XXL Nutrition

Bart's trainingslogje

50'ers inzicht

Vo-lu-me! Lekker man.

Trouwens jij zat toch op meer lipo per dag dan in je sig? Vandaag 3 bij ontbijt en 2 smiddags, die 2 kwamen er te snel achteraan maar die 3 voelde ik lekker, droge bek en zweten en warm enzo :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.623
Cardio van vanochtend:

30 minuten crosstrainer: 345 kcal.
30 minuten incline gelopen: 425 kcal.

Nu 2 daagjes rust. Zo laatste superleague wedstrijd darten van het seizoen:)

---------- Post added za 11 jun 2011 at 11:55 ----------

Vo-lu-me! Lekker man.

Trouwens jij zat toch op meer lipo per dag dan in je sig? Vandaag 3 bij ontbijt en 2 smiddags, die 2 kwamen er te snel achteraan maar die 3 voelde ik lekker, droge bek en zweten en warm enzo :)

Ja ik neem er nu 3 in de ochtend en 3 's middags:)

Ja die komen dichtbij nu Koen:)

Bart word maar sterker en sterker!
Baal dat de db's bij ons maar tot 40 gaan. Je incline press is sterk.

Ja ik merk idd flinke krachttoename op de borst:) Moet ook.

Vaker drinken! Dan zet je dikke PR's!;)

Ja alcohol is de shit blijkt:)

Lekkere inclines, je groeit mooi in kracht man daarop beters! :D

Misschien eens met heavy shit beginnen en dan wat lager eindigen, zie dat je vaak lager begint en hoog opbouwt. Dan heb ik het over de machines, als je dat met free weights gaat doen krijg je te snel blessures:p (uiteraard alleen doen als je warm bent :))

Nah, ik hou me lekker aan de schema's van coach Jan:) Dat werkt nog steeds goed voor mij.

Ferme incline presses. Je bent flink sterk aan t worden man.

Thanks Tymen, ik wil jou achterna qua kracht:)

Super goed gedaan:):),daar gaat de kater.....

super incline:):)

Ja die kater heb ik er wel uitgezweet:) Moest ook echt hoor... haha.

Je daad is weer binnen, nu genieten van je weekend. Veel plezier:D. Enne kijk uit met de biertjes hé:):)

Lekker gewerkt weer op de cardio, veel geluk met het pijltjes gooien dit weekend;)

Bartje buffelt wel door!:)
Chest wordt goed sterk broeder, we gaan volgende week ff een keertje samen knallen als je tijd hebt?

succes bro :D win ze!

nice incline's bartmans

lekker 2 dagen rust:D Kan nooit kwaad

• #2.631
Darten was geen succes, 9 - 1 verloren. Maar wel gezellige dag gehad. Leuk afscheid na 5 seizoenen superleague.

De rust doet me nu al goed. Pijntjes trekken al weg. Morgen nog een dagje rust en dan weer knallen.

Het zou mij ook niet lukken goed pijtjes te gooien na die armtrainingen van jou!

Geniet van je rustdag, heerlijk:D

beters dat het gezellig was :D
gooide laatste 80 uit met 3 pijltjes (A) eigenlijk heel slecht maar voor mij niet:p

morgen nog ff rust en dan weer knallen!:D

enne we kunnen gaan knallen:):D

Darten was geen succes, 9 - 1 verloren. Maar wel gezellige dag gehad. Leuk afscheid na 5 seizoenen superleague.

De rust doet me nu al goed. Pijntjes trekken al weg. Morgen nog een dagje rust en dan weer knallen.
Stick to the bodybuilding Bart..;)

• #2.636
Het zou mij ook niet lukken goed pijtjes te gooien na die armtrainingen van jou!

Geniet van je rustdag, heerlijk:D

Nee idd, kreeg mijn armen niet ontspannen genoeg om goed te kunnen gooien:)

beters dat het gezellig was :D
gooide laatste 80 uit met 3 pijltjes (A) eigenlijk heel slecht maar voor mij niet:p

morgen nog ff rust en dan weer knallen!:D

80 uitgooien met 3 darts is niet slecht dude! als je dat elke keer doet dan win je veel partijen

Yep, morgenvroeg weer schouders en supersets op de armpjes

Stick to the bodybuilding Bart..;)

beter plan idd, ben ook gestopt met superleauge en ere divisie teams, komend seizoen alleen nog 1e divisie voor de fun:)

lijkt me idd lastig pijltjes gooien na een zware arm training

en wat ga je trainen morgen?

• #2.639
Oeh ik word net pas wakker. Sportschool gaat om 12 uur dicht. Ik moet om 1400 uur naar mijn werk, dat wordt weer niet trainen. Oeps

oops :)

Terug
Naar boven