RobbieH
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RollenMidian zei:Bij zwaar benchen zal de bar beginnen rollen en het enige wat die dan nog tegenhoud is je borstbeen, dus niet te zwaar beginnen![]()

Je fietst duizenden kilometers per jaar en je durft niet zonder handen te fietsen? Of heeft het iets te maken met je evenwichtsprobleem?Esperantisto zei:Is vergelijkbaar met hoe wielrenners fietsen. De meesten leggen de handjes dus bovenop het racestuur. Sommigen hebben de vingers op de remgreep zodat de duim er rechts van ligt. Anderen hebben de handen wat losjes op het stuur...vond ik veel te eng.
Zal dus wel zin hebben om de duim er NIET bij te hebben, maar zou er de kriebels van krijgen
Espi
delguy zei:ik heb mijn handen om de barbell net zoals ik ze om mijn penis heb als ik me masturbeer![]()

Thanks Willy, ga ik zeker eens proberenwilly zei:Ik heb nooit mijn duim om de stang. De stang moet juist in het verlengde van je arm liggen zodat je pols niet door buigt. Train bijna altijd op deze manier. Behalve met flyes omdat dit gewoon niet anders kan dan de duim erom. En je hoeft er niet bang voor te zijn dat de stang uit je hand glipt, het gewicht drukt omlaagWeet zeker dat als je een tijdje op deze manier doet dat je dan niet anders meer wilt trainen...

willy zei:Ik heb nooit mijn duim om de stang. De stang moet juist in het verlengde van je arm liggen zodat je pols niet door buigt. Train bijna altijd op deze manier. Behalve met flyes omdat dit gewoon niet anders kan dan de duim erom. En je hoeft er niet bang voor te zijn dat de stang uit je hand glipt, het gewicht drukt omlaagWeet zeker dat als je een tijdje op deze manier doet dat je dan niet anders meer wilt trainen...
axestream zei:Het gaat toch om het maximale resultaat uit je trainingen halen en niet te kiezen voor het meeste gemak. Je kunt er simpelweg meer uit halen als je al je spieren aanspant. Misschien moeten mensen maar lekker eens zo'n stang met 150kg op hun borst krijgen voor ze eens luisteren. Het is echt niet veilig.