Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Elleboog is volledig pijnvrij. Straf spul die diclofenac pillen! Ik neem het nog door tot maandag. En nog 3 weken fysiotherapie. Pijn weg zonder corticosteroids injectie... everything went better than expected.
Had zelf nog boos gereageerd op hun antwoord dat ik in fout was maar ondanks dat toch slechts een administratieve kost moest betalen om mijn dossier te sluiten. Had hen uitgemaakt voor oplichters (en terecht). Maar ja, die persoon van de klantendienst doet wsl ook maar haar werk zoals het haar opgedragen is geweest...
Ja, ik heb die 7,70€ betaald. En dan via via in contact gekomen met de persoon in ons bedrijf dat het contract tussen ons bedrijf (21.000 man groot) als afnemer regelt met de NMBS als leverancier van vervoersbewijzen (ironisch genoeg ben ik project manager in de tegengestelde zin: ons bedrijf als leverancier, en NMBS als afnemer van ICT projecten). Hij ging de account manager bij de NMBS eens op de vingers tikken ivm deze zeer klantonvriendelijke behandeling. Mssn wordt vervolgd, mssn ook niet.
Vandaag getraind (training 5 van deload weken), ging goed.
6de training er op zitten gisteren. Ging lekker Heb gisteren ook weer een volledige weightgainer tot mij genomen. Vanaf nu weer standaard op trainingsdagen (1300kcals extra!). Vandaag rustdag beperk ik mij tot een gewone whey perfection op vlak van shakes. Moet wel zeggen dat ik honger heb als een razende. Wsl verbranding die wat hoger is geschakdeld door de overkill aan kcals van gisteren?
Heb even 85kg @ 1m70 gewogen. Ga binnen binnen 2-3 weken in de cut met 82kg. Doel is 73kg @ 8-10% tegen september.
Huidige PR's:
Bench 15reps x 85kg / 95kg x 10reps / 8x105kg / 4reps x 110kg
Squats en Deadlifts 15reps 15reps x 105kg / 8reps x 130kg
dips 5reps lichaamsgewicht + 52kg
Doel voor de cut te behalen:
5reps 110kg bench
5reps 135kg squats
Tendinitis aan elleboog is weg... heb nu tendinitis aan de pols
Besloten om de cut geleidelijk aan in te zetten. Was al een 3tal maandjes 2 korte hardloopsessies per week aan het inlassen volgens een cyclisch progressieve methode (komt er op neer dat ik 5 tot 20minuten loop aan een tempo dat per sessie verschillend is, nl. tussen de 6-15kmh) en dacht deze hardloopsessies nu te verlengen met een uurtje cardio in de vetverbrandingszone. Eet nu ongeveer op onderhoud. Van zodra deze extra cardio geen verschil meer teweegbrengt in mijn lichaamssamenstelling wijzig ik iets op vlak van kcal intake, suplementatie (dexaprine T2 ) en/of wekelijks volume cardio in vetverbrandingsintensiteitszone.