen. En ook geen alchol, rec drugs, etc. Jij bent een van de pechvogels dus. Klote man.

Tren... Hmmmm. Ik heb het 1 keer gebruikt circa 10 jaar geleden. Tren a voor 6 welen EOD.

Kracht en gains waren goed maar helaas ook veel acne van gekregen.

Ik ben dus huiverig om het weer te gebruiken evenals andere zware androgenen.

Ik zou orals voor altijd verbannen. En ook geen alchol, rec drugs, etc. Jij bent een van de pechvogels dus. Klote man.

Das juist het gekke, drugs handel ik makkelijk.. Moest altijd wel veel nemen maargoed. En alcohol drink ik 1x in 6/7 weken normaal. Vind dat niks aan.

Orals doe ik sowieso niet meer idd, als ik kijk wat het me brengt.. bijna niks.

31d3885a66b6d48e5d0d0bafa5be6e22.png

lmao

Terug
Naar boven