MuscleMeat

artikel over effect van een lage dosis asprine ter bestrijding van een hoge bloeddruk

wou net zeggen, toch best interessant om te lezen
goede bump .p

maar wel een zeer goed en informatief topic, hulde voor de topic-starter.
Waarom werken pijnstillers als aspirine niet verslavend ?
Ik moet dit doen voor school, ik heb al het hele internet afgezocht, maar nog steeds niets gevonden ! Ik hoop dat jullie me zo snel mogelijk kunnen helpen...
Mvg

toch ook maar eens overwegen om dat tijdens epistane te nemen.

heheheh nu heeft ie nog geen antwoord op zijn vraag :D

en 29j ??? right.... :rolleyes:

aspirines werken wel verslavend. ziezo einde van je onderzoek :mad:

Ja dus het verlaagd de bloeddruk, en nu?

Ik zou eerst maar eens gaan afwegen, een hoge bloeddruk is niet gezond nee, maar chronisch gebruik van NSAIDs kan leiden tot maagproblemen (en met maagproblemen heb ik het dus over maagzweren, maagbloedingen en/of maagkanker). De afweging is belangrijker, ik zou het dus ook zeker niet aanraden om er zo maar mee te beginnen.

en dat moet ook gewoon weer toegestaan worden, een topic sluiten vanwege een bump slaat nergens op.

Het zou wel makkelijker zijn als je als lezer een waarschuwing krijgt dat dit een oud topic betreft. Ik begin namelijk meestal vanaf het begin te lezen.

Ja dus het verlaagd de bloeddruk, en nu?

Ik zou eerst maar eens gaan afwegen, een hoge bloeddruk is niet gezond nee, maar chronisch gebruik van NSAIDs kan leiden tot maagproblemen (en met maagproblemen heb ik het dus over maagzweren, maagbloedingen en/of maagkanker). De afweging is belangrijker, ik zou het dus ook zeker niet aanraden om er zo maar mee te beginnen.

daarom bestaan er aspirines die de maag passeren en pas oplossen in de dunne darm. ik ken ook mensen die heel hun leven een cardioaspirine nemen omdat ze vroeger een hartinfarct gehad hebben. ze zijn speciaal gemaakt voor continu gebruik.

Terug
Naar boven