AndroidHealthClinic

Badr Hari in Antwerpen

......ik denk dat bijna iedereen die partij al gezien heeft.....

k1

badr is een goede vechter maar het zal in zijn karakter zitten wanneer hij voelt dat hij niet ka winnen het dan zo maar doet. vind het spijtig dat ramon dekkers of een rob kaman niet meer vechten moesten zij nu de leeftijd hebben van badr het zou vlug gedaan zijn met die arogantie.

badr is een goede vechter maar het zal in zijn karakter zitten wanneer hij voelt dat hij niet ka winnen het dan zo maar doet. vind het spijtig dat ramon dekkers of een rob kaman niet meer vechten moesten zij nu de leeftijd hebben van badr het zou vlug gedaan zijn met die arogantie.

Wat loop jij stom uit je nek te lullen Ramon Dekkers was licht gewicht en Rob Kaman midden gewicht. Laten we alsjeblieft geen wijn met whisky te vergelijken.

dan zou hij het nog niet halen misschien een uitdaging dan voor mike tyson die zit toch zonder geld zou snel verdient zijn

dan zou hij het nog niet halen misschien een uitdaging dan voor mike tyson die zit toch zonder geld zou snel verdient zijn

alle respect voor de 2 bovengenoemde legendes, maar badr maakt gehakt van ze.

Met een beetje geluk mag ik badr bodyguarden in februari :D Niet dat dat nodig is...

Laatst bewerkt:

Met een beetje geluk mag ik badr bodyguarden in februari :D Niet dat dat nodig is...
sorry maar mike tyson is nog steeds de jongste wereldkampioen ooit geweest!en als ze hem terug naar zijn top zouden kunnen brengen zou hij van iedereen van de k1 kampioenen kunnen winnen jammer genoeg is dat niet mogelijk maar mike tyson is de grootste die er ooit geweest is :p alle respeckt voor badr vind het ook een super atleet :D

mike tyson zit niet zonder geld man,zijn geld word nu wel beheerd omdat hij zelf niet met geld kan omgaan maar geloof me hij leeft nog steeds als een koning in france:D
even een van mijn lievelingscitaatje van hem erbij zetten LOVED BY FEW,HATED BY MANY BUT RESPECTED BY ALL.....;)

sorry maar mike tyson is nog steeds de jongste wereldkampioen ooit geweest!en als ze hem terug naar zijn top zouden kunnen brengen zou hij van iedereen van de k1 kampioenen kunnen winnen jammer genoeg is dat niet mogelijk maar mike tyson is de grootste die er ooit geweest is :p alle respeckt voor badr vind het ook een super atleet :D

Een paar lowkicks en hij huilt op de grond, met alle respect voor Tyson.
Ook tegen Ernesto Hoost durde hij niet op k-1 regels te vechten.

Mag ik vragen in welke beveiligingsbedrijf je werkt? :)

pm me maar hoor! ben benieuwd :p niet dat ik bodyguard ofzo wil worden, maar gewoon uit nieuwsgierigheid.

Een paar lowkicks en hij huilt op de grond, met alle respect voor Tyson.
Ook tegen Ernesto Hoost durde hij niet op k-1 regels te vechten.

Mag ik vragen in welke beveiligingsbedrijf je werkt? :)

pm me maar hoor! ben benieuwd :p niet dat ik bodyguard ofzo wil worden, maar gewoon uit nieuwsgierigheid.
tyson is ook niet getraind om op de k1 regels te vechten en is ondertussen oud en heeft in zijn leven al heel wat meegemaakt en is niet meer de mens die hij ooit was ik heb gezegd moest hij op zijn top staan zoals op zijn 20ste zou hij iedereen verslaan,mike is een stuk geschiedenis een ALEXANDER van zijn generatie laten we nooit vergeten wat hij in de boksgeschiedenis bereikt heeft

mike_tyson word.jpg

badr hari

inderdaad mike tyson is een legende en badr gaat dat nooit worden tyson kennen ze binnen twintig jaar nog over heel de wereld daartegen is er van badr geen sprake meer.

respect voor den baddr alleen spijtig van zijn ...karakter, ach wat hij met peter A. heeft gedaan was straf juist daarom is die frats tegen remy stom kan er echt ni inkomen:mad:

respect voor den baddr alleen spijtig van zijn ...karakter, ach wat hij met peter A. heeft gedaan was straf juist daarom is die frats tegen remy stom kan er echt ni inkomen:mad:
was een domme zet die hem veel geld heeft gekost als hij netjes had gevochten had hij een hele grote kans de kamp te winnen nu kan hij nog een tijdje wachten voor die 40000 en die titel die remy voor mij best wel verdient heeft

Ik vond Remy ook wel terechte winnaar, zo een gedraag hoort er gewoon niet thuis.

Ja er zijn al zoveel discussies over geweest. En ik blijf er bij, het is een goede vechter, maar zo'n karakter hoort niet thuis bij de k-1

idd mijn favo was altijd wel peter A. maar Remy is sterk bezig en terecht winnaar

Terug
Naar boven