XXL Nutrition

Ave's log

Bezoekers in dit topic

Ja mischien komt logje ooit nog, strax eerst weer 2 weken vakantie dus dan komt er tog niks van... maar ga deze iig volgen !!

Na de vakantie wil ik ook serieus gaan eten enzo, lukt nu nog niet zo goed... probeer iig veel melk te drinken de rest komt nog wel.

Nice!

Hehe, ik heb vooral moeite met ontbijten. :o Mja, ik raad je ook wel aan om filmpjes van je lifts te maken, krijg je meestal wel nuttig commentaar op. Kan nooit kwaad. :D
 
Ja klopt, doe ik ook wel.. maar alleen voor me zelf :P
 
Goede training gister Ave!
Die press, is dat millitairy press?
 
Goede training gister Ave!
Die press, is dat millitairy press?

Ehm.... *Bladert in Starting Strenght 2*

Eh, nee. MP is met voetjes dicht bij elkaar, bij 'mijn' press zit een beetje achterover leunen met de rug in. Schijnt makkelijker te zijn en niet zo strict, maar zo staat 'ie in SS beschreven. :D

En thanks. ;)
 
Ehm.... *Bladert in Starting Strenght 2*

Eh, nee. MP is met voetjes dicht bij elkaar, bij 'mijn' press zit een beetje achterover leunen met de rug in. Schijnt makkelijker te zijn en niet zo strict, maar zo staat 'ie in SS beschreven. :D

En thanks. ;)

Oke, maar wel voor je schouders dus?
 
Oke, maar wel voor je schouders dus?

Jup. :)

Ook al zit de techniek nog niet helemaal lekker, erg fijne oefening.
Denk dat ik toch wel tot de 50 KG kan komen zonder dat ik stall.
 
Jup. :)

Ook al zit de techniek nog niet helemaal lekker, erg fijne oefening.
Denk dat ik toch wel tot de 50 KG kan komen zonder dat ik stall.

Hehe verkijk je daar niet op :D
 
Hehe verkijk je daar niet op :D

Mwah. :o

Ik merkte al dat ik veel 'sterker' was doordat m'n techniek gewoon stukken beter was. Laatste training ging het gewoon erg goed, had niet veel moeite met het gewicht omhoogdrukken.

Betere techniek + energie over = gains ^^
 
Damn damn damn.

Het is momenteel zo'n 30 graden in mijn garage, waar ik train. Gisteravond flink gezopen, (Nieuw PR op flugels btw :o) en 3,5 uurtjes slaap gepakt. Van grofweg 3:00 tot 6:30. Daarna gewerkt van 7 tot 12, constant lopen, lopen en lopen. Door gisteravond/ nacht zijn m'n poten behoorlijk gaar, en het is vanochtend niet beter geworden. :roflol:

Mja, zo grasmaaien, en dan maar trainen. :( Kan je vertellen dat 'k dr bar weinig zin in heb..
 
Trainen met die hap Avenge, ik had gisteren ook weinig fut maar wel getraind.
 
Trainen met die hap Avenge, ik had gisteren ook weinig fut maar wel getraind.

Yeah yeah, i know I know. :o
Zie gruuuuwlijk op tegen die squatsessie, mja.

No pain no gain, blablabla je kent het wel. :roflol:
 
Haha ik liep gisteren helemaal te hijgen tijdens het squatten, had gewoon geen uithouding gisteren.
 
Haha ik liep gisteren helemaal te hijgen tijdens het squatten, had gewoon geen uithouding gisteren.

:roflol:

Dan heb je mijn training nog nooit gezien, hahah.
Ik heb echt een ongelofelijke k*tconditie. Is wel wat verbeterd sinds ik train, maar ik train er niet specifiek op enzo.

Miss toch eens gaan doen. :o
 
:roflol:

Dan heb je mijn training nog nooit gezien, hahah.
Ik heb echt een ongelofelijke k*tconditie. Is wel wat verbeterd sinds ik train, maar ik train er niet specifiek op enzo.

Miss toch eens gaan doen. :o

:o, Tijdens het squatten is het echt ongelooflijk zwaar om die 10 reps vol te houden. Niet door het gewicht maar door m'n conditie... :o
 
:o, Tijdens het squatten is het echt ongelooflijk zwaar om die 10 reps vol te houden. Niet door het gewicht maar door m'n conditie... :o

:roflol:

Kan ik me voorstellen, ik vind 5 reps dan ook meer dan zat eigenlijk.:evil: Hehe. Mja, ik ga zo maar ff grasmaaien en trainen. Misschien ff filmpje maken van m'n squattechniek..

Maar die komt hier vanzelf te staan als dat het geval is.
 
:p Ik zag het in je msn. Hoe is't met je vriendinnetje? :p
 
:p Ik zag het in je msn. Hoe is't met je vriendinnetje? :p

Lol :')
Hehe, juh best he. :) Nu alweer bijna 'n jaar.. En daarvoor ook bijna 2 jaar gehad.. Damn, echt wel lang al. :D
 
. . . . .
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag 30 Mei 2009

Deadlift 1 x 5 x 75 (Telkens als ik de bar terug laat zakken maak ik mijn rug hol, dit komt door het 'zware' gewicht. Ik ga morgen / maandag even een hoop reppers maken met 40 KG, zodat het een automatisme wordt om m'n rug recht te houden en m'n kont naar achter te douwen. Ik denk er teveel bij na, en dan gaat het fout.


Al met al, k*ttraining.

Rug hol is niets mis mee, is juist goed.
Rug bol is wel een probleem..
 
Back
Naar boven