XXL Nutrition

"Back double bicep", voor de bulk

Hele mooi basis om mee te bulken, als bulken een beetje aanslaat ga je mooi groot worden :D.. Ga zo door!

gaat goed man ;) en bulk ze

• Topic Starter Topic Starter
SiRoj zei:
Hele mooi basis om mee te bulken, als bulken een beetje aanslaat ga je mooi groot worden :D.. Ga zo door!

Ik hoop het, dit keer wil ik het ook lang volhouden.
Meestal is het een keer 3 weken maximaal dat ik het volhoud.

Wil het toch minstens 3 mnd volhouden.

Misschien moet je voor jezelf gaan zorgen dat je het beter vol kunt houden dan.. Kijk waardoor je het niet volhoudt, probeer daar desnoods een andere oplossing voor te vinden..

Wat ook belangrijk is, dat je erin blijft geloven.. Als je een weekje bent 'gestopt' kun je daarna gerust doorknallen hoor.. Wat mij opvalt is dat mensen dingen erg lang kunnen volhouden zolang het continu gaat,a ls ze dan 1 keer eenw eekje rust nemen oid weten ze moeilijk de draad weer op te pakken, gewoon gaan, gewoon dooreten :D

SiRoj zei:
Misschien moet je voor jezelf gaan zorgen dat je het beter vol kunt houden dan.. Kijk waardoor je het niet volhoudt, probeer daar desnoods een andere oplossing voor te vinden..

Wat ook belangrijk is, dat je erin blijft geloven.. Als je een weekje bent 'gestopt' kun je daarna gerust doorknallen hoor.. Wat mij opvalt is dat mensen dingen erg lang kunnen volhouden zolang het continu gaat,a ls ze dan 1 keer eenw eekje rust nemen oid weten ze moeilijk de draad weer op te pakken, gewoon gaan, gewoon dooreten :D

Zal waarschijnlijk ook zijn door het eenzijdige eten, maarja daar moet je je echt doorheen zetten, toch wat meer afwisseling zoeken daarin.

Zal moeten doorknallen, wil ik verder komen ... wil de magische grens van de 80 kg overschrijden, het liefst op 85 kg uitkomen.

Netjes kerel! Je bent hard op weg om naar de fysiek in je avatar te streven zie ik ;)

Laatst bewerkt:
zeer netjes hoor. dikke rug!

ik ben benieuwd naar je pics na de bulk

is 5000 calorietjes niet een beetje veel voor iemand met jouw lengte/gewicht???? misschien hou je het daarom niet vol,.....

Ja ik vind 5000kcal ook wat veel, als ik jou was ging ik gewoon 500kcal boven onderhoud zitten, als dat niet werkt kan je nog altijd omhoog met die kcal. Anders ga je een hoop vet aanzetten waar je niets aan hebt.

Papi Chulo zei:
is 5000 calorietjes niet een beetje veel voor iemand met jouw lengte/gewicht???? misschien hou je het daarom niet vol,.....

davy1010 zei:
Ja ik vind 5000kcal ook wat veel, als ik jou was ging ik gewoon 500kcal boven onderhoud zitten, als dat niet werkt kan je nog altijd omhoog met die kcal. Anders ga je een hoop vet aanzetten waar je niets aan hebt.

Mijn onderhoud ligt al vrij hoog, rond de 3600 kcal en in vet kom ik al bijna niet aan, zeer moeilijk.

Maar oke, ik kan proberen het op te bouwen als ik niet vooruit kom met 500 kcal meer.

Ik neem aan dat als ik meer kcal neem, dat ik dan ook sneller aan ga komen, het in vet aankomen
zal dan toch ook niet zo'n probleem zijn, aangezien ik altijd al op een laag vetpercentage heb gezeten.
Dit zijn dan toch reserves waar je lichaam dan op kan gaan bouwen?

Masallah zei:
Zal waarschijnlijk ook zijn door het eenzijdige eten zijn

Zal moeten doorknallen, wil ik verder komen ... wil de magische grens van de 80 kg overschrijden, het liefst op 85 kg uitkomen.

Als die 80 kg je doel is, wat is dan het probleem vent? ETEN, gewoon verstand op nul en eten.

Jammer van die acne man. Ik heb het zelf ook door de eiwitten op mijn bovenarmen. Niet echt grote puisten, maar vind het niet mooi. Zodra ik minder of stop(als experiment) verdwenen ze. Helpt die tret daar ook voor?

pat21 zei:
Jammer van die acne man. Ik heb het zelf ook door de eiwitten op mijn bovenarmen. Niet echt grote puisten, maar vind het niet mooi. Zodra ik minder of stop(als experiment) verdwenen ze. Helpt die tret daar ook voor?

Het hielp voor mij niet met het minderen van eiwit, bleef toch last houden van acne, het was ook echt in grote hoeveelheid aanwezig.

Heb van alles geprobeerd, en tretinoine is het enige wat mij geholpen heeft. Ik kan niet vertellen wat voor effect het voor jou heeft. Maar als je er echt veel last van hebt, en niks helpt, dan zou ik het zeker overwegen.

Heb er al een topic over aangemaakt.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/puistjes-wat-doe-je-er-tegen-tretinoine-66729/

Damn mooie progressie. Daar pas ik 2x in :D

Probeer eens tegen de puisten 3x zonnebank in de week, vit. A , eiwitdosering minderen of beter spreiden. Ook ja zone met puisten niet met zeepwassen, gewoon nat warmwashandje en goed schrobben. Zeker niet aan pitsen ookal is het verleidelijk.
Bij mijn huisarts hebben ze ook antibiotica die je een maand moet innemen en dan verdwijnen de puisten een paar maanden. Ben de naam vergeten.

Dit helpt bij mij want heb van nature al een beetje last van acne.

Terug
Naar boven