Fitness Seller

Back from Lloret thread ( for mr diebiesie )

Bezoekers in dit topic

MightyDuck

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 dec 2003
Berichten
6.013
Waardering
3
Hehe nu alweer sinds dinsdag terug dus ben er mooi laat mee maar hee, ben een drukbezet mens hoor :o

Eerste opmerkelijke, je vertrekt van schiphol in een ( kennelijk vrij dik ) overhemd, wanneer in Barcelona de deur open gaat dan denk je toch wel even pff best heet zeg goh. Het eerste dat je doet is rondkijken of er tussen de overige schaarsgekleden nog aardige hertjes rondlopen, dan wel gringo's die gespierder zijn dan jij zelf :eek:

Vervolgens zoek je je prachtige bus... waar meteen de airco volop gaat, *pffffwaaaatsjieeeh*, jawel, je vakantie is zojuist begonnen :D

Vol verwachting kijk je uit het raampje om te concluderen, goh dat Barcelona ziet er op meerdere plaatsen eigenlijk best armoedig uit.

Enfin, tegen de avond kom je dan ook een keer aan in je 1 weekse onderkomen waar je je meteen even terug trekt op de badkamer voor enige rituele verzorging, en ja hoor, &**&^*^^% het licht werkt hier niet :mad:

Na het indraaien van een nieuwe tl buis eventjes tijd maken om vanaf het balkon de straat af te spieden naar het aanwezige blonde schoon en even wat bij te roddelen over die vreemde friese buren, wat mompelen die lui toch de hele tijd, versta er geen F*CK! van ! ???

En dan dán komt het, je gaat mee op een kroegentocht, natuurlijk is dat heeeeeel erg leuk... Na enkele malen gratis een vreemd glimmend alcoholisch goedje uit een reageerbuis in je nek gegoten te hebben gekregen begin je te merken dat je sport lichaampje niet meer gebouwd is om drank te weerstaan... het moment dient zich aan waarop je zeker denkt te weten de volgende ochtend niet meer wakker te worden :D

En dat was dag 1.
Na de reanimatie op woensdag ochtend begeef je je met kleine oogjes richting strand en potverdrie, het begint zowaar te regenen. What a bummer. :(

Even wat winkeltjes checken dan maar en de weg in het dorp een beetje in je hoofd prenten, ook nog even ergens internetten naar het geliefde dbb.com om de nodige vakantie-overlevings informatie op te doen..

En ja hoor daar is het alweer 22.30u, tijd voor de geweldige discotheken tocht. Nu gebied de eerlijkheid me te bekennen dat ik het zo geweldig niet vond. Wanneer je namelijk net je dikke eelt vingers op de fraaie billen van een zwitserse schone hebt geplant brult de speaker "YEAAAAAH BEACHMASTERS VERZAMELEN WE GAAAAAAAAAAN WEEEEEEEER VERDERRRRRR!!" :mad:

Gelukkig maakt onze eigen Dana in Colossos een hoop goed en HOLLAAAAAAAAAAND!!! klinkt om het hardst uit de doorrookte strotten en uitpuilende ogen van de pil slikkende gabbertjes. Oma in nederland denkt vast nog immer dat kleinzoon lief in een bruine Irish Pub een pintje drinkt...

Met een voldaan gevoel en een flinke pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep in de oren begeef je je wederom naar je appartementje, concluderend dat na een wat mindere start de vakantie nu toch echt van start is gegaan.

En ja hoor, om 9 uur klinkt het wekkertje, hup hup de bus naar Barcelona wacht, nog even heb je de tijd om als echte hollander te klagen over waarom je je daar toch in gódsnaam voor hebt opgegeven. SLAPEN wil je !

Na een uurtje slapen in de bus mag je als echte toerist de cultureele atracties van Barcelona bekijken en uitgebreid fotograferen, incluis Nou Camp. Stonk daar wel een beetje zeg die Frank Rijkaard kan er blijkbaar wat van op het toilet.. :D

's Avonds is de fonteinen show toch wel een aangenaam rustpunt om even bij te komen met een aardige blondine in de armpjes. :)

Natuurlijk spreek je daar mee af om nog even gezellig op stap te gaan... waarna ze niet op komt dagen en smst dat ze in slaap is gevallen, het is duidelijk, die zie je nooit meer terug :grumble:

Maar onze italiaanse vriend GiGi 'd Agostino draait wederom de sterren van de hemel in Colossos, meiden billen schuren per ongeluk express tegen je gulp, de bass maakt je high en waarempel, het word nog een fantastische nacht :hedbang:

De volgende middag sleep je jezelf uit bed richting strand, om nog even snel een badlakentje te scoren bij een van de talloze winkeltjes. Natuurlijk een originele Costa Brava handdoek met prettig ogende cartoon popjes die een voorproefje uit de Kama Sutra ten beste geven. Altijd leuk, coïtusuele toespelingen op je strandhanddoek :o

De laatste 4 dagen komt er weinig nieuws meer bij, het dagelijkse ritueel van bont en blauw raken in de branding terwijl hoge golven ( storm op komst ofzo ? ) je over het vrolijke kiezelstrand heen en weer pleuren.

En elke avond mag je concluderen dat poolse dames als puntje bij paaltje komt toch niet mee willen naar je appartement, potdrie, heb je je tijd verspild :o

Nah dat was het zo'n beetje, anders word het verhaal te lang :D
We hebben een zeer beste tijd gehad daar, alleen jammer idd van de wagonladingen foute italianen maargoed, heb ik ook weer wat te zeuren hehe.

Volgend jaar gaan we zeker weer, 10 dagen ditmaal, 7 dagen is toch wat kort, tegen de tijd dat je de brakkigheid van de reis te boven bent en een beetje weet waar je moet zijn in Lloret is de week al bijna om. Desondanks zeer geamuseerd, qua uitgaansleven is Lloret een topper, bekijk vooral Colossos, St Trop en Xtra, Moef Gaga is ook leuk maar niet elke dag.
Volgend jaar eventueel ook nog een paar nachtjes Blanes aan doen.

Schijnt ook leuk te zijn volgens onze waarde vrind' 'Pumpin, die ik niet meer gebeld heb om te trainen aangezien ik daar elke dag opnieuw geen zin in had :D

Ben wel iets droger geworden daar, nachtelijke danskunsten eisen aardig wat lipide brandstoffen.

Overigens, pas ná de vakantie wanneer je strandfotos ziet gaat het je zelf ook eens opvallen dat je redelijk huge bent in vergelijking met "normale" mensen.

En ja, de 1e 4 dagen heb ik netjes aan de proteine inname gedacht.

( lach me niet uit, want JIJ ziet er ook niet uit wanneer je de 3e achtereenvolgende dag om 6 uur half dood thuis komt ) :o
 
Laatst bewerkt:
Wahahahahaaaaa :roflol: dat hoofd :roflol:

;) Lloret was zeker aangenaam :D de scoringskans ligt wel een stuk lager als Blane,maar ben je inLloret of Blanes op vakantie.....de reisafstad is best te doen.

enkele reis met de taxi: 13 euro

enkele reis met de bus: 1,15 euro

Blanes is stukken goedkoper en je krijgt tevens gratis drankjes bij de entree van 10 euro.

Zeker de moeite waard om een keer Blanes aan te doen als je in Lloret bent. Dit geldt natuurlijk ook vice versa. :)
 
MightyDuck zei:
De volgende middag stink je uit je bed richting strand
The one and only: Stinkeend :D Leuk verhaaltje bro, volgende keer moet je maar eerst wat Italianen neermaaien, minder concurrentie ;)
 
SR1985 zei:
The one and only: Stinkeend :D Leuk verhaaltje bro, volgende keer moet je maar eerst wat Italianen neermaaien, minder concurrentie ;)

Nietes, staat er niet hoor, pestkop :D
 
Pumpin' zei:
Wahahahahaaaaa :roflol: dat hoofd :roflol:

;) Lloret was zeker aangenaam :D de scoringskans ligt wel een stuk lager als Blane,maar ben je inLloret of Blanes op vakantie.....de reisafstad is best te doen.

enkele reis met de taxi: 13 euro

enkele reis met de bus: 1,15 euro

Blanes is stukken goedkoper en je krijgt tevens gratis drankjes bij de entree van 10 euro.

Zeker de moeite waard om een keer Blanes aan te doen als je in Lloret bent. Dit geldt natuurlijk ook vice versa. :)

**** Lloret De Mar. Ben dit jaar ook geweest overal hollanders die de stranden vervuilen en niets opruimen. Geen normen en waarden mee gekregen ofzo. Allemaal tyfus pubers daar met gettoblasters op de beach die net ff te hard Ali-B en Sean Paul draaien. Holland vlaggen op de balkonnen en maar schreeuwen. Allemaal 16-19 jaar. Dan schaam je je toch dat je nederlander bent. Doe mij maar blanes of beter nog Rimini!
 
Welkom terug Duckie. Ik heb goeie verhalen gehoord over het uitgaansleven in Lloret, ben dr vorig jr geregeld geweest maar ik zat met mn vriendin in Tossa de Mar, dus dan ga je niet snel in Lloret stappen. Ik vondt het strand daar maar verrot, maar gelukkig zijn er tig discotheken om dat te compenseren. Ideaal van Lloret is de Mac aan het strand (voor de fastfood liefhebber).

Blanes ben ik 1 dag geweest maar dat was 1 dooie boel, geen hond op straat. Daar zullen ze wel heel wat meer discotheken moeten hebben om DAT te compenseren. Mss verkeerde dag uitgekozen.
 
MightyDuck zei:
Nietes, staat er niet hoor, pestkop :D
Wahaha toch pech, mijn post kan je niet veranderen :D Je hebt het gezegd en iedereen zal het weten! :P :cool:
 
Juriaan zei:
overal hollanders die de stranden vervuilen en niets opruimen. Geen normen en waarden mee gekregen ofzo. Allemaal tyfus pubers daar met gettoblasters op de beach die net ff te hard Ali-B en Sean Paul draaien. Holland vlaggen op de balkonnen en maar schreeuwen.

Weinig last van gehad. Wij zaten vast in een enigzins beschaafde buurt. ???

Wat dat strand betreft, amper getto blasters, en die kiezeltjes tja das vervelend, maar in Salou kon je door de hitte amper nog op het zand lopen das ook niks.
 
MightyDuck zei:
Weinig last van gehad. Wij zaten vast in een enigzins beschaafde buurt. ???

Wat dat strand betreft, amper getto blasters, en die kiezeltjes tja das vervelend, maar in Salou kon je door de hitte amper nog op het zand lopen das ook niks.

Die kiezels waren ook erg wennen, kon er de eerste dagen ook niet fatsoenlijk op lopen, zodra je het water in kwam zakte je 20 cm weg bij welke stap.
 
Juriaan zei:
**** Lloret De Mar. Ben dit jaar ook geweest overal hollanders die de stranden vervuilen en niets opruimen. Geen normen en waarden mee gekregen ofzo. Allemaal tyfus pubers daar met gettoblasters op de beach die net ff te hard Ali-B en Sean Paul draaien. Holland vlaggen op de balkonnen en maar schreeuwen. Allemaal 16-19 jaar. Dan schaam je je toch dat je nederlander bent. Doe mij maar blanes of beter nog Rimini!

Lloret jong??? Blanes...dat is pas jong!! allemaal kleine koters van 16-18. In ben 2 keer in De Arena gewest en de gemiddelde leeftijd lag rond de 17. Vooral veeeel jonge dametjes van 16-17. Misshcien nog een enkeling 15.

Misschien dat jij bij andere discotheken bent geweest in Lloret maar in colossos lag de gemiddelde leeftijd toch zeker rond de 21.

Stranden vervuilen? Er is in de verre omtrek geen prullenbal te vinden en er lopen een X aantal gasten rond die vuilnis rapen...dus waarom zou het niet laten liggen???

Verder heb je helemaal gelijk over die pubers met hun radio's.....keihard hardcore draaien op het strand...nogal triest, vind ik. Verder heb ik van Nederlanders en overlst zeer weinig gemerkt. Dan had je meer last van Fransen en Italianen die alles sloopten en rellen uitlokte met de Mossos. (uitdagen....stenen gooien, flessen gooien, alles gooien wat los en vast zit....Mossos doet 1 stap naar voren....alle fransjes en italiaantjes rennen als een dolle :roflol: )

Nee....Lloret de mar is toppie.
 
Leviathan zei:
Die kiezels waren ook erg wennen, kon er de eerste dagen ook niet fatsoenlijk op lopen, zodra je het water in kwam zakte je 20 cm weg bij welke stap.

Yes, onderga je een paar keer een flinke whipe out, zit je vol schrammen. En als je thuis je zwembroek uit trekt whoeesssssssj een lawine aan kiezels uit je binnenbroek en zakken.
 
Leviathan zei:
Welkom terug Duckie. Ik heb goeie verhalen gehoord over het uitgaansleven in Lloret, ben dr vorig jr geregeld geweest maar ik zat met mn vriendin in Tossa de Mar, dus dan ga je niet snel in Lloret stappen. Ik vondt het strand daar maar verrot, maar gelukkig zijn er tig discotheken om dat te compenseren. Ideaal van Lloret is de Mac aan het strand (voor de fastfood liefhebber).

Blanes ben ik 1 dag geweest maar dat was 1 dooie boel, geen hond op straat. Daar zullen ze wel heel wat meer discotheken moeten hebben om DAT te compenseren. Mss verkeerde dag uitgekozen.

je hebt gelijk Levi....in Blanes is op straat niks te doen. Maar in de discotheken (3 ofzo :rolleyes: ) is het wel gezellig.

Wij zaten in LLoret naast de Burger King, naast de Tropics dus de Burger King heeft een aantal keer bezoek gehad van ons. Overigens is BK om te kotsen....dan loop ik liever 10 minuten naar het strand voor een heerlijke McChicken.
 
Toch vindt ik Salou nog het mooist qua omgeving. Strand top, uitgaansleven top, mooie vrouwen heb je overal in Spanje dus daar is Salou niet bijzonder om.

Ik weet zeker dat Lloret een fantastisch uitgaansleven heeft, ken dr zat die er zijn geweest en 1 grote partyvakantie hebben gehad, maar ik zou voor een mooie combinatie van alles willen gaan....dan kom ik voor zover mijn vakantie-ervaring in Spanje reikt toch in Salou uit.
 
Qua recencies die ik er van hoorde was Salou idd het toppunt qua hollanders maar het uitgaansleven zou tegenvallen, vies strand ook en maar 1 grote discotheek ? ???
 
Pumpin' zei:
Lloret jong??? Blanes...dat is pas jong!! allemaal kleine koters van 16-18. In ben 2 keer in De Arena gewest en de gemiddelde leeftijd lag rond de 17. Vooral veeeel jonge dametjes van 16-17. Misshcien nog een enkeling 15.

Misschien dat jij bij andere discotheken bent geweest in Lloret maar in colossos lag de gemiddelde leeftijd toch zeker rond de 21.

Stranden vervuilen? Er is in de verre omtrek geen prullenbal te vinden en er lopen een X aantal gasten rond die vuilnis rapen...dus waarom zou het niet laten liggen???

Verder heb je helemaal gelijk over die pubers met hun radio's.....keihard hardcore draaien op het strand...nogal triest, vind ik. Verder heb ik van Nederlanders en overlst zeer weinig gemerkt. Dan had je meer last van Fransen en Italianen die alles sloopten en rellen uitlokte met de Mossos. (uitdagen....stenen gooien, flessen gooien, alles gooien wat los en vast zit....Mossos doet 1 stap naar voren....alle fransjes en italiaantjes rennen als een dolle :roflol: )

Nee....Lloret de mar is toppie.

Whehe dan ben ik in een andere tijd in blanes geweest maar ik zat standaard in de mimos en de leeftijd toen was er wel 20+ of ik was te dronken haha. Maar voor mij geen spanje meer voortaan rimini of kreta
 
MightyDuck zei:
Qua recencies die ik er van hoorde was Salou idd het toppunt qua hollanders maar het uitgaansleven zou tegenvallen, vies strand ook en maar 1 grote discotheek ? ???

Salou 2003:

* Veeeeel te veel skihut-shit/barretjes.
* In Salou zelf is alleen Snoepy's een leuke discotheek. La Pacja is ver weg met de bus, maar wel erg leuk.
* Strand en boulevard zijn erg mooi.
* Stampvol met nederlanders, zowat geen italianen/duitsers/fransen/belgen.
* Salou zelf is redelijk levendig. Maar niet te vergelijken met Lloret.
* Redelijk wat dames maat wel veel meer gastenals dames (begin me toch af te vragen waar al die dames op vakantie gaan ???) en gemiddelde leeftijd rond de 18-21.
* Score Salou: 6.5 - 7 Score LLoret: 8,5
 
Het strand is best mooi, idd er is maar1 grote discotheek.
Het enigste wat tegen valt zijn de dames, er zijn 2keer zoveel gasten als dames.

Daarom ga ik volgens jaar ergens anders naatoe.

Mallorca is dat wat?
 
MightyDuck zei:
Qua recencies die ik er van hoorde was Salou idd het toppunt qua hollanders maar het uitgaansleven zou tegenvallen, vies strand ook en maar 1 grote discotheek ? ???


Strand is schoon, bijkomend voordeel is dat je pal aan de boulevard ligt, tevens busstation aanwezig.

Er zijn veel discotheken waarvan er 2 het grootst en meest bekend zijn: Snoopies en de Flashback. Ik ben 1 x in de Flashback geweest en zo druk heb ik t nog nooit in n discotheek gezien, is tevens gebruikt voor opnames voor Costa. Verder heb je nog Crocs...dat was vroeger DE hardcoretent.

Engelse pubs wordt je ook mee doodgegooid en overal wordt je naarbinnen gelokt met gratis shots ed. (nee geen heroine :D )

Als ik de kans nog s had om er als vrijgezel naartoe te gaan...... ;)
 
Pumpin' zei:
Misschien dat jij bij andere discotheken bent geweest in Lloret maar in colossos lag de gemiddelde leeftijd toch zeker rond de 21.

Ben 1 keer in colossos geweest was toen dana draaide heb daar beetje lopen stampen :D. Verder zat ik meestal in de St. Trop op het dakterras te loungen omdat me gappies in de ****ing asterix zaten. Hadden met ze 3en last minute geboekt en hun hadden heel andere interessen als mij haha. Laatste avond was is in Prive De Magic en moet zeggen dat de leeftijd daar wel hoger lag rond de 20+
 
Juriaan zei:
Pumpin' zei:
Misschien dat jij bij andere discotheken bent geweest in Lloret maar in colossos lag de gemiddelde leeftijd toch zeker rond de 21.

Ben 1 keer in colossos geweest was toen dana draaide heb daar beetje lopen stampen :D. Verder zat ik meestal in de St. Trop op het dakterras te loungen omdat me gappies in de ****ing asterix zaten. Hadden met ze 3en last minute geboekt en hun hadden heel andere interessen als mij haha. Laatste avond was is in Prive De Magic en moet zeggen dat de leeftijd daar wel hoger lag rond de 20+

Idd wat oudere lui in Prive, maar 1x geweest, vond beetje "sjiek" publiek daar. Eigenlijk nog een keer terug moeten gaan mja zoals gezegd, een week is kort.

Dat van die interesse's suckt idd ook flink, ga je een beetje in zo'n debiele ski tent staan :D
 
Back
Naar boven