SiRoj
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SiRoj zei:Hele mooi basis om mee te bulken, als bulken een beetje aanslaat ga je mooi groot worden.. Ga zo door!

SiRoj zei:Misschien moet je voor jezelf gaan zorgen dat je het beter vol kunt houden dan.. Kijk waardoor je het niet volhoudt, probeer daar desnoods een andere oplossing voor te vinden..
Wat ook belangrijk is, dat je erin blijft geloven.. Als je een weekje bent 'gestopt' kun je daarna gerust doorknallen hoor.. Wat mij opvalt is dat mensen dingen erg lang kunnen volhouden zolang het continu gaat,a ls ze dan 1 keer eenw eekje rust nemen oid weten ze moeilijk de draad weer op te pakken, gewoon gaan, gewoon dooreten![]()
Panharing zei:Netjes kerel! Je bent hard op weg om naar de fysiek in je avatar te streven zie ik![]()
, kan dan nog wel een "x" aantal jaren doorbulken 
Papi Chulo zei:is 5000 calorietjes niet een beetje veel voor iemand met jouw lengte/gewicht? misschien hou je het daarom niet vol,.....
davy1010 zei:Ja ik vind 5000kcal ook wat veel, als ik jou was ging ik gewoon 500kcal boven onderhoud zitten, als dat niet werkt kan je nog altijd omhoog met die kcal. Anders ga je een hoop vet aanzetten waar je niets aan hebt.
Masallah zei:Zal waarschijnlijk ook zijn door het eenzijdige eten zijn
Zal moeten doorknallen, wil ik verder komen ... wil de magische grens van de 80 kg overschrijden, het liefst op 85 kg uitkomen.
pat21 zei:Jammer van die acne man. Ik heb het zelf ook door de eiwitten op mijn bovenarmen. Niet echt grote puisten, maar vind het niet mooi. Zodra ik minder of stop(als experiment) verdwenen ze. Helpt die tret daar ook voor?