AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

Wat kost zo'n trainhoer(tje) nu? Kan ik je ook al blij maken met een shakie haha, wat een insane volume.
:sd:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.462
Bakse ouwe, ik zie je vanavond.:D

Sodeju wat was die zon warm zeg.... zweten als een malle en nu voel ik me een opgedroogde pruim...:)

Tot straks bro!

Wat kost zo'n trainhoer(tje) nu? Kan ik je ook al blij maken met een shakie haha, wat een insane volume.
:sd:

Ik kost niks:) Altijd cool om met anderen te trainen, mits ze wel gedreven zijn! Passie voor de sport hebben is een must!

thanks

• Like
Waarderingen: KEUN
Ik denk ik kom hier ook maar is kijken. Ik kom niet erg veel hier in het bb gedeelte.

Ga je volgen ;)

• #2.465
Pfff.moet er niet aan denken..zulke trainingen zonder airco:eek:

jaa beetje wel, maar als je je echt kapot zweet dat is echt klote :p
daarom doe ik nu altijd t-shirts aan met korte mouwen :roflol:

bohh, 200 situps word je ook gek van of niet dan :D !! ik doe er net 75 ofzo en dan doe ik buik helemaal niet vaak trainen net 1x per week meestal soms minder soms meer.

• #2.469
jaa beetje wel, maar als je je echt kapot zweet dat is echt klote :p
daarom doe ik nu altijd t-shirts aan met korte mouwen :roflol:

bohh, 200 situps word je ook gek van of niet dan :D !! ik doe er net 75 ofzo en dan doe ik buik helemaal niet vaak trainen net 1x per week meestal soms minder soms meer.

Zweten als een malle = baas!

Mwah, ik moet verhogen naar 250 denk ik... Het is niet mijn favorite onderdeel maar wel een belangrijke voor die pens van mij... Flapje dat nog over de string hangt moet weg:mad:

passie hebben voor bb

no wai

Zweten als een malle = baas!

Mwah, ik moet verhogen naar 250 denk ik... Het is niet mijn favorite onderdeel maar wel een belangrijke voor die pens van mij... Flapje dat nog over de string hangt moet weg:mad:
:roflol: je flapje ! gelukkig hoef ik er geen 250 situps ervoor te doen ..
:trollface:

Alles gaat goed hier:) u wordt populair:0(of ben je dat al???)

• #2.474
Alles gaat goed hier:) u wordt populair:0(of ben je dat al???)

Geen idee? Maar het gaat wel goed idd:)

Vanmorgen benen gesloopt:

Legpress 45 graden:
12 x 270 kg
10 x 310 kg
8 x 350 kg
6 x 390 kg
5 x 430 kg

Squat:
12 x 90 kg
8 x 110 kg
6 x 120 kg
6 x 130 kg
4 x 140 kg

Hacksquat:
12 x 85 kg
8 x 110 kg
6 x 135 kg
4 x 150 kg

Leg extensions:
10 x 100 kg
8 x 100 kg
8 x 100 kg
8 x 100 kg

Seated hamstring curls:
12 x 85 kg
12 x 85 kg
12 x 85 kg
10 x 85 kg

Seated calfraises:
15 x 75 kg
15 x 75 kg
15 x 75 kg
15 x 75 kg

Standing calfraises:
10 x 160 kg
10 x 100 kg
10 x 100 kg
10 x 100 kg

Preacher curls, ff pompen:)
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg, leeg...

Training ging lekker. Gisteren gezellig koffie gedronken met bro Marcel3000, echte buffel en gezellige kerel. Binnenkort keer samen los in de gym. Hij merkte tevens op dat mijn kuiten geen 45 cm waren maar eerder 48 cm... Even opnieuw gemeten en idd, precies 48 cm. Meetfoutje vorige keer:) Goed schattingsvermogen die Marcel:)

wat moet je met al die situps man? kan je die niet beter gewoon 3x20 doen ofzo en dan flink verzwaren?

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

goede beentraining verder al zou ik zelf nooit squats na legpress doen... ;)

Pff wat een leg press man, dat opwarm gewicht daar zou ik amper beweging in krijgen denk ik:p. Maar waarom begin je de training niet met de squat?

• #2.477
wat moet je met al die situps man? kan je die niet beter gewoon 3x20 doen ofzo en dan flink verzwaren?

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

goede beentraining verder al zou ik zelf nooit squats na legpress doen... ;)

Situps zijn cool, anders word ik nooit een superdude.

In dit schema staat de legpress voor het squaten, vorige schema was het andersom. Ik krijg elke 3 maanden een nieuw schema en mijn coach maakt die voor mij. Ik doe gewoon trouw wat hij voor me in elkaar zet.

Pff wat een leg press man, dat opwarm gewicht daar zou ik amper beweging in krijgen denk ik:p. Maar waarom begin je de training niet met de squat?

Ja was kerel bezig op de legpress en die deed laatste maxsetje van hem met 270 geloof ik dus kon ik mooi instappen en hoefde ik geen schijven er op te doen:) Hij stond me te kijken toen ik dat gewicht in rap tempo easy 12 x omhoog drukte:) en hij ging er helemaal stuk op... zegt die, hmmm jij spoort niet:)

Antwoord staat hierboven waarom ik legpress eerst doe:)

haha sick shit bro :D

Djees kerel, ik kan er soms met mijn verstand niet bij dat jij dat allemaal voor mekaar krijgt :)

• #2.480

Hell yeah, ging echt lekker vandaag. Stukken makkelijker dan vorige benentraining. Begin ook echt te merken dat mijn linkerkuit bijna helemaal hersteld is:)

Djees kerel, ik kan er soms met mijn verstand niet bij dat jij dat allemaal voor mekaar krijgt :)

Ja dat idee krijg ik ook sinds ik met meerdere hier op het forum heb getraind. Ik dacht altijd dat het vrij normaal was, misschien ben ik abnormaal....

Terug
Naar boven