XXL Nutrition

Bart's trainingslogje

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.821
  • #2.822
Het is benen geworden:)

5 minuten warming up op de fiets.

Legpress 45°:
12 x 285 kg
10 x 325 kg
8 x 365 kg
6 x 405 kg

Squat:
12 x 80 kg
8 x 110 kg
6 x 120 kg
6 x 130 kg
4 x 140 kg

Hacksquat:
10 x 85 kg
8 x 110 kg
6 x 135 kg
4 x 160 kg

Extensions:
12 x 100 kg
10 x 100 kg
7 x 100 kg
8 x 100 kg

Seatetd Hamstring curls:
15 x 75 kg
15 x 75 kg
15 x 75 kg
15 x 75 kg

Seated calf raises:
20 x 75 kg
20 x 75 kg
20 x 75 kg
20 x 75 kg

Preachers curls:)
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg

Nice:)

Je bent echt sterk in je poten. Lekkere training hoor.

Sterreuuukkk!! Lekker hoor. :)

Nice Bartje.

:thumbs:

Op naar de 500 ! :D

Volumineus weer kerel

Arme benen xd

• #2.830
Sterke en lange training weer Bart! Nice.

Uit interesse, waarom eerst legpress en dan pas squats?

• #2.832
Sterke en lange training weer Bart! Nice.

Uit interesse, waarom eerst legpress en dan pas squats?

Omdat het zo op mijn schema staat, vanaf volgende week weer nieuw schema, zal mij benieuwen wat mijn coach voor de komende 3 maanden in elkaar heeft gezet.

Wat een gewichten! :eek: Je gaat erg lekker! :bow: Nog steeds aan het knalluh dus! :D Goed bezig!!! :)

• #2.834
lekker bezig!

Hey meid, lang niet gezien hier! How;s life? Ja hij gaat lekker, nog ff flink knallen tot de vakantie:)

Ja, klopt :o Komt doordat life erg druk is! Wel met leuke dingen allemaal! :D Ben iig ook flink aan het trainen en dat gaat lekker! Vandaag nog 60kg gebenched :) Cutten lukt nog niet zo goed, maar ik zit er serieus over na te denken om vanaf zondag op een ketogeen dieet te gaan, misschien dat ik op die manier nog een beetje vet eraf kan krijgen in de laatste 4 weken van de contest. :rolleyes:

Dus je gaat binnenkort op vakantie? Lekker! :D En daarna gaan we die training annex BBQ inplannen? ;)

• #2.837
Ja, klopt :o Komt doordat life erg druk is! Wel met leuke dingen allemaal! :D Ben iig ook flink aan het trainen en dat gaat lekker! Vandaag nog 60kg gebenched :) Cutten lukt nog niet zo goed, maar ik zit er serieus over na te denken om vanaf zondag op een ketogeen dieet te gaan, misschien dat ik op die manier nog een beetje vet eraf kan krijgen in de laatste 4 weken van de contest. :rolleyes:

Dus je gaat binnenkort op vakantie? Lekker! :D En daarna gaan we die training annex BBQ inplannen? ;)

Nice, klinkt goed allemaal. Ben benieuwd naar je dieet, ga je dat in je log zetten of niet?

Nee ik blijf lekker thuis, genoeg leuke dingen te doen. BBQ komt goed, denk september:)

Nice, klinkt goed allemaal. Ben benieuwd naar je dieet, ga je dat in je log zetten of niet?

Nee ik blijf lekker thuis, genoeg leuke dingen te doen. BBQ komt goed, denk september:)

Ja, ik ga m'n best doen om mijn log een beetje bij te houden. Zie er best tegenop, maar met 4 weken te gaan lijkt het me tijd voor drastische maatregelen :D ;)

DBB BBQ in september, weer iets leuks om naar uit te kijken! :)

• #2.839
Ja, ik ga m'n best doen om mijn log een beetje bij te houden. Zie er best tegenop, maar met 4 weken te gaan lijkt het me tijd voor drastische maatregelen :D ;)

DBB BBQ in september, weer iets leuks om naar uit te kijken! :)

Mwah komen niet heel veel members hoor, we houden het beknopt en gezellig:)

Man, man wat een absurde gewichten op die legpress!

Terug
Naar boven