Fitness Seller

Bart's trainingslogje

Everyday I'm shufflin''''''''

ik ben benieuwd bart hoe je het vind
kan heel verfrissend werken

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.745
Vanmorgen buik schouders en wat cardio.

Buik, 200 situps met 10 kilo gewicht. 2 x 45 stoelturns met 60 kilo gewicht.

Schouders.

Nekpress smithmachine.
20 x 20 kg warming up
12 x 40 kg
10 x 50 kg
8 x 60 kg
6 x 70 kg

Frontpress machine.
10 x 75 kg
8 x 85 kg
6 x 95 kg
6 x 110 kg

Dumbbell frontraises.
12 x 14 kg
10 x 16 kg
8 x 18 kg
6 x 20 kg

Dumbbell sideraises.
10 x 14 kg
8 x 16 kg
6 x 18 kg
6 x 20 kg

Dumbbell bentover sideraises.
8 x 14 kg
8 x 14 kg
8 x 14 kg

Dumbbell shrugs.
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg

15 minuten crosstrainer, 183 kcal.

Very strong front and side raises dude!

Mooie training bro!:D

Super die side en frond raise:D

Hij perst er weer even 110 uit hoor, sterke training weer

zweten weer bart....lekkere training, je blijft gewoon knallen:)

• #2.751
Very strong front and side raises dude!

Cheers Sim, ging wel lekker idd.

Super die side en frond raise:D

thanks

Hij perst er weer even 110 uit hoor, sterke training weer

Ja apparaat gaat tot 75 kilo, de rest volgehangen met extra schijven:)

zweten weer bart....lekkere training, je blijft gewoon knallen:)

Thanks D, moet ook anders kom ik nooit aan een fysiek als de jouwe:)

Morgen strongmen meet in Baarn, ik heb er zin in. Voor het eerst strongmen oefeningen doen met een heerlijke BBQ er achteraan!

Blanke hulk zullen we je noemen.^^ ga je na tijdje ook nog...'nog' hoger met die dumbbell oefeningen of gewoon dit houden?? weet nie of je hoofddoel nog steeds afvallen is?

je gaat genieten morgen man! daar ben ik van overtuigd - de eerste keer is (net als de keren erna) altijd geweldig :D

• #2.755
Blanke hulk zullen we je noemen.^^ ga je na tijdje ook nog...'nog' hoger met die dumbbell oefeningen of gewoon dit houden?? weet nie of je hoofddoel nog steeds afvallen is?

Ik train in princiepe altijd maximaal. Dus als een laatste set makkelijker gaat dan verhoog ik. De laatste 2 reps bij elke oefening moeten uit mijn bilnaad komen zeg maar... Gaan ze te makkelijk dan verhoog ik de keer er op.

Ik ben nog steeds bezig met vetverlies. Uiteindelijk als ik tevreden ben over mijn vetpercentage ga ik me nog meer op kracht focussen denk ik. Ik ben er nog steeds niet helemaal uit of ik het podium op wil of sterkste mannen richting op wil. Ligt ook aan hoe mijn overtollig vel zich hersteld. Eind dit jaar ga ik een beslissing maken.

Veel plezier morgen man!

je hoeft trouwens echt niet perse te kiezen ofzo...dat vind ik zo'n overdreven statement dat vaak gemaakt wordt door hen die zich bij één discipline houden - no offense of course. als je wedstrijden gaat draaien bij welke discipline dan ook, zul je gedurende het jaar bepaalde periodes meer met hen één bezig zijn dan met het ander, maar over het algemeen is het prima te combineren. Mijn doel is ook nog steeds om in december op het podium te staan, maar het zit er dik in dat ik tussendoor nog 1 of miss 2 strongman wedstrijden doen.

voor optimaal presteren is een keus maken wellicht handig, maar tot op een bepaald niveau is het prima te combineren

• #2.758
De strongmen meet was een geweldige ervaring. Vooral gezellig en veel buffels gesproken.

Ik heb een aantal oefeningen geprobeerd. Weet niet meer precies maar ongeveer zo.

Loglift.
4 x 63 kilo
3 x 73 kilo
2 x 83 kilo
1 x 83 kilo
1 x 83 kilo

Leuk onderdeel maar komt techniek bij kijken die ik nog niet heb.

Squat.

12 x 100 kg
5 x 100 kg
5 x 100 kg
15 x 100 kg

Deadlift
12 x 120 kg
8 x 120 kg
5 x 120 kg
2 x 170 kg
1 x 170 kg

Pushpress geloof ik
4 x 60 kg
1 x 70 kg

Atlas Stones.
1 x 90 kilo er op gelegd, corpaul haalde me over. Ook weer hoop techniek wat er bij komt kijken.

Farmerswalk.
3 x met 80 kilo per hand
3 x met 90 kilo per hand
1 x met 100 kilo per hand, viel tegen

Daarne hele middag met iedereen gepraat en bizarre gewichten omhoog zien vliegen.

Bart en squads, wtf?:p Naise!

Nice deads ook! Atlas stone zou geen pretje zijn geweest ofwel:p

Terug
Naar boven