- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat kost zo'n trainhoer(tje) nu? Kan ik je ook al blij maken met een shakie haha, wat een insane volume.
![]()
Altijd cool om met anderen te trainen, mits ze wel gedreven zijn! Passie voor de sport hebben is een must!Sodeju wat was die zon warm zeg.... zweten als een malle en nu voel ik me een opgedroogde pruim...![]()
Ik denk ik kom hier ook maar is kijken. Ik kom niet erg veel hier in het bb gedeelte.
Ga je volgen![]()
Bart
hebben ze geen airco, bij ons moet je de trui aan zo koud is het, wordt je ook gek van!!!
Gaat op zich wel oke, beetje extra zweten heeft ook weer voordelen.Pfff.moet er niet aan denken..zulke trainingen zonder airco![]()

jaa beetje wel, maar als je je echt kapot zweet dat is echt klote
daarom doe ik nu altijd t-shirts aan met korte mouwen
bohh, 200 situps word je ook gek van of niet dan!! ik doe er net 75 ofzo en dan doe ik buik helemaal niet vaak trainen net 1x per week meestal soms minder soms meer.

Zweten als een malle = baas!
Mwah, ik moet verhogen naar 250 denk ik... Het is niet mijn favorite onderdeel maar wel een belangrijke voor die pens van mij... Flapje dat nog over de string hangt moet weg![]()
je flapje ! gelukkig hoef ik er geen 250 situps ervoor te doen ..

Alles gaat goed hieru wordt populair:0(of ben je dat al
)

Goed schattingsvermogen die Marcel
wat moet je met al die situps man? kan je die niet beter gewoon 3x20 doen ofzo en dan flink verzwaren?
---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------
goede beentraining verder al zou ik zelf nooit squats na legpress doen...![]()
Pff wat een leg press man, dat opwarm gewicht daar zou ik amper beweging in krijgen denk ik. Maar waarom begin je de training niet met de squat?
Hij stond me te kijken toen ik dat gewicht in rap tempo easy 12 x omhoog drukte
en hij ging er helemaal stuk op... zegt die, hmmm jij spoort niet

Djees kerel, ik kan er soms met mijn verstand niet bij dat jij dat allemaal voor mekaar krijgt![]()