shark89
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.057
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is ten eerste niet mijn bedoeling om jou te zieken, in de post van Pescatore linkt hij een filmpje van jou. In dat filmpje zeg je dat je nu meer op massa traint en gewicht minder belangrijk is, tegelijkertijd lijkt het alsof het gewicht te hoog is en je uitvoering/rom minder wordt. Voel je niet aangevallen man.
Nu nog een flimpje van Pescatore waar die laat zien hoe het wel moet.
Ik heb respect voor je harde werk Martin, maar het is me - ook in je andere filmpjes op youtube - opgevallen dat je slordig traint. Bij lange na geen full ROM en met bv shrugs trigger je achterkant schouders, maar je trapezius doen niet eens mee.
Is dit dan het bewijs dat je met AAS niet op de vorm hoeft te letten of heb je een andere reden?
Zieken? Ik laat gewoon een filmpje zien van de beste man waarin ie tussen de soep en de aardappelen door claimt niet meer 180 te drukken, 300 te deadliften en 280 te squaten. Iemand Noppert zijn beentjes weleens gezienIk spreek jou er ook niet op aan, sorry was niet de bedoeling dat jij je aangesproken voelde.
Maar klinkt idd als iets van de jochies als Pescatore om te gaan zieken. Zeker een filmpje uit de periode dat ik niet eens mocht trainen van de cardioloog?
Zo zielig zijn die anonieme jochies wel om dat te gebruiken, heeft ie al eerder gedaan om m'n shape aan te tonen die ik had een maandje voor ik op hartbewaking lag om te worden gedotterd.
? 280 squatten hahaha, laat me niet lachen idioot. Het was vóór wedstrijden en je lijkt erg gemotiveerd en zwanger.Zieken? Ik laat gewoon een filmpje zien van de beste man waarin ie tussen de soep en de aardappelen door claimt niet meer 180 te drukken, 300 te deadliften en 280 te squaten. Iemand Noppert zijn beentjes weleens gezien? 280 squatten hahaha, laat me niet lachen idioot. Het was vóór wedstrijden en je lijkt erg gemotiveerd en zwanger.
Geen idee waarom je steeds over je hart begint, engerd. Maar je bent gewoon aan het roiden weer toch? Loop dan niet het slachtoffer uit te hangen steeds, beledigend voor mensen die ècht wat hebben en daar aan werken. Maar volgens mij was er weinig mis met je daar. Je techniek lijkt nergens op, je fysiek lijkt nergens op (ook niet toen je "gezond" was, vrijwel identiek) en zoals we hier dagelijks kunnen zien is je theorie en kennis ronduit pijnlijk en lachwekkend. Maar je loopt de hele dag iedereen te vertellen hoe het allemaal moet, clown. Al eerder aangegeven snap niet dat er geen mods ingrijpen om die waterval aan stront die uit je toetsenbord komt afremmen. Je overspoelt een heel forum met een Sesamstraat-deken doordat je in letterlijk elk topic onzin loopt te spauwen. Daarnaast ben je een pathalogische leugenaar. Gekkie.
Zieken? Ik laat gewoon een filmpje zien van de beste man waarin ie tussen de soep en de aardappelen door claimt niet meer 180 te drukken, 300 te deadliften en 280 te squaten. Iemand Noppert zijn beentjes weleens gezien? 280 squatten hahaha, laat me niet lachen idioot. Het was vóór wedstrijden en je lijkt erg gemotiveerd en zwanger.
Geen idee waarom je steeds over je hart begint, engerd. Maar je bent gewoon aan het roiden weer toch? Loop dan niet het slachtoffer uit te hangen steeds, beledigend voor mensen die ècht wat hebben en daar aan werken. Maar volgens mij was er weinig mis met je daar. Je techniek lijkt nergens op, je fysiek lijkt nergens op (ook niet toen je "gezond" was, vrijwel identiek) en zoals we hier dagelijks kunnen zien is je theorie en kennis ronduit pijnlijk en lachwekkend. Maar je loopt de hele dag iedereen te vertellen hoe het allemaal moet, clown. Al eerder aangegeven snap niet dat er geen mods ingrijpen om die waterval aan stront die uit je toetsenbord komt afremmen. Je overspoelt een heel forum met een Sesamstraat-deken doordat je in letterlijk elk topic onzin loopt te spauwen. Daarnaast ben je een pathalogische leugenaar. Gekkie.
. Richt fijn een clubje op met z'n tweeën, wissel onzin uit maar betrek er geen andere mensen bij. Jij van t zelfde laken een pak Eleiko. Wat moet ik met de mening van iemand die het altijd met Noppert eens is. Richt fijn een clubje op met z'n tweeën, wissel onzin uit maar betrek er geen andere mensen bij.
Jullie laten me alletwee een beetje denken aan van die mensen die meedoen aan zo'n zing/talentenjacht ding en dan boos worden als de jury ze slecht vindt terwijl de rest van de wereld in een deuk ligt.
. Wss ga je omdat ik dat nu zeg het alsnog proberen, succes daarmee. Ik voel me overigens totaal niet geroepen om plaatjes van mezelf op internet te gaan zetten omdat iemand die al moeite heeft zijn veters te strikken dat graag wilt zien of denkt dat dit relevant is. Dat is het verschil tussen jou en mij, ik heb geen bevestiging nodig van random mensen.
Ik vind het wel toevallig dat MartinNoppert en Eleiko steeds na elkaar posten, kloontje van je?