Fitness Seller

Back to the hardcore lifestyle...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
nee, gewoon seated. BOR's kan ik zwaarder...

voeding vandaag:

1:
30 gram whey

2:
100 gram brinta met water
200 gram kip

3:
100 gram tonijn
60 gram whey

4:
250 gram witte vis
2 eieren

5:
100 gram pasta
75 gram kip
broccoli
250 gram kwark
75 gram frambozen

6: die moet nog komen
150 gram noten
250 gram kwark

best hardcore zou ik zo zeggen...

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

ochja, en tijdens de training weer 80 gram vitargo met 20 gram amino en alpha-liponzuur

Het punt is dat ik zelf een gay ben. :(
Nette training Sjap! :thumbs:

goed log! Hier een volger, nette voeding.. Wat zijn de Kcal EKV? Of weet je da niet?

verhoudingen weet ik niet, zit ongeveer rond de 3500 kcal.

ik probeer clean en vooral makkelijk te eten, heb geen zin om de hele dag te koken. gewoon simpel 100 gram brinta achteroverslaan, is tenminste goed vol te houden...

voeding vandaag:

4 eieren
100 gram kip

100 gram brinta
40 gram isolaat

500 gram kwark
75 gram frambozen
2 bananen

still to come....

100 gram brinta
200 gram tonijn

tijdens training: 80 gram vitargo, 20 gram amino, alpha-liponzuur
na training: 1 liter chocomel

100 gram brinta
250 gram witte vis

150 gram noten
100 gram kip

training vandaag:

3 setjes opwamen met legpress(3x 15x 50)

FULLsquat(dus echt 10cm met kont van de gront)
2x opwarmen
6x 90
5x 130
5x 110

leg curls
niks speciaal, 5x full stack

kuiten
niks speciaal
2x 5x full stack

standing leg curls
3x 12x ...

legpress(yates style, bovenbenen zo ver als ze kunnen)
3x 12x 150

kuiten
3x 12x ...

leg extensions
doorgegaan tot ik naar de kanker was...stuk of 7 setjes

3 setjes voor buik, gewoon normale crunches.

vond het geen super training, maja hij was wel oke natuurlijk. die squat is wel netjes vind ik zelf, maar wat een verschil met paralell zeg. scheeld zo 50 kg.

eventjes 3 dagen rust genomen, dat kan mij lichaam wel een keer gebruiken. volgende week lekker pompen, niet te gek doen. dan ga ik een weekje los in malgrat. na malgrat ga ik knallen als een beest.

zit eraan te denken om de eerste 2 weken te beginnen met 3x15hh daarna 2 weken 2x10hh en daarna 2 weken 4x5hh.....dan heb ik nog iets waar ik aan vast hou. beetje semi-schema zeg maar.

65kg dumbbells bij healthcenter? :P

success ermee

op aanvraag hebben we lege dumbelstangen gekregen, je kunt hier ongeveer 80kg aanhangen:P...best leuk idd voor een HC maar wel een beetje onhandig.

even een korte samenvatting van gistren: emo hartbreakkid kijken, alcohol, kermis, jailbait, examenfeest crashen, fietsen op dak gooien, k*tten, terroriseren, halve liters bier, kotsende mensen motiveren om nogmeer te kotsen, vuur, nog meer alcohol, jailbait naar huis brengen, op mn bek gaan, kanker nat thuis door de regen, 6 uur in bed, 3uur eruit. leuk avondje:P

5e keer dat ik gezopen had dit jaar, heb echt als een emo geleefd. ben wel van plan om wat vaker dit soort dingen te doen, het is toch wel erg leuk. natuurlijk heb ik ergens in dit avontuur nog 250 gram kip gegeten en ga ik vandaag gewoon sporten.

ik ga een beetje rustig aan doen, chest, schouders en triceps. lekker beetje pompen, niks extreems.

heb net 1 maaltijd op en daar zal ik het mee moeten doen, gooi er tijdens de training wel een berg vitargo in om toch lekker te kunnen presteren.

vanavond verslag over mijn training en voeding vandaag.

Gaat uitstekend kerel.

Lekker hoor die choco na de training. Maar echt clean is dat niet he. Maar who cares it taste good en vet zul je er (zeker na training) niet van worden.

motivatie is echt kk op het moment. ik ga vrijdag voor 10 dagen naar malgrat toe, dat zal een katabool weekje worden. wel heb ik net een hele tijd gezeten aan een traingsschematje gebaseerd op wendler 531.

ik ga 5x per week trainen in het begin.
1: squat day
2: bench day
3: dl day
4: militairypress day
5: biceps, kuiten en waar ik zin in heb dag.

naast die hoofdoefeningen doe ik een aantal assistance oefeningen.

het doel van dit schema is flink in kracht vooruitgaan. in het schema ga ik er vanuit dat \
ik nu de volgende stats heb:
bp: 100
sq: 120
dl: 170
mp: 60

laag ingezet dus, dit doe ik omdat het schema een aantal maanden mee moet kunnen. het is de bedoeling dat ik aan het eind van dit jaar op:
bp: 140
sq: 200
dl: 250
mp: 90

Je had laatst 200 gesquat? En nu zet je in op 120?
Je druk 6x100 en 110 en 120? en ik zie ook in je log 6x60MP
Je zet veelte laag in, je moet je 1rm -10% pakken.

Die 5de trainingsdag is overrated en gaat je enkel minder opleveren imo.

Verder goede keuze

Laatst bewerkt:
Ik zou kuiten in dit schema ook eerder bij dag 3 (dl-dag) steken en biceps bij dag 4 ofzo. En dan ook niet te zwaar. Ziet er verder wel goed interessant uit, ben benieuwd. :thumbs:

Lijkt me toch ook dat je wat sterker bent dan die verlaagde krachtstats die je nu hebt staan, dat evenaar ik zelf. ;)

jullie denken hoger inzetten dus?

pr die ik gehaald heb zijn:
130pb
180sq paralell(200 was niet echt goed te rekenen)
210dl(lang geleden)
80mp for reps(lang geleden)

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

heb wel zin om dit te gaan doen, die dag voor bi's en kuiten wil ik er wrs wel in houden. ik ben en blijf een bb'er en geen pl'er. daarnaast heb ik vakantie en wil ik gewoon 5x kunnen trainen, als school weer begint ga ik terug naar 4 dagen EW.

je moet de PR s berekenen die je NU kan. Niet die van 1 jaar terug.

Daar trek je 10% vanaf. Heb je dat wendler ebook wel gelezen:P?

lol

Die 5 keer trainen is natuurlijk bullshit. Biceps en kuiten kan je ook in die dagen doen.

Doe dan de 5de dag conditie of zo.

Less is more

ik ga geen wendler doen maar een afgeleide daarvan. daarnaast vind ik het al heel wat dat ik een schema ga volgen en wil daar zeker wat van mijn eigen ideeen in laten zitten. ik geloof in 5 dagen, overtraining is voor facking pussys. the more the better, als ik 5 keer per dag zou kunnen trainen zou ik dat doen.

---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

je moet de PR s berekenen die je NU kan. Niet die van 1 jaar terug.

Daar trek je 10% vanaf. Heb je dat wendler ebook wel gelezen:P?

lol

Die 5 keer trainen is natuurlijk bullshit. Biceps en kuiten kan je ook in die dagen doen.

Doe dan de 5de dag conditie of zo.

Less is more

je vergeet; ik ben geen jongen of man maar een facking beescht....4 keer trainen is te weinig voor mij.

:D

Maar 5 dagen kan prima als je vakantie hebt, doe het nu lekker ook. Wat de beste combinatie is voor dit schema zal je uiteindelijk zelf moeten ondervinden denk ik.

Pak gewoon je huidige pr's maar ipv 10% ben je wat milder. Ik geloof dat je sneller weer sterker wordt en de beginstats dus ruimer kan instellen, net zoals je spiergeheugen hebt heb je in zekere mate krachtgeheugen denk ik.

motivatie is echt kk op het moment. ik ga vrijdag voor 10 dagen naar malgrat toe, dat zal een katabool weekje worden. wel heb ik net een hele tijd gezeten aan een traingsschematje gebaseerd op wendler 531.

ik ga 5x per week trainen in het begin.
1: squat day
2: bench day
3: dl day
4: militairypress day
5: biceps, kuiten en waar ik zin in heb dag.

naast die hoofdoefeningen doe ik een aantal assistance oefeningen.

het doel van dit schema is flink in kracht vooruitgaan. in het schema ga ik er vanuit dat \
ik nu de volgende stats heb:
bp: 100
sq: 120
dl: 170
mp: 60

laag ingezet dus, dit doe ik omdat het schema een aantal maanden mee moet kunnen. het is de bedoeling dat ik aan het eind van dit jaar op:
bp: 140
sq: 200
dl: 250
mp: 90

Wat nou malgrad katabool?que cosa? Kotsen is zover ik weet hartstikke anabool.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven