quagmirre
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 22
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man, man wat een absurde gewichten op die legpress!
behoorlijke poten heb je als ik het zo lees, ik denk dat ik jou maar eens in de gaten ga houden![]()
Squats gaan ook lekker bro!
Ging je btw nog naar dreamfields?![]()
130 RDL en 50kg barbell curls zijn niet mis hoor, lekker gewerkt vanavond![]()
Ja ging lekker, ook de laatste sets gingen makkelijker, denk dat het met ochtend/avond verschil te maken heeft, ik lijk 's avonds sterker te zijn.
.Ja ik had een keer wat onderzoeken gelezen waar uit bleek dat eind van de middag/ begin van de avond het gunstigste zou zijn om te trainen. Zal ook wel per persoon verschillend zijn. Ik zelf merk het ook wel, morgen ochtend staat er ook nog een training op de planning omdat ze om 1 uur dicht gaan.
Ja ik had een keer wat onderzoeken gelezen waar uit bleek dat eind van de middag/ begin van de avond het gunstigste zou zijn om te trainen. Zal ook wel per persoon verschillend zijn. Ik zelf merk het ook wel, morgen ochtend staat er ook nog een training op de planning omdat ze om 1 uur dicht gaan.
Dat pomp geloof ik graag! 4 bicep oefeningen
Prettig weekend Bart!

schijnt idd te kloppen , voor mijn geen optie dus maar een wat langzamere progressie - nice training bart
Dat pomp geloof ik graag! 4 bicep oefeningen
Prettig weekend Bart!