XXL Nutrition

Back to the hardcore lifestyle...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ga deze ook maar eens volgen denk ik , suc6 :D

• Topic Starter Topic Starter
DEATHLIFT DAY

5x30
5x70
5x105
5x120
5x135
allemaal easy natuurlijk

15 hanging leg raises met benen tot aan barbell
50 crunches
50 chins
50 goodmornings met 30 kg
50 hyper extensions
100 calf extensions
20 minuten cardio

lekkere training, wel een beetje dood aan het einde. had er een veel te hoog tempo in zitten, volgende training weer wat rustiger aan.

voeding:

1: whey
2: 100 gram pasta
150 gram broccoli
150 gram kip
3: 150 gram rijst
200 gram kip
150 gram frambozen
4: 20 gram amino
alphaliponzuur
crea
60 gram vitargo
5: 300 gram tonijn
50 gram olijf olie extra virgine

ben droger aan het worden en af aan het vallen, is eigenlijk niet de bedoeling. maja ziet er wel goed uit nu.

deadlift LOL

waarom 5 reps laatste set?

Damn je eet weinig KH man?

Goede workout topper!

deadlift LOL

waarom 5 reps laatste set?

mijn 2e training na 2 weken niks doen en k*t eten. rustig aan opbouwen alles, ook volgende week ga ik niet verder dan de 3 reps, week 3 ga ik los.

het is allemaal erg licht, maar mister wendler hamerde er maar al te vaak op op rustig op te bouwen en niet te hoog in te zetten. omdat ik nu zo laag in zet heb ik een langere periode om steeds een stap verder te kunnen gaan. eerst volgende cycle gaat er bij UB 5 kilo boven op en bij LB 10, daarna maak ik stappen van UB 2,5 en LB 5...

als ik in dat tempo doorga zit ik binnen aanzienlijke tijd op een aantal leuke gewichjes, mocht het allemaal heel erg soepel gaan blijf ik grotere stappen nemen.

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

er is trouwens ook nog een meal bij gekomen: 100 gram kip, 1 kiwi en 200 gram aardbijen.

ik zit idd erg laag, eet gewoon waneer ik zin heb en hoeveel ik zin heb. voel me wel goed zo, heb niet speciaal het doel om droger of juist groter te worden, zolang er maar spiermassa bij blijft komen.

MILITAIRY DAY

5x 10
5x 20
5x 40
5x 45
5x 50

50 latpuldowns op 60 kilo
50 dips
100 shruggs
50 both arm frontraise
50 singe arm dumbbell schoulder press
10 minuten cardio

lekkere training, begin weer aardig flink te worden, gewicht is ook weer gestegen(durf het alleen nog niet te zeggen). gaat iig weer heel erg lekker en heb er alle vertrouwens in dat ik een beesje ga worden...bf lijkt trouwens wat te dalen, wat wel heel erg chill is.

voeding: makkelijk maar goed. boven de 300(zit nu rond de 350) eiwitten per dag is mijn streven, vetten rond de 100 en KH's kijk ik niet naar.

kusje

SQUAT DAY

5x50
5x50
5x77,5
5x90
5x102,5

easy natuurlijk

assistance:
50 hyper extencions, weighted
75 leg extensions
75 rows
100 calf extensions
40 hanging crunches
40 leg presses

en een beetje bicep curlen, kan het niet helemaal loslaten en hou het er ook gewoon in.

volgende week word het wat zwaarder allemaal, morgen mijn BENCH DAY

voeding: gewoon goed

Even mijn voeding, ben benieuwd wat jullie daar van vinden. Het is niet heel erg strak ofzo maar wel lang vol te houden.

1:
400 gram bonen in tomatensaus(biologisch, dus zonder suiker)
120 gram tonijn

2:
500 gram kwark
150 gram bramen

3:
60 gram brinta
60 gram whey
500 ml halfvolle melk

4:
100 gram rijst
300 gram kip
50 gram sla

5:
60 gram vitargo
20 gram amino

6:
1 banaan
5 eieren
2 of 3 glaasjes chocomel(soms, als het binnen 30 min na mn training is)

7:
150 gram gemengde noten
en ander frete, iets waar veel eiwitten in zitten!! sowieso boven de 80 gram eiwit hier, merk dat ik dan beter herstel, mischien puur psychologisch maar het voeld goed.

zoals jullie zien geen voorbeeldig dieet maar het is wel lekker en makkelijk.

CHEST DAY(gisteren)

bankdrukken
5x50
5x50
3x70
3x80
3x90
het ging zo makkelijk, was een lekker gevoel.

assistance:
dippen: 100hh
inlcine dumbbell press: 50hh met 22kg
smal bankdrukken: 100hh met 50kg
frontraises: 100 hh met 10kg
40 minuten cardio

gewicht: een zielige 91 kilo, maar ik kom van de 88 af begin vorige week(was wat verloren tijdens de vakantie). sta wel lekker droog.

vandaag dead lift day, heb er alweer zin in....

spreekjullielaat!!

Ruil maaltijd 3 om met maaltijd 1.
Snelle eiwitten nemen als je wakker bent geworden is volgens mij beter?

DEADLIFT DAY

5x50
5x50
3x112,5
3x130
3x145
allemaal easy

100 hanging leg raises(was helemaal naar de kanker daarna)
30 wide grip pull ups
50 bendt over rows(50kg)
50 hyper extensions
50 crunches
50 leg curls

voeding:

1:
60 gram whey

2:
250 gram tonijn
100 gram brinta met water
30 gram olijf olie

3:
500 gram kwark
1 banaan
150 gram frambozen

4:
40 gram vitargo
20 gram amino

5:
300 gram panga filet
100 gram brinta met water

6:
100 gram nutrix
60 gram whey

7:
400 gram bonen
200 gram kip

gewicht: 92 bf: heel erg goed!!

Mooi. :)

Dat dippen, is dat normaal dippen of bench dippen? Indien normaal kan het wel tellen als assistance. :eek: ;)

100 leg raises, straight leg?

Als dat zo is netjes man!

Gooi eens wat gewicht erop bij de DL of is dat juist de bedoeling langzaam opbouwen?

gewoon normaal dippen, HEEERLIJKE oefening. voel me wekelijkst sterker worden daardoor...

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

100 leg raises, straight leg?

Als dat zo is netjes man!

Gooi eens wat gewicht erop bij de DL of is dat juist de bedoeling langzaam opbouwen?

na de 60 werd het allemaal minder netjes, maar over het algemeen vrij recht ja. was echt helemaal kapot daarna, ben gewoon even gaan chillen:P....wel ongeveer 10 setjes over gedaan he..

---------- Toegevoegd om 23:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

alles zo langzaam mogelijk opbouwen man...

Zou een tussen stap doen, van 50kg deadlift naar meer dan 2x zo veel is onverstandig.

succes verder.

het is de bedoeling dat dit schema nog een half jaar mee kan, vandaar de lichte gewichten nu.

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

Zou een tussen stap doen, van 50kg deadlift naar meer dan 2x zo veel is onverstandig.

succes verder.

nergens last van + ik ben een beest + 112,5 is still light weigt. pas boven de 200 kilo moet je ergens naar kijken:P..nee heb al eerder 210 getrokken dus dit is allemaal peace of cake.

Idd, nog chapeau dat je de moeite neemt eerst 50kg te nemen als opwarming. Ik start rechtstreeks op 90 of 100 zodat er al 2 schijven opzitten voordat ik hem unrack. :D

Idd, nog chapeau dat je de moeite neemt eerst 50kg te nemen als opwarming. Ik start rechtstreeks op 90 of 100 zodat er al 2 schijven opzitten voordat ik hem unrack. :D

Kijk maar naar de big boys, iedereen warmt op, dit voorkomt gewoon blessure's en ander gekanker.

Maar goed, jullie moeten het zelf weten, laat mij eerst maar rommelen met 60kg ;)

Ja, ik moet het maar weten. Na 50+ reps op pull ups vind ik mezelf wel aardig opgewarmd om te beginnen met een rustig setje van 90/100kg.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven