AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

Mooi hoor, maar die incline is wel heeelll sterk. Jij hebt nog mazzel dat het afwisseld. ik stagneer gewoon bij sommmige oefs:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.702

thanks G

je hebt je eiwitjes weer verdiend voor vandaag :)

Ja en die gingen er ook goed in:) Zo nog ff 150 gram kipfilet er in mikken:) i love to eat

Mooi hoor, maar die incline is wel heeelll sterk. Jij hebt nog mazzel dat het afwisseld. ik stagneer gewoon bij sommmige oefs:o

Toch gingen ze vorige week stukken makkelijker, toen easy 6 x 42 en 4 x 46, nu mega moeite met 42... Maar ben niet ontevreden hoor.

Ik ben wel ontevreden over mezelf, laatste weken veel moeite met discipline houden qua junkfood... Ik moet mezelf echt ff herpakken want zo schiet het niet op.

Buffeltrainingen weer broeder, lekker hoor.:D

Flinke skullcrushers, gaat goed.

• #2.705
Vanwaar machines zo vroeg in je workout? Heeft je coach dat bedacht? En doe je die cardio nou voor je KT of schrijf je het alleen zo op?

Toch weer een schop onder je kont,: ga goed eten:o

• #2.708
Vanwaar machines zo vroeg in je workout? Heeft je coach dat bedacht? En doe je die cardio nou voor je KT of schrijf je het alleen zo op?

Log beter volgen Bigmc.... Ik ben gestopt met benchen ivm schouder. Normaal was 3e oefening machine en zat peckdeck er niet bij. Machines zijn helemaal zo slecht nog niet btw.

Cardio doe ik op aparte dagen, zou je als vaste log klant moeten weten. Ik doe nu gewoon voor elke training buik. Morgen dus buik en cardio:D

Toch weer een schop onder je kont,: ga goed eten:o

Ja echt, ik heb me niet zo goed meer onder controle... Het is een dagelijks gevecht nu, maar oke, ik heb een paar battles verloren maar ik zal de oorlog winnen! Het is nu alleen ff een moeilijke fase.

Zware training !
Nog een paar weken en ik ga proberen die 44KG halters te nemen :D!

heb de laatste tijd ook een beetje zitten bunkeren, mag ook wel na een hele tijd een dieet gevolgd te hebben. Nu weer 100% dedicated:)

Lekkere training bro, progressie blijft maar goan :D

• #2.713
De cardio van vandaag.

Buik,
200 situps met 10 kilo gewicht.
2 x 45 stoelturns met 60 kilo gewicht.

Crosstrainer,
30 minuten, 356 kcals
Incline lopen,
30 minuten, 450 kcals.
Crosstrainer,
10 minuten, 125 kcals.

Cardio was zwaar vandaag maar het is weer gelukt gelukkig.

ik ben al moe als ik er naar kijk :p

Mooi hoor de cardio:D
Het is moeilijk hoor om altijd netjes te doen:o:D

Sterke triceps Bartje!:D

• #2.718
Mooi hoor de cardio:D
Het is moeilijk hoor om altijd netjes te doen:o:D

Ja het is en blijft een gevecht idd.

ik ben al moe als ik er naar kijk :p

Dan is mijn advies, niet kijken:D

Thanks Marvin!

Koekert:) Buik doe ik vanaf een aantal dagen elke dag! Dat valt buiten kracht en cardio:mad:

Lullo:D

Hou je nu je hartslag laag bij je cardio?

Terug
Naar boven