JoeyC
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 537
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk aan! Da's goed om te horenSucces Yasunni knal ze maat !
Denk erom, ik hou je nu in de gaten![]()

Wel echt vies droog man op die foto's
Wens je veel succes in je bulk de komende periode!
Sowieso goede doelstelling die je, jezelf hebt voorgenomen.
Aimen op 85-90 met 10% max en sterker worden op de powerlift oefeningen.
Ga je mijn inziens echt gigantische profijt van hebben!

Thanks! Jes, ik heb gemerkt dat powerliften gewoon de basis is van een goede en efficiënte training.
Ik zag trouwens al dat je mee gaat doen aan de flex. Lijkt me mooi doel. Ik hoop zelf bij de editie van 2014 mee te doen. Nog een dik jaar om massa te pakken en benen te kweken![]()

Het is een leuk korte termijndoel. Ik wil in 2014 ook puur voor mezelf meedoen om te kijken wat ik uit mezelf kan halen.Ja, ik ben het zelf ook van mening en ga me de komende tijd sowieso alleen maar daarop focussen.
Verwacht namelijk wanneer ik fors in kracht ga toenemen de massa vanzelf zal gaan volgen
Ja, wordt voor mij meer een eenmalig iets dan dat ik jaarlijks aan wedstrijden mee wil gaan doen
Is dit jaar namelijk laatste jaar dat ik deel kan nemen in de junioren klasse dus vandaar dat ik de uitdaging aan ga.
Zelf moet ik om enigszins kans te maken me bovenlichaam wat bijtrekken en me onderlichaam vies droog krijgen.
Benen meten nu zo'n 66cm, maar lijnen zijn nog niet te bekennen hehehe
Benen zullen vanzelf komen als je maar zwaar blijft squatten en deadliften.
Moet wel zeggen dat ik ze zelf al van nature had dus die mazzel heb ik dan weer.