- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eens met Robdikke training weer man
Zag trouwens ook net je foto topic ... goed vooruit gegaan man !
Puntje van kritiek? Ik zou mijn coach eens vragen om wat te focussen op rugdikte.
Wijd ben je zat. Nog wat relief erop nu![]()
dikke training weer man
Zag trouwens ook net je foto topic ... goed vooruit gegaan man !
Puntje van kritiek? Ik zou mijn coach eens vragen om wat te focussen op rugdikte.
Wijd ben je zat. Nog wat relief erop nu![]()
eens met Rob
nog een puntje van kritiek? persoonlijk vind ik je volume too much - geen idee of je coach dat bewust doet voor de afwisseling, maar ik zou toch wat minderen. verder ben je gewoon goed bezig man!
@Dwarff: Flyes zijn te afhankelijk van uitvoering en lichaamsverhoudingen om te kunnen vergelijken.
Toch effe lekker die 42s aangetikt Bart![]()

Idd lekker. Eind van het jaar die vijftigersdie fly,'s voer ik heel strikt uit dus met bijna gestrekte armen. Hoe krommer je de ellenbogen houdt hoe zwaarder je kan gaan, ik ga voor correcte uitvoering en ver strekken. Zwaarder dan 14 kg is niet te doen voor mij.
Duidelijk.eens met Rob
nog een puntje van kritiek? persoonlijk vind ik je volume too much - geen idee of je coach dat bewust doet voor de afwisseling, maar ik zou toch wat minderen. verder ben je gewoon goed bezig man!
Sterke peckdecks kerel, gaat lekkaahhh!!!![]()
Morgen/overmorgen doe ik de beentjes, nog ideeën voor supersets?
Heb vandaag zon beetje overal spierpijn van de training van gisteren, thnx![]()

Ik vergeleek de dumbbell press ook niet met dumbbell flyes hoor!!
2 totaal verschillende dingen.
---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------
Hmm ja als je ze zo doet en het zo uitlegtDuidelijk.
Haha die 50-ers donders. Echt een mijlpaal zou dat zijn
---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------
Miss heeft zo'n beer als bart anders geen genoeg spier/groei/kracht prikkeling bij weinig volume? xD
Voor de rest heb ik de luxe dat ik een ervaren coach heb. Als ik een oefening verkeerd doe krijg ik op mijn donder
Front squats en dan meteen gewone backsquat erachterna. Kdenk wel dat dat een killer zal zijn
Bart, erg goed bezig kerel, foto's are lookin' gooood

Ik vergeleek de dumbbell press ook niet met dumbbell flyes hoor!!
2 totaal verschillende dingen.
Daar doelde ik ook niet op. Ik heb het over flyes met flyes vergelijken. Jou fly en mijn fly zijn 2 totaal verschillende dingen.
in ieder geval doe ik ze al niet meer. heb nieuw schema sinds deze weekJij weet echt van geen ophouden hè?
Toen je deze log startte begon jouw cutting-contest al!![]()
klote zeg, jij hebt niet stil gelegen, goed bezig man.
Hoe is t met vrouwtje ondertussen?
Najaa ik ben weer vrijgezel
Hoe gaat met jou?
mega pomp en dik uur gehouden!Weer vrijgezel ja?
lekkere training, en ja die supersets..frontpress ook weer 2 reps meer
Doe je trouwens ook voor andere spiergroepen supersets?