- Waardering
- 886
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag niet gaan trainen, hut schoongemaakt en meid komt zo![]()
Vanavond gooi ik me eigen vol met bier en morgen lig ik de hele dag krokkieMaandag weer trainen
Fijn weekend allemaal![]()
Vandaag niet gaan trainen, hut schoongemaakt en meid komt zo![]()
Vanavond gooi ik me eigen vol met bier en morgen lig ik de hele dag krokkieMaandag weer trainen
Fijn weekend allemaal![]()

Veel plezier( en sterkte met de kater morgen), maarrre iikkkee niet meer snappen, het was toch over toch de relatie![]()
zat halve dag tussen. Is lang verhaal maar tis goed zo
Alles kan in een soapJa is weer nieuwezat halve dag tussen. Is lang verhaal maar tis goed zo
Alles kan in een soap

you go boy
Whaha goed bezig bart!! Klinkt als een topweekend!Ja is weer nieuwezat halve dag tussen. Is lang verhaal maar tis goed zo
Alles kan in een soap
Vanmorgen mega brak, eerst uur liggen twijfelen om te gaan trainen, uiteindelijk toch maar ff gegaan. Wilde schouders en supersets biceps triceps gaan doen maar ben na de schouders toch maar gestopt, foei foei
HahaWel nice schouders aangepakt man. Waarom doe je shrugs eigenlijk bij schouders?
Tja, waarom niet.... Dat gaat goed samen en schouders vind ik niet zo vermoeiend om te trainen, daarom ff shrugs er bij.
Mkay, ik pak ze op deadliftdag omdat ik heavy deadlifts ook wel in mn traps voel. Als ik ze dan bij schouders zou pakken train ik ze af en toe 2 dagen achter elkaar pakken.
Wel flink aangepakt, die schouders! Woohooooe!
Mijn enkel geneest beter dan ik verwacht had, dus ik denk dat ik er ook bij ben vrijdag!
Wat gaan jullie trainen?
@McM Zullen we toch maar met de auto gaan?![]()