Fitness Seller

Bart's trainingslogje

Ja dan raak je ook gedemotiveerd, t leven bestaat wel uit iets meer dingen hoor:)
Hoewel soms het hele bb-wereldje erg overheersend kan zijn:)
Spreek helaas ook uit ervaring..dan MOET dit en MOET dat..om af en toe gek van te worden..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.802
Ja dan raak je ook gedemotiveerd, t leven bestaat wel uit iets meer dingen hoor:)
Hoewel soms het hele bb-wereldje erg overheersend kan zijn:)
Spreek helaas ook uit ervaring..dan MOET dit en MOET dat..om af en toe gek van te worden..

Precies en dat ging me aardig tegen staan moet ik bekennen. Dus vanaf nu allemaal wat minder streng en meer genieten:)

Komt goed volgende x ;)

\
Ik moet gewoon wat meer feesten merk ik, ik raakte wat in een dipje, alleen maar eten, trainen, werken en slapen ging echt vervelen.

Haha 'toe aan vakantie' noem ik dat:D Als het trainen gaat 'vervelen' ben je gewoon aan een dagje extra rust toe;)

eigenlijk moet je het omdraaien bart dat dat feesten je gaat tegenstaan
maar genieten van life hoort er nou eenmaal wel bij

• #2.806
Klopt allemaal idd, maar ik ga dat gezonde balans wel vinden:)

Vanochtend weer heerlijk getraind.

Buik:
200 situps met 10 kilo gewicht.
2 x 45 x stoeldraaien met 60 kilo gewicht.

Borst:

Incline dumbbell presses:
12 x 26 kg
10 x 30 kg
8 x 36 kg
4 x 42 kg

Pressmachine:
10 x 75 kg
8 x 75 kg
6 x 75 kg

Peckdeck:
12 x 75 kg
10 x 85 kg
8 x 90 kg
8 x 90 kg

Flat lying dumbbell fly's:
8 x 14 kg
8 x 14 kg
8 x 14 kg

Cablecross:
10 x 10 kg per kant
10 x 10 kg per kant
10 x 10 kg per kant
10 x 10 kg per kant

Triceps:

pulldown ez bar:
12 x 35 kg
10 x 40 kg
8 x 45 kg
6 x 50 kg

Skullcrushers ez bar:
12 x 30 kg
12 x 30 kg
8 x 40 kg
7 x 50 kg

Reverse pulldown ez bar:
10 x 35 kg
8 x 40 kg
6 x 45 kg
4 x 50 kg

Rope pulldown:
12 x 15 kg
10 x 20 kg
8 x 25 kg
6 x 25 kg

Sterk weer hoor! En een tijdje wat rustiger aan, bb-wise, kan nooit kwaad. :)

Nette incline dp , maar rope pulldown dat is toch de oefening voor de triceps..? Is die niet een beetje laag, ook als is het soms wel goed om laag te doen en die goed uit te voeren door alleen je triceps het werk te laten doen.

• #2.809
Sterk weer hoor! En een tijdje wat rustiger aan, bb-wise, kan nooit kwaad. :)

cheers, heb je mooi goed.

Nette incline dp , maar rope pulldown dat is toch de oefening voor de triceps..? Is die niet een beetje laag, ook als is het soms wel goed om laag te doen en die goed uit te voeren door alleen je triceps het werk te laten doen.

Idd voor de triceps, als je die oefening strikt uitvoer ( ik zie zo veel mensen die oefening fout doen), dus je ellenbogen stil naast je lichaam houden en niet zwiepen zoals velen doen dan zul je merken dat je niet veel kilo's aankan. Ik zat nu dus ook echt aan mijn max met 25 kilo. Daarnaast is het ene station het andere niet, katrollen e.d.

Haha ja ik zie echt mega vaak dat mensen pulldowns doen door simpelweg met hun lichaam aan de kabel te gaan hangen..

cheers, heb je mooi goed.

Idd voor de triceps, als je die oefening strikt uitvoer ( ik zie zo veel mensen die oefening fout doen), dus je ellenbogen stil naast je lichaam houden en niet zwiepen zoals velen doen dan zul je merken dat je niet veel kilo's aankan. Ik zat nu dus ook echt aan mijn max met 25 kilo. Daarnaast is het ene station het andere niet, katrollen e.d.

Ja meeste hangen met hun lichaam erboven en duwen hem omlaag maar gebruiken daarbij hun schouders. Beetje cheaten dus.

Lekkere training bro!!!:D

• #2.814
Laat ik voorop stellen dat ik de gewichten niet zo belangrijk vind. Ik train altijd maximaal, wat het gewicht dan ook mogen zijn, dont care. Gaat om de pomp en het fijne gevoel wat daarbij hoort:)

lekker belangrijk wat je doet op de ****ing triceps pushdown :roflol:

dat is alleen belangrijk op sq, be, dl en OH :D

Laatst bewerkt:
Das inderdaad een heerlijke training Bart!:D

Dit dus idd.

Maar ik cheat er wel eens wat mee, op pushdowns. Zullen meer pl'ers/strongmen doen. Is niet erg. Word je sterk van ;)

Mooie training :)

Ff pauze kan goed doen bro

• #2.819

uuuhhhhh ik bench niet en overhead niet... do we have a problem:D

Das inderdaad een heerlijke training Bart!:D

ja zo voelde die ook:)

Dit dus idd.

Maar ik cheat er wel eens wat mee, op pushdowns. Zullen meer pl'ers/strongmen doen. Is niet erg. Word je sterk van ;)

Iedereen cheat wel een beetje toch:)

Mooie training :)

Ff pauze kan goed doen bro

Cheers, ja straks met de vakantie paar weekjes rust:)

Dikke training ouwe, werd wel weer tijd he.;)
Jelly @ skullcrushers...:(

Terug
Naar boven