XXL Nutrition

Bart's trainingslogje

Dat zou op zich wel gaan, als ik op een bankje kan gaan zitten en de dumbbells door jullie aangereikt krijg, maar het is meer de vraag van hoe kom ik daar. Met het OV en de krukken zie ik het niet zitten. Met de auto misschien, moet ik even afwachten hoe goed ik auto kan rijden als mijn enkel eenmaal in de tape zit. :rolleyes:

Dat zou op zich wel gaan, als ik op een bankje kan gaan zitten en de dumbbells door jullie aangereikt krijg, maar het is meer de vraag van hoe kom ik daar. Met het OV en de krukken zie ik het niet zitten. Met de auto misschien, moet ik even afwachten hoe goed ik auto kan rijden als mijn enkel eenmaal in de tape zit. :rolleyes:

ik reik je de DB's wel ook hoor :)

En als ik je nou op mn rug neem in de trein? :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.106
:D
:aai:
Komt wel weer goed met je hoor!
:kiss:

Hang je gewoon foto van mij boven je bed ;)
:roflol:

Thanks DW, komt idd allemaal goed, morgen date met nieuwe leuke meid:D:D:D

Heel indrukwekkend, mooi hoor.
Die legpress, is tig keer mijn gewicht:):)

Thanks stuiterdame!

Aha, finally eens meer dan pussyweight 400 op de LP :)

Mooie training :D

Haha, ja nu hing er wel een schijf meer.

Nee hoor helemaal niet nodig:D:p

Precies, helemaal niet nodig, your are fine stuiterdame!

Brute legworkout weer broeder, nice, ik vind alleen die calf raises laag maar dat had ik al eens gezegd geloof ik.;)
hahaha en toch weer een bicepoefening erachteraan plakken he?:p
Met wie heb je nou gemeet btw?

Thanks bro, ja kuiten is nog steeds niet 100% dus no risk. Ja bevalt me wel om ff die biceps vol te pompen na benen training.

Meet is a.s. vrijdag met denk ik Tymen, BigMc, Waterpoloer, Poison (hopelijk) en ? who els....

Wtf doen die curls nou weer onderaan dat lijstje :roflol: Vind dat je een grappige trainingsfilosofie hebt (oplopende setjes op compounds en volume draaien op assistance). Werkt dat goed voor je?

Jooo jij doet net of ik er verstand van heb.... Ik doe gewoon mijn ding en dingen die ik doe, doe ik gewoon omdat ik kan. Ik denk niet zo na maar hanteer het scheuren of groeien motto:D

Voor mij zit het er niet in, ben ik bang. :( Ik moet zo krukken gaan halen.

Jawel, jij komt gewoon, wij assisteren je wel, geven dumbbells aan, hangen je aan het diprek, leggen je op de bankjes.... hoppa, zo zijn wij!

Mirin' the leg press! :eek: Sterke poten heb jij zeg! Goed idee om daarna nog een setje biceps te pakken :D

Ja mijn poten zijn mijn sterkste schakel:D

Precies, wij helpen Poison gewoon, no probs!

En als ik je nou op mn rug neem in de trein? :)

deze zin kan je zo verkeerd opvatten :roflol:

lekker hoor McM :thumbs:

Vind ik echt erg lief van jullie :) Het lijkt me een beetje teveel gedoe allemaal ;) Als jullie nu aankomende vrijdag lekker met z'n 3tjes gaan trainen? Dan ben ik er de volgende keer bij, beloofd!

• #2.108

Vind ik echt erg lief van jullie :) Het lijkt me een beetje teveel gedoe allemaal ;) Als jullie nu aankomende vrijdag lekker met z'n 3tjes gaan trainen? Dan ben ik er de volgende keer bij, beloofd!

Jammer! fuuuuuuuuuuuuuuuut

Beterschap meid

shitload aan weights weer bart
4x130 na zware legpresses is goed man

• #2.110
Laatst bewerkt:
  • #2.111
Vanmorgen weer gewogen... 104.4 kg. Ik heb maar geaccepteerd dat ik waarschijnlijk toch onder die 100 kg ga uitkomen. Volgende week weer vetmeten. Hopelijk is er weer wat vanaf.

Ik moet bekennen dat ik de laatste week ook wel moeilijk eet, die liefdessoapserie van mij kost me mijn eetlust.

grouphug:trio::trio::trio:

3x3=

• #2.117
Hey! Die knuffel was goed bedoeld en voor bartje only!!!!

jullie grrrrrrrrr:)

zucht, mannen..... no home:)

• #2.119
Vandaag niet gaan trainen, hut schoongemaakt en meid komt zo:)

Vanavond gooi ik me eigen vol met bier en morgen lig ik de hele dag krokkie:) Maandag weer trainen:)

Fijn weekend allemaal:)

Veel plezier( en sterkte met de kater morgen), maarrre iikkkee niet meer snappen, het was toch over toch de relatie???

Terug
Naar boven