- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Jay!
Ja ik eet ook regelmatig Basmati rijst en elke dag brinta. Zat toch te laag in carbs, ook met cardio elke keer amonialucht laatste week. Dus ga een weekje proberen met die boterhammen, ik heb ff uitgerekend en met die 8 boterhammen en beetje pindakaas krijg ik ongeveer 900 kcal extra binnen per dag. Dat kan ik wel hebben dus ff een weekje aanzien hoe dit gaat. Vrijdag weer wegen en vetmeten.

Monstertraining weer man, je biceps zullen wel goed vol gezeten hebben.![]()

Maar waarom eet je dan niet wat meer rijst? 300 gram rijst is ook ongeveer 900kcal en lijkt mij zelfs makkelijker weg te krijgen dan brood.

waar zijn 5 x Tested Aspartic DAA
6 x GLPC Glycocarn voor?

hier wil ik gelijk even op inhaken.
misschien dat het al ergens vermeld staat, maar ik ben nieuwsgierig; wat is je motivatie voor zo'n gigantische hoeveelheid supps? ben je niet bang dat het elkaar gaat opheffen, tegen elkaar inwerkt of freaky shit met je doet door weirde combi's ofzo?
+ heb je geld te veel?
p.s.: huge verschil van waar je vandaan komt op je foto's. respect man.
Gebruik je testo boosters ja?heb je toch niet nodig man haha.
ik d8 altijd dat dat aas was, zit er wel dicht tegen aan of niet?
Sterke training man. Die RDL is gewoon erg goed. En dat volume is moordend.
Ja zijn testo boosters idd. Zijn gewoon legale hoor en zit niet dicht tegen AAS aan. Dat is nog wel een groot verschil! Ik heb verschillende legale testosupps geprobeerd, maar deze werken voor mij het beste.

Alle supps die ik gebruik of heb gebruikt waren tips van anderen die er al ervaring mee hadden. Ik heb ook wel veel zelf getest maar kwam niks tegen waarop ik echt reageerde. Die Lipodrine, DAA en GlycoCarn merk ik echt in positieve zin. De overige supps zijn niet bijzonder, zijn meer standaard supps.

thanks Tymen, ik vind het ook echt een zware oefening. Moet altijd iets langer rusten tussen de sets door. Ik zit er aan te denken om straps aan te schaffen en het gewicht te verhogen, wat denk jij daarvan? Gewoon raw blijven doen voor sterkere grip of straps en **** die grip?
Oke dan mooi. Ik las een keer ergens dat het je natuurlijke balans verstoord als je teveel test neemt en je lichaam er afhankelijk van word doordat het dan niet meer nodig is om aan te maken, maar heb de bron niet meer.
Niet om je bang te maken bartje je zal heus wel weten wat je doet![]()
cheers voor je bekommering.allright, duidelijk verhaal
ben wel benieuwd; heb je nu je op die lagere BF% zit al eens die test boosters achterwege gelaten? hoe voel je je dan?
ik weet dat een hoog BF% test killing is/kan zijn, maar het lijkt me dat nu je dus stukken lager zit het wellicht minder effectief is? als je genoeg slaapt, let op wat voor carbs je eet, niet 10x op een dag klaar komt, kraanwater niet uit hergebruikte flesjes drinkt etc... dan moet je inmiddels toch wel weer prima qua test zitten? je bent nog niet oud ofzo.
je taurine zou in principe ook al moeten bijdragen aan healthy test levels.
Ik ben pas sinds een maand of 4 testoboosters gaan gebruiken, toen ik hoger in BF zat deed ik dat niet. DAA/GlycoCarn gebruik ik nu 2 maanden, over een maand ga ik het weer 2 maanden zonder doen. Zo gebruik ik ook die Lipodrine, 2 maanden wel en dan een maand niet. Puur zodat mijn lichaam er niet volledig aan gewend raakt.
Tja... Is maar net wat je doel is. Als je m enkel en alleen doet om massa te kweken, dan gewoon straps kopen. Als je het ook belangrijk vindt om een goede grip te kweken, maar daardoor misschien wel eens faalt op je grip, moet je ze niet kopen.
Maar zelf zou ik het niet doen, niet voor RDL's in ieder geval.
thanks