AndroidHealthClinic

Back to the hardcore lifestyle...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
weltrusen gasten, een zeer anabole nachtrust gewenst allemaal. dat jullie spiertjes lekker mogen groeien, je hormoonleveltje zich lekker mag herstellen en hopen op een giga uitstoot van GH in jullie diepste slaap.

kusjes

MILITAIRY DAY

k had perongeluk(door de stang niet mee te rekenen) 10 kilo teveel gepressed. Dit ging verder gewoon easy dus houdt ik die gewichten aan.

5x30
5x30
3x52,5
3x57,5
3x62,5

75 reps, neckpress met 30 kilo
75 reps, shruggs met 70 kilo(hiervan waren de laatste 15 static hold)
75 reps, tricep rope push down met 20 kilo
75 reps, side raises met 6 kilo
75 reps, front raises met 10 kilo

echt een facking brute pomp, niet normaal.

gewicht: 92, bf: heel erg netjes
armen zijn met pomp nu gewoon 44 dus dat gaat erg goed allemaal. zie er op het moment echt erg goed uit en heb het gevoel dat het nog een stk gaat verbeteren, het zou zo maar eens kunnen dat wat rustiger aan doen en maar 4 keer trainen een stuk beter is voor mijn groei. al kan ik dat nog niet helemaal concluderen nu. we zullen weleens kijken wat het mij verder gaat brengen.

over een paar uurtjes SQUAT TRAINING, echt zin in al 2 dagen niet wezen trainen.

eerst nog even 400 gram vis met 120 gram brinta weg werken.

ben echt aan het groeien als een MF, mn gewicht stijgt elke keer als ik weeg(als is het maar 100 gram). bf is ook echt netjes heb zelfs het gevoel droger te worden. dat 4 keer per week rustiger trainen is voor mij miss toch wel een stuk beter dan elke dag mezelf de kk in werken...

keep u posted!!

SQUAT DAY

5x50
5x50
3x85
3x97,5
3x107,5 was best zwaar maar ging oke.

100xquarter squats met 50kg
100xcalf extensions
100xleg extensions
50xhyper extensions
50xhanging leg raises

kapot!! maar wel een heerlijke training...morgen of overmorgen weer bench day, yeahh!!

voeding: hardcore

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven