- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vo-lu-me! Lekker man.
Trouwens jij zat toch op meer lipo per dag dan in je sig? Vandaag 3 bij ontbijt en 2 smiddags, die 2 kwamen er te snel achteraan maar die 3 voelde ik lekker, droge bek en zweten en warm enzo![]()

Bart word maar sterker en sterker!
Baal dat de db's bij ons maar tot 40 gaan. Je incline press is sterk.
Moet ook.
Lekkere inclines, je groeit mooi in kracht man daarop beters!
Misschien eens met heavy shit beginnen en dan wat lager eindigen, zie dat je vaak lager begint en hoog opbouwt. Dan heb ik het over de machines, als je dat met free weights gaat doen krijg je te snel blessures(uiteraard alleen doen als je warm bent
)
Dat werkt nog steeds goed voor mij.Ferme incline presses. Je bent flink sterk aan t worden man.

Super goed gedaan,daar gaat de kater.....
super incline![]()
Moest ook echt hoor... haha.
Stick to the bodybuilding Bart..Darten was geen succes, 9 - 1 verloren. Maar wel gezellige dag gehad. Leuk afscheid na 5 seizoenen superleague.
De rust doet me nu al goed. Pijntjes trekken al weg. Morgen nog een dagje rust en dan weer knallen.

Het zou mij ook niet lukken goed pijtjes te gooien na die armtrainingen van jou!
Geniet van je rustdag, heerlijk![]()

beters dat het gezellig was
gooide laatste 80 uit met 3 pijltjes (A) eigenlijk heel slecht maar voor mij niet![]()
morgen nog ff rust en dan weer knallen!![]()