AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

Jemig wat een lekkere schouder training weer. Maar vind je het niet een keer lekker een press oefening voor je schouders los te pakken? Een pushpress, mp of dumbbell shoulder press?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.002
Jemig wat een lekkere schouder training weer. Maar vind je het niet een keer lekker een press oefening voor je schouders los te pakken? Een pushpress, mp of dumbbell shoulder press?

Yep, dat wil ik er idd bij in gaan gooien, ga die frontpressmachine maar eens een tijdje laten voor wat het is en me wat richten op MP of dumbbell shoulder presses. Ik haat het om elke keer al die schijven aan die frontpress te moeten hangen.

Goeie comment Jaap!

goeie training, nu idd eens een tijd gaan knallen met barbells, zal de rest van je lichaam ook goed doen.

Misscien moet je es een homegym aan gaan schaffen! Dan kan je voor 3x per dag gaan knallen:D Met db's en halters off course:p

bart is een beeescht.

hoe staat het met je bw, bf ?

• #3.006
goeie training, nu idd eens een tijd gaan knallen met barbells, zal de rest van je lichaam ook goed doen.

Precies big guy!

Misscien moet je es een homegym aan gaan schaffen! Dan kan je voor 3x per dag gaan knallen:D Met db's en halters off course:p

Whaha, mijn neefje woont 500 meter van me vandaag en heeft mega home gym... Ik heb de mogelijkheid, aint that nice. Jammer dat ik moet werken....

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jul 2011 om 21:35 ----------

bart is een beeescht.

hoe staat het met je bw, bf ?

Whaha, animal....

Nou, ik blijf hangen, sta al een tijdje op 18% en gewicht varieert tussen de 105 en 109 kilo. Mijn weekenden zijn wel stukken gezelliger geworden:D

• #3.013
Joooooooooo G dankzij jou post heb ik het maar ff geprobeerd:)

60 minuten crosstrainer:) 700 kcals:) PR
60 minuten incline lopen:) 773 kcals:) PR

Das 2 uur cardio en ik heb ik het redelijk makkelijk volgehouden:) Wel echt to the bone bezweet zeg, is tevens PR zweten denk ik.

jezus wtf!

kom ik aan met me 30 min:p
Wat is uw bw en bf nu?

Laatst bewerkt:
:roflol: Bart, you're insane :roflol:

Hihi, bart traint met gewichten van 8kg.

(grapje)

• #3.017
Ah, je mag me bedanken (door een gratis BBQ ofzo :rolleyes:)

Nice cardio bro! :D

Joooooooooo G dankzij jou post heb ik het maar ff geprobeerd:)

60 minuten crosstrainer:) 700 kcals:) PR
60 minuten incline lopen:) 773 kcals:) PR

Das 2 uur cardio en ik heb ik het redelijk makkelijk volgehouden:) Wel echt to the bone bezweet zeg, is tevens PR zweten denk ik.
Mmmm..
Bart faked altijd de helft van z'n training..:trollface:

Was dus gewoon maar een uurtje cardio..
Not srs, netjes Bart!

Behoorlijk ziek PR's Bart! Dat ga ik je zeker niet nadoen!

Terug
Naar boven