XXL Nutrition

Badr Hari in Antwerpen

De K1 finale van 2008 nog eens bekeken , Badr is een erg goed vechter maar wat hij met Remy deed t'ja kan gewoon niet.

Na de wedstrijd vele vechters aan het woord gehoord één iemand had het erg juist , als ik het was geweest dat had ik Badr willen afmaken na die rotstreek.
Remy koos gewoon voor de poen zijn volste recht en uitstekend vechter.

//Kneus.

( Vechten kan die maar niet met regels totaal ongeschikt voor de K-1. )

Waarom doet die niet gewoon dan freefight....

Heb vrijwel geen respect meer voor Hari.

als vechter wel respect maar de persoon niet.

Respect

Waarom geen respect als persoon. respect moet je hebben voor voor iedereen hoe de persoon ook in mekaar zit. Wie zegt er niet dat jij minpunten hebt. Wie zegt er niet dat jij misschien ook agressief bent? Kijk die jongen is gewoon eerlijk en ik gun hem alleszins een plaats in de top niet alleen tijdens zijn K-1 gevechten maar ook in zijn privé.
Dus niet teveel commentaar hebben over andere mensen als je nog niet eens naar je eigen hebt gekeken.

Waarom geen respect als persoon. respect moet je hebben voor voor iedereen hoe de persoon ook in mekaar zit. Wie zegt er niet dat jij minpunten hebt. Wie zegt er niet dat jij misschien ook agressief bent? Kijk die jongen is gewoon eerlijk en ik gun hem alleszins een plaats in de top niet alleen tijdens zijn K-1 gevechten maar ook in zijn privé.
Dus niet teveel commentaar hebben over andere mensen als je nog niet eens naar je eigen hebt gekeken.

staat er helemaal buiten. Iedereen heeft natuurlijk slechte punten, maar je moet er niet gek van opkijken dat hij respect verliest van andere mensen in de ring. Hij schopte iemand in het gezicht toen hij op de grond lag, dat getuigd niet bepaalt van klasse. Verder is t best een goede dude hoor ;)

yep klopt idd hij had niet in zijn gezicht moeten schoppen. Maar dat heeft hij nadien ook eerlijk toegegeven. Ach ja en zo maakt iedereen wel eens een fout. In ieder geval om als 24 jarige in de top te zitten daar doe ik mijn petje voor af.

even oud topic schoppen zodat er niet telkens nieuw aangemaakt wordt
BADR hari zou met 3 vriendjes een portier flink mishandeld hebben
als het waar is bevestigt het voor de 121090 x hoe HIJ maar ook zijn medemensen zijn
als het waar mag hij ****vallen naar mijn mening

Terug
Naar boven