Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dan raak je ook gedemotiveerd, t leven bestaat wel uit iets meer dingen hoor
Hoewel soms het hele bb-wereldje erg overheersend kan zijn
Spreek helaas ook uit ervaring..dan MOET dit en MOET dat..om af en toe gek van te worden..

\
Ik moet gewoon wat meer feesten merk ik, ik raakte wat in een dipje, alleen maar eten, trainen, werken en slapen ging echt vervelen.
Als het trainen gaat 'vervelen' ben je gewoon aan een dagje extra rust toe

Sterk weer hoor! En een tijdje wat rustiger aan, bb-wise, kan nooit kwaad.![]()
Nette incline dp , maar rope pulldown dat is toch de oefening voor de triceps..? Is die niet een beetje laag, ook als is het soms wel goed om laag te doen en die goed uit te voeren door alleen je triceps het werk te laten doen.
cheers, heb je mooi goed.
Idd voor de triceps, als je die oefening strikt uitvoer ( ik zie zo veel mensen die oefening fout doen), dus je ellenbogen stil naast je lichaam houden en niet zwiepen zoals velen doen dan zul je merken dat je niet veel kilo's aankan. Ik zat nu dus ook echt aan mijn max met 25 kilo. Daarnaast is het ene station het andere niet, katrollen e.d.
Daarnaast is het ene station het andere niet, katrollen e.d.
lekker belangrijk wat je doet op de ****ing triceps pushdown
dat is alleen belangrijk op sq, be, dl en OH![]()

lekker belangrijk wat je doet op de ****ing triceps pushdown
dat is alleen belangrijk op sq, be, dl en OH![]()

Dit dus idd.
Maar ik cheat er wel eens wat mee, op pushdowns. Zullen meer pl'ers/strongmen doen. Is niet erg. Word je sterk van![]()