- Waardering
- 1.075
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zwaarder worden en minder oefeningen doen. Dan rep je binnen no time 100+
Goed advies. Geeft wel mooi het niveau weer van BB.NL, dat dan weer wel.
Ik maak daaruit op dat je het er niet mee eens bent. Wil je ook ff uitleggen waarom?
Je lijkt Hell wel.
1. Zwaarder worden zal helpen. Mooi, zijn we het daar over eens.
2. Ik zeg niet minder doen, ik zeg minder oefeningen doen. Meer is ook niet altijd beter. Waarom doe jij niet 2x per week 5 chest oefeningen als je denkt dat je daardoor meer kan benchen?
Ik volg je log af en toe aangezien we op vergelijkbaar kracht niveau zitten. Prima log. Ik doe alleen wel minder frequentie, volume en oefeningen dan jij.
Ik vraag me nu echt af wie je bent. Jammer dat je als anoniem ingelogd bent. Ken ik je van NPB wedstrijden of kan ik je daarvan kennen? Antwoord in persoonlijk bericht kan ook.
Wat noem jij failure?Gewicht terug, meer volume maken, hogere frequentie, weg blijven van failure en je niet dood staren op die 100 kilo.
Met deadlifts lijkt me dit niet op gaan. >techniek/repsFalen is het niet meer kunnen halen van een rep. Niet in de buurt komen van het niet meer halen van een rep, dus.
Met deadlifts lijkt me dit niet op gaan. >techniek/reps
Heb het over techniek falen( dat is failure in pl world lijkt mij) Als je techniek faalt op deadlift kan je er vaak nog wel wat reps met puur kracht er uit halen.Uhh. Falen op deadlifts is juist super belastend voor je herstelvermogen, dus ja, dat geldt ook voor DL's.
Heb het over techniek falen( dat is failure in pl world lijkt mij) Als je techniek faalt op deadlift kan je er vaak nog wel wat reps met puur kracht er uit halen.
Ik maak wel stappen van 20 kilo..
Opwarmen met 40, set van 20. Dan 60, set van 12. 80, set van 8. En dan een set van 8x100. Vaak pak ik ook nog zwaarder om aan het gewicht te wennen. Negatieve herhalingen werkt ook prima.
Ik ben behoorlijk sterker geworden met bankdrukken toen ik ook regelmatig zwaar deadliftte. Stond daar versteld van wat een verschil dat kan maken.