- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Voor mij zit het er niet in, ben ik bang.Ik moet zo krukken gaan halen.

Ook geen UB?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat zou op zich wel gaan, als ik op een bankje kan gaan zitten en de dumbbells door jullie aangereikt krijg, maar het is meer de vraag van hoe kom ik daar. Met het OV en de krukken zie ik het niet zitten. Met de auto misschien, moet ik even afwachten hoe goed ik auto kan rijden als mijn enkel eenmaal in de tape zit.

Dat zou op zich wel gaan, als ik op een bankje kan gaan zitten en de dumbbells door jullie aangereikt krijg, maar het is meer de vraag van hoe kom ik daar. Met het OV en de krukken zie ik het niet zitten. Met de auto misschien, moet ik even afwachten hoe goed ik auto kan rijden als mijn enkel eenmaal in de tape zit.![]()

Dat zou op zich wel gaan, als ik op een bankje kan gaan zitten en de dumbbells door jullie aangereikt krijg, maar het is meer de vraag van hoe kom ik daar. Met het OV en de krukken zie ik het niet zitten. Met de auto misschien, moet ik even afwachten hoe goed ik auto kan rijden als mijn enkel eenmaal in de tape zit.![]()

Komt wel weer goed met je hoor!
Hang je gewoon foto van mij boven je bed

Heel indrukwekkend, mooi hoor.
Die legpress, is tig keer mijn gewicht![]()
Aha, finally eens meer dan pussyweight 400 op de LP
Mooie training![]()
Brute legworkout weer broeder, nice, ik vind alleen die calf raises laag maar dat had ik al eens gezegd geloof ik.
hahaha en toch weer een bicepoefening erachteraan plakken he?
Met wie heb je nou gemeet btw?
Wtf doen die curls nou weer onderaan dat lijstjeVind dat je een grappige trainingsfilosofie hebt (oplopende setjes op compounds en volume draaien op assistance). Werkt dat goed voor je?

Jawel, jij komt gewoon, wij assisteren je wel, geven dumbbells aan, hangen je aan het diprek, leggen je op de bankjes.... hoppa, zo zijn wij!
Mirin' the leg press!Sterke poten heb jij zeg! Goed idee om daarna nog een setje biceps te pakken
![]()

deze zin kan je zo verkeerd opvatten
lekker hoor McM![]()
Het lijkt me een beetje teveel gedoe allemaal
Als jullie nu aankomende vrijdag lekker met z'n 3tjes gaan trainen? Dan ben ik er de volgende keer bij, beloofd!![]()
Vind ik echt erg lief van jullieHet lijkt me een beetje teveel gedoe allemaal
Als jullie nu aankomende vrijdag lekker met z'n 3tjes gaan trainen? Dan ben ik er de volgende keer bij, beloofd!
shitload aan weights weer bart
4x130 na zware legpresses is goed man