Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dude! Dikke inclines man...en tja dat volume daar zeg ik niks meer van nu...dat zijn we van je gewend!![]()
Lekkere training bartje!
Je incline db presses beginnen goed sterk te worden.

respect.
Schouderpijn gaat vanzelf wel minder worden, gewoon een tijdje stoppen met bankdrukken ( en rukken natuurlijk)

nog steeds 18%. Was wel 6 cm van mijn buik af en 4 cm van mijn taille, gewicht was 105.5 kilo.
was ook totaal de motivatie kwijt om te cardioen vanmorgen en snap ook niet dat ik het toch heb volgehouden. Ik haat cardio en als het dan ook nog eens niet helpt dan stop ik er liever mee.Bart
kop erbij houden maat!!
gewoon verstand op nul en doorgaan, probeer cleaner te eten.
Ok bro, calipermeting?Hoeveel punts en waar?Bij mij bijvoorbeeld concentreert het vet zich grotendeels op m'n rug en is ook moeilijk weg te krijgen, dit beinvloedt echter wel de meting.
En vergeet niet dat een meting niet betrouwbaar hoeft te zijn, uiteindelijk gaat het erom wat de spiegel zegt vind ik.
Damn bro, wat een supps :')
---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------
rukken 3 maal daagsch bro![]()

kop op, borst omhoog, schouders op en gaan! als je niet meer afvalt dan doe je iets niet goed, period.
het nu de kunst om flexibel te zijn en iets nieuws te proberen. misschien werkt het niet, dan probeer je nog iets anders.
succes bro! je ging zo goed dus laat een plateautje nou niet je in de weg staan!
je bent toch al heel lang aan het cutten? is het niet goed om ff een tijd op onderhoud te eten en dan verder te gaan? (nevermind als je dat al deed)
Ik weet niet of het klopt, maar zou het kunnen dat je je plateau bereikt hebt van je cardio? In dat geval is het misschien een optie om een tijdje geen cardio te doen, of een andere manier, interval?

je bent toch al heel lang aan het cutten? is het niet goed om ff een tijd op onderhoud te eten en dan verder te gaan? (nevermind als je dat al deed)
Ik weet niet of het klopt, maar zou het kunnen dat je je plateau bereikt hebt van je cardio? In dat geval is het misschien een optie om een tijdje geen cardio te doen, of een andere manier, interval?
Nadien je cardio eens goed herbekijken.