Tom509
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het was voor jou toch ook de eerste keer strongman onderdelen te trainen

Zwaar gezellige dag geweest volgens mij! Volgende BBQ BIJ Bart
![]()

Als het een week later was geweest, was ik er ook bij geweest.
Toffe ervaring zo wat ik heb gelezen vond het opzich wel jammer dat ik niet kon.

ik heb anderhalf uur staan bakken geloof ik
lekker die kouwe pilsjes.... ow echt wat mis ik dat toch.... 
Ze gingen er ook in als zoete koek gisteren! kan niet wachten tot de vakantie, braderie, kermissen, bbq's en andere feesten... whoooop
Believe me, dat gaat echt hard bij mij hoor. Ik heb er tijdens vakanties van 14 dagen meestal 11 kilo bij ongeveer.. Dat was jaren terug maar toch, ik heb ongekende aanleg en talent om dik te worden....![]()
Dat talent heb ik helaas ook (weekje centerparcs met ontbijtservice heeft wel eens voor 7kg gezorgd). Woog 2,5 jaar terug ook nog 130 kg.
Niet om te demotiveren, maar de extra vetcellen die je door je overwicht hebt aangemaakt zul je nooit meer kwijtraken. Als je eenmaal overgewicht hebt gehad en daarna bent afgevallen kan je lichaam heel makkelijk weer beschikken over al die opslagcapaciteit.
[Link niet meer beschikbaar]
Demotiveerd me niet hoor, ik weet dat ik levenslang heb. Zal altijd kei hard moeten blijven trainen om de juiste balans tussen feesten en obesitas vast te kunnen houden.
Dat talent heb ik helaas ook (weekje centerparcs met ontbijtservice heeft wel eens voor 7kg gezorgd). Woog 2,5 jaar terug ook nog 130 kg.
Niet om te demotiveren, maar de extra vetcellen die je door je overwicht hebt aangemaakt zul je nooit meer kwijtraken. Als je eenmaal overgewicht hebt gehad en daarna bent afgevallen kan je lichaam heel makkelijk weer beschikken over al die opslagcapaciteit.
[Link niet meer beschikbaar]

\Precies, als je maar niet vergeet te feesten. Ach en andere moeten er keihard voor vreten om wat kilotjes aan te komen.

'Iemand met een gezond gewicht, zeg maar met een BMI van rond de 20'
gestopt met lezen
nee maar het zal ongetwijfeld zo zijn, maar op een gegeven moment krijg je meer spiermassa waardoor je minder snel vet aan zal komen. als het goed is.
Feestjes horen er zeker bij
Dan weet je ook weer waar je het voor doet.
Was je weegschaal niet stuk 11 kilo.
Das wel heftig, zoveel aankomen in 14 dgn...
Wow..maar ja, als je daarna weer knalt heb je het er ook zo weer af..helemaal met die mentaliteit van jou.
Dus ach een feestje af en toe is best geoorloofd![]()