Fitness Seller

Bart's trainingslogje

Lekkere training bartje!
Je incline db presses beginnen goed sterk te worden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.362
Schouderpijn gaat vanzelf wel minder worden, gewoon een tijdje stoppen met bankdrukken ( en rukken natuurlijk)

• #2.365
Oeps- foutje. Je bent het al, EEN BEER:D:):eek: respect.

haha, nou nog lang niet beer genoeg:D

Schouderpijn gaat vanzelf wel minder worden, gewoon een tijdje stoppen met bankdrukken ( en rukken natuurlijk)

Ja ben gestopt met benchen idd, stoppen met rukken is not an option:roflol:

Cardio van vandaag.

45 minuten crosstrainer: 525 kcal.
30 minuten incline gelopen: 450 kcal.

Vanmorgen vetgemeten en dat was even een tegenvaller, ben stil blijven staan:mad: nog steeds 18%. Was wel 6 cm van mijn buik af en 4 cm van mijn taille, gewicht was 105.5 kilo.

hoe kan dat nou????
Wel goed wat cm's eraf:D

• #2.367
hoe kan dat nou????
Wel goed wat cm's eraf:D

Ik snap er ook niks van, heb me kapot gewerkt op die schijt cardio en dan niks er af:mad: was ook totaal de motivatie kwijt om te cardioen vanmorgen en snap ook niet dat ik het toch heb volgehouden. Ik haat cardio en als het dan ook nog eens niet helpt dan stop ik er liever mee.

Yep, dat is gewoon zwaar klote:o

Bart

kop erbij houden maat!!

gewoon verstand op nul en doorgaan, probeer cleaner te eten.

Ok bro, calipermeting?Hoeveel punts en waar?Bij mij bijvoorbeeld concentreert het vet zich grotendeels op m'n rug en is ook moeilijk weg te krijgen, dit beinvloedt echter wel de meting.
En vergeet niet dat een meting niet betrouwbaar hoeft te zijn, uiteindelijk gaat het erom wat de spiegel zegt vind ik.

Damn bro, wat een supps :')

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------

rukken 3 maal daagsch bro :)

kop op, borst omhoog, schouders op en gaan! als je niet meer afvalt dan doe je iets niet goed, period.

het nu de kunst om flexibel te zijn en iets nieuws te proberen. misschien werkt het niet, dan probeer je nog iets anders.

succes bro! je ging zo goed dus laat een plateautje nou niet je in de weg staan!

je bent toch al heel lang aan het cutten? is het niet goed om ff een tijd op onderhoud te eten en dan verder te gaan? (nevermind als je dat al deed :P)

• #2.374
Yep, dat is gewoon zwaar klote:o

Ja echt niet verwacht na al die cardio.

Bart

kop erbij houden maat!!

gewoon verstand op nul en doorgaan, probeer cleaner te eten.

Is ook zo, knal gewoon door maar was gewoon ff zuur. Idd misschien proberen wat cleaner te gaan eten en misschien wat meer, zit te denken aan 8 boterhammer er bij te gaan nemen.

Ok bro, calipermeting?Hoeveel punts en waar?Bij mij bijvoorbeeld concentreert het vet zich grotendeels op m'n rug en is ook moeilijk weg te krijgen, dit beinvloedt echter wel de meting.
En vergeet niet dat een meting niet betrouwbaar hoeft te zijn, uiteindelijk gaat het erom wat de spiegel zegt vind ik.

4 punts, triceps, biceps, rug en buik. Mijn coach meet altijd zo, in de 13 maanden dat ik bezig ben ik altijd nog gedaald in vetpercentage, dit is de eerste keer dat ik stil sta. Thanks bro.

Damn bro, wat een supps :')

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------

rukken 3 maal daagsch bro :)

Ik moet minder rukken van Ray, krijg je schouderblessure van zegt ie:D

kop op, borst omhoog, schouders op en gaan! als je niet meer afvalt dan doe je iets niet goed, period.

het nu de kunst om flexibel te zijn en iets nieuws te proberen. misschien werkt het niet, dan probeer je nog iets anders.

succes bro! je ging zo goed dus laat een plateautje nou niet je in de weg staan!

Nou ja, of ik iets niet goed doe weet ik niet. Over 4 weken weet ik dat, als er dan weer niks af is moet ik even wat gaan veranderen. Ik ga er vanuit dat dit een eenmalig iets was, misschien net wat vocht vastgehouden of zo. Wat ik al zei, er is wel 6 cm buikomvang af en 4 cm taille... Dus dat dan weer wel. Maar ik knal gewoon door, ik geef niet zo maar iets op.

je bent toch al heel lang aan het cutten? is het niet goed om ff een tijd op onderhoud te eten en dan verder te gaan? (nevermind als je dat al deed :P)

Ja ik cut eigenlijk al vanaf het begin idd. Ik zit er idd aan te denken om wat meer te gaan eten, 8 boterhammen er bij en mss extra portie kip of panga filet.

Dan zou ik al heel veel schouderblessures gehad hebben :roflol:

Ik weet niet of het klopt, maar zou het kunnen dat je je plateau bereikt hebt van je cardio? In dat geval is het misschien een optie om een tijdje geen cardio te doen, of een andere manier, interval?

• #2.377
Ik weet niet of het klopt, maar zou het kunnen dat je je plateau bereikt hebt van je cardio? In dat geval is het misschien een optie om een tijdje geen cardio te doen, of een andere manier, interval?

Nou lijkt me sterk, ik ben pas een maand bezig met dit programma, dus dag kracht, dag cardio en zo door. Ik ga dit nog 2 maanden doen, even afwachten op de vetmeting over 4 weken. Ik heb al een keer eerder gehad dat ik in 6 weken maar 0,3% vet kwijt was en die maand er na in eens 1.8% dus er is nog geen paniek:)

Komt zeker goed Bart met jouw wilskracht en inspanning;)!

Ja ik cut eigenlijk al vanaf het begin idd. Ik zit er idd aan te denken om wat meer te gaan eten, 8 boterhammen er bij en mss extra portie kip of panga filet.[/QUOTE]

Bart ik zou wel uitkijken met het brood, zitten veel koolydraten in.

Probeer je bloedzuiker zo laag mogelijk te houden na het eten, kijk anders hier: http://members.home.nl/hairbear/mm/gi.htm

is een GI lijst, hoe lager de waarde hoe minder je bloedzuiker speelt.

Dit:

+

Is het antwoord.

Even een weekje of 2 op onderhoud eten, geen cardio doen. Je gaat heus niet
vet worden hoor ;) Nadien je cardio eens goed herbekijken.

bv:
- Maak je nog wel vooruitgang op je cardio?
Het is leuk dat je telkens je uurtjes doet, maar raak je ook verder, wordt je ook sneller?
We kijken meestal wel naar de reps en de kilo's op de barbell maar kijken of we ook meer
kilometers afleggen, of dat we progressie maken op cardio vergeten we

- Interval cardio toevoegen om en om met je steady state cardio

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven