AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.381
Ik heb ff met met mijn coach overleg gehad, ik zit te laag in mijn koolydraten. Ik ga nu even een week 8 boterhammen met pindakaas extra eten, 4 bij het ontbijt en en 4 om 20.oo uur 's avonds. Eind van de week gaan we weer wegen en meten, daarna eventueel nog wat extra toevoegen in de voeding.

Robke thanks voor de info kerel, ik maak zeker nog progressie met de cardio, het gaat gewoon steeds makkelijker, ben pas sinds kort over gegaan na 45 minuten cross en dat gaat steeds makkelijker.

Vandaag rug biceps:

Latpulldown behind:
12 x 50 kg
10 x 60 kg
8 x 70 kg
6 x 80 kg

Latpulldown front small:
12 x 50 kg
10 x 60 kg
8 x 70 kg
6 x 80 kg

Sitting rowmachine:
12 x 60 kg
8 x 70 kg
6 x 80 kg
5 x 90 kg

Romanian Deadlift:
12 x 80 kg
10 x 110 kg
8 x 130 kg, eindelijk een keer de grip gehouden:)

T-bar rowmachine:
8 x 45 kg
6 x 55 kg
4 x 65 kg

Biceps:

Dumbbell curls:
8 x 18 kg
8 x 18 kg
8 x 18 kg

Preacher curls:
12 x 35 kg
10 x 40 kg
8 x 45 kg
6 x 50 kg

Barbell curls:
12 x 30 kg
8 x 40 kg
6 x 50 kg

Machine curls:
12 x 38 kg
8 x 43 kg
6 x 48 kg
4 x 53 kg

8 boterhammen met pindakaas extra? Dat zijn wel heel veel kcals ineens extra :)

En dat je cardio makkelijker gaat is leuk, maar eigenlijk zou je de afstand in de gaten
moeten houden. Nu ja, in die mate dat dat al klopt op die machines. Maar eigenlijk
zou je dus telkens verder en verder in kilometers/stappen moeten gaan.

Training ziet er weer goed uit man !

• #2.383
8 boterhammen met pindakaas extra? Dat zijn wel heel veel kcals ineens extra :)

En dat je cardio makkelijker gaat is leuk, maar eigenlijk zou je de afstand in de gaten
moeten houden. Nu ja, in die mate dat dat al klopt op die machines. Maar eigenlijk
zou je dus telkens verder en verder in kilometers/stappen moeten gaan.

Training ziet er weer goed uit man !

Ja ongeveer 300 kcal extra, gewoon klein laagje pindakaas:)

Ik zal dat cardio verhaal ook ff in de gaten gaan houden idd, maar met 45 min cross heb ik nog moeite zat, als dat te makkelijk wordt dan ga ik gewoon standje zwaarder, zit nu op 8 dus kan nog ff!

thanks

Ja ongeveer 300 kcal extra, gewoon klein laagje pindakaas:)

Ik zal dat cardio verhaal ook ff in de gaten gaan houden idd, maar met 45 min cross heb ik nog moeite zat, als dat te makkelijk wordt dan ga ik gewoon standje zwaarder, zit nu op 8 dus kan nog ff!

thanks

Is dat maar 300kcal ? 8 sneden boterham alleen al zijn er bijna 500 ;) Tenzij je mini mini brood hebt :)
(1 snede volkoren brood = 30gr = 62kcal * 8)

Ja, ik zei dat je de afstand wat in de gaten moest houden en niet zo zeer de weerstand eigenlijk.
Nu ja, het is ook maar een studie die ik eens heb gelezen hier, maar de weerstand,
snelheid maakt geen hol uit qua kcal verbranding. Enkel de afgelegde meters. Nu ja,
als je sneller gaat zul je sowieso wel meer meters maken in dezelfde tijd :)

Laatst bewerkt:
Dikke training weer Bart! Ik wil echt eens rug met jou trainen :)

Maaruh, boterhammen met pindakaas om je carbs te verhogen? Ik weet niet hoe het bij jou zit maar carbs uit granen (brood, pasta, brinta) maken mij snel vetter. Ik eet over het algemeen alleen pandan of basmati rijst en blijf goed droog terwijl ik verzwaar.

• #2.386
Dikke training weer Bart! Ik wil echt eens rug met jou trainen :)

Maaruh, boterhammen met pindakaas om je carbs te verhogen? Ik weet niet hoe het bij jou zit maar carbs uit granen (brood, pasta, brinta) maken mij snel vetter. Ik eet over het algemeen alleen pandan of basmati rijst en blijf goed droog terwijl ik verzwaar.

Thanks Jay!

Ja ik eet ook regelmatig Basmati rijst en elke dag brinta. Zat toch te laag in carbs, ook met cardio elke keer amonialucht laatste week. Dus ga een weekje proberen met die boterhammen, ik heb ff uitgerekend en met die 8 boterhammen en beetje pindakaas krijg ik ongeveer 900 kcal extra binnen per dag. Dat kan ik wel hebben dus ff een weekje aanzien hoe dit gaat. Vrijdag weer wegen en vetmeten.

Ik heb ff met met mijn coach overleg gehad, ik zit te laag in mijn koolydraten. Ik ga nu even een week 8 boterhammen met pindakaas extra eten, 4 bij het ontbijt en en 4 om 20.oo uur 's avonds. Eind van de week gaan we weer wegen en meten, daarna eventueel nog wat extra toevoegen in de voeding.

denk niet dat een week dit eetgedrag , je meetingen zou beinvloeden

vraag me af wat de achterligende gedachte van Jan is, waarom je dit moet eten Bart.

op zich geven koolydraten eten alleen meer energie, energie heb jij zonder ook genoeg. zie je eigen traingen.

• #2.388

denk niet dat een week dit eetgedrag , je meetingen zou beinvloeden

vraag me af wat de achterligende gedachte van Jan is, waarom je dit moet eten Bart.

op zich geven koolydraten eten alleen meer energie, energie heb jij zonder ook genoeg. zie je eigen traingen.

Nou ik zit gewoon te laag in mijn kcals volgens Jan, dat moet gewoon omhoog, als die 8 boterhammen niet werken moet ik nog meer gaan eten. Hij is bang dat ik spiermasse aan het opvreten ben, omdat ik ook zoveel in centimeters ben kwijt geraakt maar niks in vet ben gedaald. Mijn gewocht blijft ook dalen...

OKe

lijkt mee een logische redenering.

mooi die 130 x 8 na al dat row/pull werk
nice work bart

training is in iedergeval goed :)

Lekkere training!!

brood met pindakaas... :meal: (ik ben op rijst aan het cutten en ik mis brood!)

• #2.394
OKe

lijkt mee een logische redenering.

Ik heb er helemaal geen verstand van, altijd handig zo;n coach:) Ik ga het meemaken komende tijd.

mooi die 130 x 8 na al dat row/pull werk
nice work bart

Thanks Ove, was wel afzien maar toen ik 7 trok kon ik mezelf niet laten kennen en moest 8 ook natuurlijk:) Mijn rus was niet helemaal meer zoals het hoorde maar ik trok hem wel:)

training is in iedergeval goed :)

Cheers maat

thanks.

Zeker lekkere training Bart. Ben erg nieuwsgierig hoe je het doet met die 8 boterhammen erbij!!

• #2.396
lekker man, 8 boterhammen met pindakaas moeten toevoegen aan je dieet :p

goed volume tijdens je training. vind je het zelf niet een beetje (te)veel biceps werk?

edit: wat een bizarre hoeveelheid aan supps prop jij naar binnen man haha

• Like
Waarderingen: KEUN
  • #2.398
lekker man, 8 boterhammen met pindakaas moeten toevoegen aan je dieet :p

goed volume tijdens je training. vind je het zelf niet een beetje (te)veel biceps werk?

edit: wat een bizarre hoeveelheid aan supps prop jij naar binnen man haha

Thanks Sjaak!

Heerlijk dat volume op die armen, ik had nog wel meer willen doen want had nog geen uberpomp... maar had geen tijd meer ivm andere verplichtingen.

Ja, zijn best veel supps he:) lang geduurd maar dit werkt voor mij. Heb veel geprobeerd hoor maar deze combi hou ik er in!

waar zijn 5 x Tested Aspartic DAA
6 x GLPC Glycocarn voor?

• #2.400
waar zijn 5 x Tested Aspartic DAA
6 x GLPC Glycocarn voor?

DAA is testosteron booster
GLPC Glycocarn is voor mega pomp/hardheid, libido, afvallen, energie, goed voor hart en nog meer voordelen. Voornaamste voor mij is Mega Pomp/Hardheid eigenlijk. Dat ik de hele dag geil ben is wel eens lastig:mad:

Terug
Naar boven