Fitness Seller

Bart's trainingslogje

het was voor jou toch ook de eerste keer strongman onderdelen te trainen

Zwaar gezellige dag geweest volgens mij:thumbs:! Volgende BBQ BIJ Bart;)

Als het een week later was geweest, was ik er ook bij geweest.
Toffe ervaring zo wat ik heb gelezen vond het opzich wel jammer dat ik niet kon.

Bart de bbq man. :)

Leuk man, zo'n strong-man training:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.786
het was voor jou toch ook de eerste keer strongman onderdelen te trainen

Ja was idd de eerste keer, daarom heb ik ook zo'n giga spierpijn er aan over gehouden:)

Zwaar gezellige dag geweest volgens mij:thumbs:! Volgende BBQ BIJ Bart;)

was top daggie, idd straks bbq bij mij alleen met minder personen:)

Als het een week later was geweest, was ik er ook bij geweest.
Toffe ervaring zo wat ik heb gelezen vond het opzich wel jammer dat ik niet kon.

Ja echt jammer Koen, had je er graag bij gezien man! Volgende keer dan maar vrij regelen:)

Jazeker:) ik heb anderhalf uur staan bakken geloof ik:)

Leuk man, zo'n strong-man training:D

Ja was het zeker kerel, volgende keer moet je ook komen man, is nice!

Vandaag niet getraind, ik werd om 11.30 wakker met kater, gisteren bijna krat heineken op gezopen:) lekker die kouwe pilsjes.... ow echt wat mis ik dat toch....

Maar nu tot 9 juli even weer strikt in de cut! Moet weer even terug naar die 105 kilo:)

Mmmm heineken is lekker. :lick:

pas nou op man daar gaat je harde werk :P

• #2.790
Nou CP, dan werk ik na die 3 weken wel weer ff wat harder maar feesten als een beest staat op de planning in mijn vakantie! Ik heb me voorgenomen dat er dan wel een kilo of 10 bij zal komen.... :roflol:

10 kilo? dan moet je het we heel gek maken bart

• #2.792
10 kilo? dan moet je het we heel gek maken bart

Believe me, dat gaat echt hard bij mij hoor. Ik heb er tijdens vakanties van 14 dagen meestal 11 kilo bij ongeveer.. Dat was jaren terug maar toch, ik heb ongekende aanleg en talent om dik te worden....:mad:

haha damn, dat is wel heel snel
bij mij blijft het de laatste jaren ongeveer gelijk in de vakantie, alleen gaat er daarbuiten nooit wat vanaf :roflol:

Believe me, dat gaat echt hard bij mij hoor. Ik heb er tijdens vakanties van 14 dagen meestal 11 kilo bij ongeveer.. Dat was jaren terug maar toch, ik heb ongekende aanleg en talent om dik te worden....:mad:

Dat talent heb ik helaas ook (weekje centerparcs met ontbijtservice heeft wel eens voor 7kg gezorgd). Woog 2,5 jaar terug ook nog 130 kg.

Niet om te demotiveren, maar de extra vetcellen die je door je overwicht hebt aangemaakt zul je nooit meer kwijtraken. Als je eenmaal overgewicht hebt gehad en daarna bent afgevallen kan je lichaam heel makkelijk weer beschikken over al die opslagcapaciteit.

[Link niet meer beschikbaar]

• #2.795
Dat talent heb ik helaas ook (weekje centerparcs met ontbijtservice heeft wel eens voor 7kg gezorgd). Woog 2,5 jaar terug ook nog 130 kg.

Niet om te demotiveren, maar de extra vetcellen die je door je overwicht hebt aangemaakt zul je nooit meer kwijtraken. Als je eenmaal overgewicht hebt gehad en daarna bent afgevallen kan je lichaam heel makkelijk weer beschikken over al die opslagcapaciteit.

Demotiveerd me niet hoor, ik weet dat ik levenslang heb. Zal altijd kei hard moeten blijven trainen om de juiste balans tussen feesten en obesitas vast te kunnen houden.

Demotiveerd me niet hoor, ik weet dat ik levenslang heb. Zal altijd kei hard moeten blijven trainen om de juiste balans tussen feesten en obesitas vast te kunnen houden.

Precies, als je maar niet vergeet te feesten. Ach en andere moeten er keihard voor vreten om wat kilotjes aan te komen.

'Iemand met een gezond gewicht, zeg maar met een BMI van rond de 20'
gestopt met lezen :P

nee maar het zal ongetwijfeld zo zijn, maar op een gegeven moment krijg je meer spiermassa waardoor je minder snel vet aan zal komen. als het goed is.

Feestjes horen er zeker bij:)
Dan weet je ook weer waar je het voor doet.
Was je weegschaal niet stuk 11 kilo:(.

Das wel heftig, zoveel aankomen in 14 dgn...
Wow..maar ja, als je daarna weer knalt heb je het er ook zo weer af..helemaal met die mentaliteit van jou.
Dus ach een feestje af en toe is best geoorloofd:)

• #2.800
Precies, als je maar niet vergeet te feesten. Ach en andere moeten er keihard voor vreten om wat kilotjes aan te komen.
\

En zo is het, elk nadeel heeft z;n voordeel:)

'Iemand met een gezond gewicht, zeg maar met een BMI van rond de 20'
gestopt met lezen :P

nee maar het zal ongetwijfeld zo zijn, maar op een gegeven moment krijg je meer spiermassa waardoor je minder snel vet aan zal komen. als het goed is.

Daar hoop ik op CP

Feestjes horen er zeker bij:)
Dan weet je ook weer waar je het voor doet.
Was je weegschaal niet stuk 11 kilo:(.

Nee is echt de harde waarheid hoor, mega talent om aan te komen ikke!

Das wel heftig, zoveel aankomen in 14 dgn...
Wow..maar ja, als je daarna weer knalt heb je het er ook zo weer af..helemaal met die mentaliteit van jou.
Dus ach een feestje af en toe is best geoorloofd:)

Precies, die gedachte hou ik ook altijd vast, nu ga ik binnen paar weken die 5 kilo er ff af trainen:)

Ik moet gewoon wat meer feesten merk ik, ik raakte wat in een dipje, alleen maar eten, trainen, werken en slapen ging echt vervelen.

Terug
Naar boven