- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is vooral ook techniek, ik ben stukken vel kwijt op de onderarmen![]()

Bart en squads, wtf?Naise!
Nice deads ook! Atlas stone zou geen pretje zijn geweest ofwel![]()
leuk je eens gezien te hebbenen die onderarmen went wel
![]()
Hé barbeque Bart! Leuk dat je er was, en die loglift is zeker niet slecht voor de eerste keer!

Je hebt masterlijk geBBQed. En die onderarmen went idd. Je huid wordt vanzelf harder.

bbq-bart! was zeker gezellig man! mooi dat je het zo naar je zin hebt gehad. logpress is sterk voor n eerste keer!
Ben je daar van je overtollige vel af!
Maar vet dat je daar een keer mee gedaan hebt!![]()

Als je het maar vaak genoeg met blote armen doet heb je een mooi tattoo erbij die inprincipe niet meer weggaat.
Leuk je gezien te hebben bbq man. Eerste keer log 83kg dat is zeker netjes.
niceBruut die loglift! Sorry dat ik er niet was ouwe. Ik was sochtends samen met een maatje bezig aan een web applicatie te programmeren en we zaten net zo lekker in de flow![]()

toch nog aardig wat gedaan... sowieso de progressie zit er nog steeds in man, je word een slanke den![]()
hee kerel. kijk al even mee op je log, je traint in gendt ofniet? heb ik ook jaren getraind..
fijne trainer heb jemaakt je altijd compleet af haha!
Gr. Tommie
Fijne kerel is dat. Waar train jij nu dan?Nog gelukt Bart met je ritje?
Was top dat je er was man en ook goed gesnuffeld![]()
belde om 21.15 op dat het niet nodig was, ik helemaal happy want ik zat er echt helemaal doorheen man! haha. Echt toffe ervaring Gijs, jou energie is gewoon abnormaal man, het is dat ik het zelf zag anders had ik het nooit geloofd. En wat een power heb je in je lijf zitten man... nice! Super goed voor elkaar daar ook. Mooie stek.
thanksthanks Bartje, doet me denken aan een of andere gast laatst weer op het forum die weer eens aan het haten was in een topic of het naturel kon zijn op mij etc en die ik natuurlijk heb uitgenodigd om te komen trainen maar een held op sokken is en die we nog nooit hebben gezien.
Ik denk dan altijd wil je haten kom trainen dan kijken wie eerder stopt.
Ik train nu in Arnhem, dichterbij en stuk goedkoper!
maar voor advies en dergelijke kun je beter bij jan zitten ja!
traint nick er nog steeds? de man met het buideltasje en de oh zo goeie verhalen haha
goeie training bart denk ik zomaar
lijkt me idd een mooie ervaring met dat soort mannen mee te trainen
mooi man