- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar nu even for real is dit jouw hypothese of is dit op basis van wetenschappelijk onderbouwd onderzoek en zo ja op welke niveau?

Hoop onzin, voor de mensen die wel geïnteresseerd zijn in wat de wetenschap zegt, zie de volgende studies: Muscle glycogen synthesis after exercise: effect of time of carbohydrate ingestion. - PubMed - NCBI, Glycogen resynthesis after exercise: effect of carbohydrate intake. - PubMed - NCBI, en Regulation of muscle glycogen repletion, muscle protein synthesis and repair following exercise. - PubMed - NCBI.
Spierglycogeensynthese is het hoogst direct na het trainen. (Niet dat dit gegeven verder boeiend is voor optimale spiergroei).
Nou en? Jij bent degene die een heel topic aanmaakt om te preachen dat je beter 2 uur na je trainen koolhydraten kunt innemen i.p.v. direct na het trainen.Nou en? Als ga je niet 2 x per dag trainen dan maakt het niets uit. Met latere maaltijden ga je ook gwn glycogeen bijvullen voor volgende training.
Nou en? Jij bent degene die een heel topic aanmaakt om te preachen dat je beter 2 uur na je trainen koolhydraten kunt innemen i.p.v. direct na het trainen.
wel of niet dat kutding wel of niet twee uur voor, na of tijdens je training eten is niet boeiend voor optimale spiergroei
Wat probeer jij eromheen te draaien, je had het gewoon fout en lult uit je nek.
Wat probeer jij eromheen te draaien, je had het gewoon fout en lult uit je nek.
Ik heb ook nergens gezegd dat ik reageerde op je eerste post. Ik reageerde direct na deze post van je:Ik heb nergens in 1ste post iets over glycogeen geschreven...
Je geeft een redenatie die nergens op slaat, want de spierglycogeensynthese ligt het hoogst als je direct na je training koolhydraten neemt i.p.v. twee uur later, zoals je in je beginpost aanbeveelt.Het is gwn biochemie
Cortisol vermindert de gevoeligheid van insulinereceptoren en voorkomt dat glucose kan worden opgeslagen als glycogeen. Cortisol zorgt voor buikvet. Over verhoogde cortisol na de trainen twijfel focus mij niemand ? Daarom is natuurlijke insuline niet anabolisch. Door insuline spuiten ga je dat overwinnen i.v.m hoeveelheden insuline.
Ik heb ook nergens gezegd dat ik reageerde op je eerste post. Ik reageerde direct na deze post van je:
Je geeft een redenatie die nergens op slaat, want de spierglycogeensynthese ligt het hoogst als je direct na je training koolhydraten neemt i.p.v. twee uur later, zoals je in je beginpost aanbeveelt.
En hoezo is je 'spijsvertering er niet klaar voor'? Hoop gelul. Je kunt prima koolhydraten direct na je training nemen.
Ik vraag me meerdere dingen af,Je probeert stoer doen, maar spierglycogeensynthese na trainen verloopt niet door insuline ....
Ja. Eten kan je wel, alleen maar verteer je minder goed...
Ik vraag me meerdere dingen af,
1. Ben je een trol?
2. Welke opleiding heb je gevolg of volg je?
3. Sinds wanneer woon je in Nederland?
4. Wanneer heb je onderzoek gedaan naar jouw hypothese met minimaal een RCT-studie, of ben je van plan dat te gaan doen?
Tuurlijk als hele dag wordt kut gegeten, dan helpt het niet
Dat artikel heeft niets te maken met jouw hypothese.3. Niet lang. Op deze manier is het rechtvaardig. Ik heb kennis, je mooie zinnen.
4. Determinants of post-exercise glycogen synthesis during short-term recovery. - PubMed - NCBI
Kort en makkelijk want anders snap je niet. Natuurlijke insuline is niet anabool, dus eten van kh na trainen zorgt maar voor onderdrukken van gh