XXL Nutrition

Bart's trainingslogje

straps zijn echt een aanrader, gebruik ze voor veel oefeningen. Cable row, latt pulldown etc. Niet omdat ik het niet aankan maar heb het gevoel dat je meer op de spier concentreert dan op het grip.

Je kan oefeningen dan wel zwaarder pakken dan je grip aan kunnen, ideaal voor een BB :)

LPD met straps is wel een beetje gay hoor....

Grip komt wel met andere oefeningen, het is belangrijk iedere training te kunnen knallen(wat jij altijd doet:p) maar het zou zonde zijn als je grip je daarin tegenhoud.

en trouwens voor 10 eurootjes heb je al goede straps dus altijd het proberen waard:) je gaat er echt geen spijt van krijgen bartje. Ik weet niet of je pullups doet, maar heb altijd het gevoel dat ik veel meer uit me rug kan halen met straps om de stang heen dan zonder :D

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

LPD met straps is wel een beetje gay hoor....

Probeer het maar eens;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.423
Grip komt wel met andere oefeningen, het is belangrijk iedere training te kunnen knallen(wat jij altijd doet:p) maar het zou zonde zijn als je grip je daarin tegenhoud.

en trouwens voor 10 eurootjes heb je al goede straps dus altijd het proberen waard:) je gaat er echt geen spijt van krijgen bartje. Ik weet niet of je pullups doet, maar heb altijd het gevoel dat ik veel meer uit me rug kan halen met straps om de stang heen dan zonder :D

Ik moet eerlijk zeggen dat mijn grip enkel faald bij RDL maar ik boek wel steeds meer progressie qua grip nu. Wat jij zegt kopt wel maar ik vind het eigenlijk ook wel heel belangrijk om een sterke grip te hebben. Bij latpulldown heb ik nooit last van gripfailure, soms met low sitting rows heb ik het wel weer moeilijk maar bijt ik ff door.

Voorlopig blijf ik ff zonder straps trainen.

In mijn nieuwe schema moet ik pull-ups gaan doen ja... daar kijk ik een beetje tegenop, ik heb dat nooit gekunnen dus is een mooie uitdaging.

ja je moet het zelf weten met die straps, ik kan ze iig niet missen:D

Haha ik vond pullups ook nooit wat, kon het op het begin niet:( maarja voor een brede rug, ook brede(wide pullups):D

Echt een heerlijke rug oefening:)

mooie training wederom bart, hou ff in de gaten met je cardio....lees iets van standje 8.
het kan idd ook te hard he....of je bent alleen maar met conditie bezig of je vreet je massa weer op.

ik verbrand op de crosstrainer in de gym op 45 min amper 350 cal, maar het vet vliegt er al af. je moet net op een lekker tempo draaien, niet te snel.:)

• #2.426
mooie training wederom bart, hou ff in de gaten met je cardio....lees iets van standje 8.
het kan idd ook te hard he....of je bent alleen maar met conditie bezig of je vreet je massa weer op.

ik verbrand op de crosstrainer in de gym op 45 min amper 350 cal, maar het vet vliegt er al af. je moet net op een lekker tempo draaien, niet te snel.:)

Thanks D, daar kan hem de kneep wel eens in zitten. Ik ben zo iemand die als hij iets doet er ook voluit voor gaat. Dan is het ook gaan als een malle... Ik heb moeite me inhouden zeg maar. Ik zal dat moeten gaan leren. Mijn coach dacht ook al dat ik mijn massa aan het opvreten was... Ik ga meer eten en idd wat rustiger op de crosstrainer proberen te doen. Standje 8 is trouwens de weerstand, heeft niks met snelheid te maken, ik probeer wel altijd ronde 70 strides per minuut te blijven qua snelheid, dat zal omlaag moeten denk ik.

Thanks D, daar kan hem de kneep wel eens in zitten. Ik ben zo iemand die als hij iets doet er ook voluit voor gaat. Dan is het ook gaan als een malle... Ik heb moeite me inhouden zeg maar. Ik zal dat moeten gaan leren. Mijn coach dacht ook al dat ik mijn massa aan het opvreten was... Ik ga meer eten en idd wat rustiger op de crosstrainer proberen te doen. Standje 8 is trouwens de weerstand, heeft niks met snelheid te maken, ik probeer wel altijd ronde 70 strides per minuut te blijven qua snelheid, dat zal omlaag moeten denk ik.

snap ik...draai zelf op standje 3, bijna geen weerstand, maar beweeg een beetje heen en weer...daarmee komt er ook nog wat nadruk op de quads;). hartslag 120....dus dat zal voor jou zo'n beetje 130/135 moeten wezen.

• #2.428
Ik zit altijd tussen de 135 en 150 qua hartslag op de cross. Moet dus omlaag?

Gewoon een lekker stukkie wandelen met een zware rugtas joh.
Houdt je hartslag laag en zweten als een malle.
Zo heb ik ook 2 kg in 1 week verloren:D

Daar zal wel veel vocht bij zitten anders heb je die week een tekort gehad van ongeveer 14/15000 calorieën.

• #2.432

hahaha, soldierstyle:)

Lijkt mij een prima hartslag Bart :)

Ja mij ook wel, kan toch nooit zo snel een cardioplateau hebben bereikt... Ik heb, 8 keer 45 minuten cross gedaan tot nu toe denk ik....

Daar zal wel veel vocht bij zitten anders heb je die week een tekort gehad van ongeveer 14/15000 calorieën.

Ja idd denk ook wel veelal vocht. Kan me de eerste week van mezelf nog herinneren, iets van 8 kilo er af ofzo:).. alleen vocht maar was wel een motiverend begin.

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

Vanmorgen weer de boel gemeten in cm. Alles koud op de nuchtere maag. Laatste meting was 6 weken terug.

Biceps rechts: 40.5 (gelijk)
Biceps links: 41 (gelijk)
Onderarm rechts: 34
Onderarm links: 33
Bovenbeen rechts: 67 (-1 cm)
Bovenbeen links: 68.5 (-1 cm)
Kuit rechts: 48
kuit links: 48
Borst: 122 (- 1 cm)
Taille: 94 (-4.5 cm)
Buik/Lovehandles: 100.5 (-6 cm)

Laatst bewerkt:
Er zit blijkbaar nog steeds vooruitgang in bro, laat de moed niet zakken.;)
Onze kuiten schelen maar 3 cm. btw.:)

• #2.434
Got supps? Goeie workout Bart

Er is wel lekker wat af van je lovehandles, dat zal gerust geen spier zijn hahaha :P

-10.5 cm weg van all the right places ;) :woot:

Dit gaat errrrug goed! :) :D

morgen eens ff die 50kg db press proberen bij bartje haha:D

kerel eindelijk eens kijken wat ik op die dingen kan pakken. schijt 36 kg dumbbells bij ons:mad:

Terug
Naar boven