XXL Nutrition

Badr Hari in Antwerpen

Dat zijn allemaal platgeslagen kaalkoppies die ie op zijn rug plakt.
Je weet wel,die gasten zonder baan die nergens bijhoren en daarvoor andere de schuld geven.

Het is een topvechter,die volgens mij de komende jaren kanshebber is om de k1 te winnen.
Denk dat de ronde tegen aerts een mooie pot wordt.Waarschijnlijk een keiharde partij.

Hij gaat Aerts idd verslaan.

vecht mooi en indrukwekkend, maar zal verre van een rolmodel zijn voor de fans, geef mij dan maar een type als Remy bakstenen vuisten maar een gouden hart

BADR BADR BADR HARIIIIII (zoals japanse commentater dat zij)

Ik heb hem zelf wel eens ontmoet en het is een eerlijke jonge goed hart (zover ik weet)
Geef die jonge respect nog ****ing jong en al in de K1..
Zie ik niemand van hier dat doen.

BADR BADR BADR HARIIIIII (zoals japanse commentater dat zij)

Ik heb hem zelf wel eens ontmoet en het is een eerlijke jonge goed hart (zover ik weet)
Geef die jonge respect nog ****ing jong en al in de K1..
Zie ik niemand van hier dat doen.
Na vechtershart bekeken te hebben ben ik meteen al tot de conclusie gekomen dat badr een enorme talent heeft waar hij goed gebruik van heeft gemaakt, zeker respect daarvoor. Vooral hoe hij er geestelijk bij staat.

Badr is een Topper, maar mijn gevoel zegt dat Aerts hem knockout gaat trappen.

hij heeft wel praatjes, ik sla aerts neer in de 1e ronde..
dat zie ik nog niet gebeuren, Aerts (Y)

ja hij loog hij sloeg hem de 2de ronde k.o en de reden waarom hij die trap tegen bonjasky gaf is, om zo snel mogelijk naar de moeder van phillipe te lopen en haar een lekkere b.urtje te kunnen geven

en als mijn post er af gehaald word weet ik genoeg over deze site!!!
want iemand die zo'n post plaats zoals phillipe hoort niet op zo'n forum
en als de mensen die willen weten wat phillipe heeft gepost:

'hoop dat hij de eerste ronde met allah neergaat'

ik ben zeker in de fout gegaan maar de post van phillipe staat er zo lang op en als ik de forumregels lees staat er duidelijk in dat

# Onderwerpen die ingaan op de wet van racisme (beledigingen/discriminaties)

worden verwijderd!!!!!

dat heb ik niet zien gebeuren!

Komt spuit elf hoor, niet alles zo serieus nemen ,man.

Ze kunnen nooit van mij winnen want Allah is met mij. Het maakt niet uit tegen wie of wanneer ik vecht. Ik ben gewoon in vorm en ik zal er ook voor zorgen dat ik 6 december in vorm ben.

:roflol:

neergaan kan best zijn maar daar heeft geloof niets mee te maken allah gaat niet neer en niets of niemand is boven hem daarmee bedoel ik allah niet badr hari

ÌK had idd veel respect voor hem Tot de wedstrijd tegen bonjasky !!
Hij was aan de verliezende kant en dat kon hij niet hebben dus na de scheids er tussen was gekomen gaf hij bojasky nog een trap in het gezicht.
Na die actie is hij gediskwalifiseert (terecht) !!!

ik ben zeker in de fout gegaan maar de post van phillipe staat er zo lang op en als ik de forumregels lees staat er duidelijk in dat

worden verwijderd!!!!!

stakker, wat heeft allah te maken met racisme? is dat een ras ineens?

het is een reactie gericht tegen die loser kickboxer met zijn arrogante k*t harses. wat ga je nu janken over racisme man

Wat is een allah ?

worden verwijderd!!!!!

Denk dat hier juist vaak het grote probleem ligt !!
Waarom is het als je een blanke vechter afkraakt een kwestie van smaak, en als je een vechter van marokkaanse afkomst afkraakt discriminatie ??? ??? ???

OT;
Badr zou imo een goede vechter kunnen zijn, mits hij zichzelf qua agressie onder controle kan houden.
Dit is helaas iets waar hij nu nog verre van verwijderd is ,..... :(

peter aerts tegen badr hari

voor alle voor en tegenstanders van badr hari heb vandaag eindelijk de kamp kunnen zien en badr hari had peter al in de eerste ronde neergekregen en in tweede ronde heeft de scheids de kamp stop gezet maar wat ik toch tof vond van badr hari is dat hij achteraf veel respeckt had voor peter aerts,wie heeft die kamp ook al gezien en vond ervan ???

Terug
Naar boven