MuscleMeat

Bart's trainingslogje

leuk je eens gezien te hebben :thumbs: en die onderarmen went wel :D

Hé barbeque Bart! Leuk dat je er was, en die loglift is zeker niet slecht voor de eerste keer!

Je hebt masterlijk geBBQed:D. En die onderarmen went idd. Je huid wordt vanzelf harder.

bbq-bart! was zeker gezellig man! mooi dat je het zo naar je zin hebt gehad. logpress is sterk voor n eerste keer!

Bart en squads, wtf?:p Naise!

Nice deads ook! Atlas stone zou geen pretje zijn geweest ofwel:p

Als je het maar vaak genoeg met blote armen doet heb je een mooi tattoo erbij die inprincipe niet meer weggaat.

Leuk je gezien te hebben bbq man. Eerste keer log 83kg dat is zeker netjes.

Bruut die loglift! Sorry dat ik er niet was ouwe. Ik was sochtends samen met een maatje bezig aan een web applicatie te programmeren en we zaten net zo lekker in de flow :)

Dikke squats hier een pagina terug Bart.

toch nog aardig wat gedaan... sowieso de progressie zit er nog steeds in man, je word een slanke den :D

hee kerel. kijk al even mee op je log, je traint in gendt ofniet? heb ik ook jaren getraind..
fijne trainer heb je;) maakt je altijd compleet af haha!

Gr. Tommie

Gratis scrub:D

Nog gelukt Bart met je ritje?

Was top dat je er was man en ook goed gesnuffeld:D

nice train @ de meeting man

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.774
leuk je eens gezien te hebben :thumbs: en die onderarmen went wel :D

Likewise kerel!

Hé barbeque Bart! Leuk dat je er was, en die loglift is zeker niet slecht voor de eerste keer!

Thanks man, daarom heb ik spierpijn in mijn rug denk ik:)

Je hebt masterlijk geBBQed:D. En die onderarmen went idd. Je huid wordt vanzelf harder.

Vind het wel mooi eigenlijk, iedereen vroeg vandaag, wat the **** heb jij gedaan:D

bbq-bart! was zeker gezellig man! mooi dat je het zo naar je zin hebt gehad. logpress is sterk voor n eerste keer!

Sjaak, tof je gezien en gesproken te hebben buffel! Thanks

Ben je daar van je overtollige vel af!:D
Maar vet dat je daar een keer mee gedaan hebt! ;)

Ja volgende keer doe ik de stones met mijn buik:D

Als je het maar vaak genoeg met blote armen doet heb je een mooi tattoo erbij die inprincipe niet meer weggaat.

Leuk je gezien te hebben bbq man. Eerste keer log 83kg dat is zeker netjes.

Haha, ja mooie schaafwondjes:) nice

Bruut die loglift! Sorry dat ik er niet was ouwe. Ik was sochtends samen met een maatje bezig aan een web applicatie te programmeren en we zaten net zo lekker in de flow :)

Jammer dat je er niet was kerel. volgende keer maar weer!

Dikke squats hier een pagina terug Bart.

Ja was met een andere gozer bezig en zijn max was 100 dus hebben we hem daarop gehouden en deed ik maar ff reps maken:)

toch nog aardig wat gedaan... sowieso de progressie zit er nog steeds in man, je word een slanke den :D

Ja in het begin ff lekker bezig geweest en voor de rest mijn ogen uitgekeken. cheers

hee kerel. kijk al even mee op je log, je traint in gendt ofniet? heb ik ook jaren getraind..
fijne trainer heb je;) maakt je altijd compleet af haha!

Gr. Tommie

Jazeker in Gendt, bij Jantje:) Fijne kerel is dat. Waar train jij nu dan?

idd, haha

Nog gelukt Bart met je ritje?

Was top dat je er was man en ook goed gesnuffeld:D

Ritje ging niet door:) belde om 21.15 op dat het niet nodig was, ik helemaal happy want ik zat er echt helemaal doorheen man! haha. Echt toffe ervaring Gijs, jou energie is gewoon abnormaal man, het is dat ik het zelf zag anders had ik het nooit geloofd. En wat een power heb je in je lijf zitten man... nice! Super goed voor elkaar daar ook. Mooie stek.

Volgens mij heb ik het minst gedaan van iedereen daar:D thanks

thanks Bartje, doet me denken aan een of andere gast laatst weer op het forum die weer eens aan het haten was in een topic of het naturel kon zijn op mij etc en die ik natuurlijk heb uitgenodigd om te komen trainen maar een held op sokken is en die we nog nooit hebben gezien.

Ik denk dan altijd wil je haten kom trainen dan kijken wie eerder stopt.

Ik train nu in Arnhem, dichterbij en stuk goedkoper!
maar voor advies en dergelijke kun je beter bij jan zitten ja!
traint nick er nog steeds? de man met het buideltasje en de oh zo goeie verhalen haha

goeie training bart denk ik zomaar
lijkt me idd een mooie ervaring met dat soort mannen mee te trainen
mooi man

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.778
thanks Bartje, doet me denken aan een of andere gast laatst weer op het forum die weer eens aan het haten was in een topic of het naturel kon zijn op mij etc en die ik natuurlijk heb uitgenodigd om te komen trainen maar een held op sokken is en die we nog nooit hebben gezien.

Ik denk dan altijd wil je haten kom trainen dan kijken wie eerder stopt.

Haters heb je er altijd tussen zitten. Maar wat jij aan kracht en energie hebt dat is gewoon uitzonderlijk te noemen. Daarnaast is je passie voor de sport ook uitzonderlijk, heerlijk om te zien dat dat er na zo veel jaar trainen en hard werken nog steeds in zit bij je. Het fysiek wat jij naturel hebt bereikt is nou letterlijk loon na werk, dik 16 jaar kei en kei hard trainen!

Ik train nu in Arnhem, dichterbij en stuk goedkoper!
maar voor advies en dergelijke kun je beter bij jan zitten ja!
traint nick er nog steeds? de man met het buideltasje en de oh zo goeie verhalen haha

Oke dan, Ja Nick traint er nog steeds, die staat er goed droog bij tegenwoordig, hij traint vaak later in de avond. Ik bijna altijd in de ochtend dus zie hem niet zo heel veel.

goeie training bart denk ik zomaar
lijkt me idd een mooie ervaring met dat soort mannen mee te trainen
mooi man

Ja echt een indrukwekkende ervaring, ik ga er ook zeker nog wel een keertje heen, is super leuk om te doen, maar wat ik al zei, komt een hoop techniek bij kijken en die heb ik nog lang niet, daarnaast trainen al die jongens al zo lang dat ik qua kracht ook nog niet echt in de buurt kom. Ik heb nog een hoop werk te verzetten:D

Vanochten een beetje cardio, ik ben nog steeds niet fit te noemen van zaterdag:)

15 minuten crosstrainer, 160 kcal.
30 minuten incline lopen, 430 kcal.

Genoeg voor vandaag, zo lekker bakken in de zon!

goed je een keer gezien te hebben justbart

hoop mensen @ de meet trainen ook pas 1-2 jaar hoor ;)

Terug
Naar boven