Fitness Seller

Bart's trainingslogje

• Topic Starter Topic Starter
Nice training! (voor zover ik ook maar iets weet maar ik werd nieuwgierig naar je log:) )

Doe jij apart nog oefeningen om je grip te verbeteren? (merk dat ik snel last van mn polsen krijg bijv)

Keep the good work up!

Welkom in mijn logje!

Sanne gaat mij a.s. zaterdag wat grip oefeningen leren, dus zondag kan ik gewoon 200 kg deadliften!

Ik heb tot op heden nog nooit speciale grip oefeningen gedaan, puur omdat het niet nodig was. Nu ik met deadliften ben begonnen bleek toch dat ik meer kracht in mijn handen moet gaan kweken.

Zo net terug van een heerlijke ochtend borst en triceps trainen.

10 min crosstrainer, 153 cal. Lekkah.

Incline Dumbbell press, per hand:
12 x 20 kg
10 x 24 kg
8 x 30 kg
6 x 34 kg
4 x 38 kg, hoppa pr
2 x 42 kg, nice and clean, 3e failde helaas maar hell year, PR
20 x 20 kg
20 x 20 kg, 16 gehaald, die 2 x 42 heeft er in gehakt... **** it.

Incline dumbbell fly's, per hand:
12 x 12 kg
10 x 14 kg, met moeite
8 x 14 kg
6 x 14 kg
20 x 10 kg
20 x 10 kg

Pressmachine:
12 x 55 kg
10 x 60 kg
8 x 65 kg
6 x 65 kg
20 x 35 kg
20 x 35 kg

Peckdeck:
12 x 55 kg
12 x 60 kg
12 x 65 kg,voelde zwaar
12 x 65 kg, iets makkelijker, iets meer rust genomen

Triceps:

Pulldown ez bar:
12 x 25 kg
10 x 30 kg
8 x 35 kg
6 x 40 kg
20 x 25 kg
20 x 25 kg

Frensh press ez bar:
12 x 30 kg
10 x 35 kg
8 x 40 kg
6 x 40 kg
20 x 20 kg
20 x 20 kg

Reverse pulldown ez bar:
12 x 25 kg
10 x 30 kg
8 x 35 kg
6 x 40 kg
20 x 25 kg
20 x 25 kg

Rope pulldown:
12 x 10 kg
12 x 10 kg
12 x 15 kg
12 x 15 kg

Damn wat voelde deze training lekker, helemaal happy met die incline dumbbell press. Ging boven verwachting eigenlijk.

Nu maar een middagje lekker kalm aan doen en vanavond 2 uurtjes los gaan met cardio en buik.

Jooo thanks sim! Ja ik moet ook niet vergeten dat dit pas de 4e of 5e keer is dat ik deadlift. Met de tijd zal de gripkracht ook wel groeien.

Deadlift is idd een zeer goede oefening ook voor je grip;)

Sinds ik deadlift trillen mn onderarmspiertjes in rust constant:D

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

Mooie training weer Bart!

Deadlift is idd een zeer goede oefening ook voor je grip;)

Sinds ik deadlift trillen mn onderarmspiertjes in rust constant:D

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

Mooie training weer Bart!

Thanks, training was echt lekkah. Ook ik voel mijn onderarmen aardig na die deadlift serie. Went ook wel weer. haha

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Ga je zaterdag nog grip trainen ?

Jazeker gaan we zaterdag trainen, uiteraard ook wat grip oefeningen.

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Net terug van anderhalf uur cardio en buik. De blaren staan me op de poten. haha, klote cardio.

Half uur crosstrainer, 415 cal
Half uur loopband (alle standen mogelijk), 335 cal

Diverse buikoefeningen.

Lekkah:D

Lekkere cardio :D.

En ziek volume man!

Zeker wel lekkere cardio. Binnen een uurtje 750 verbrand, super netjes. Je kt ook van gister. 2x naar de sportschool....lekker bezig!!!!

Goed werk Bart, en nou nog die dumbbell van 50kg afstoffen;).

Maar als je de dag daarna moet gaan deadliften lijkt me dat toch juist niet zo handig?

Nee ik doe niet mee aan de wedstrijd, ik loop nog met een schouderblessure. Sanne gaat mij afbeulen zaterdag en zelf niet zwaar trainen. Ik ga alleen mee om de dames en heren aan te moedigen zondag, en dan vooral Sanne:D

Vandaag benen getraint, die cardio van gisteren voelde ik nog flink, lekkah.

5 min crosstrainer, 65 cal, ff voor de doorbloeding in de legs.
10 min buikoefeningen, 300 crunches met 10 kilo er aan en schuine buikspiertjes ff opgerekt.

Squaten (full squats uiteraard)
12 x 90 kg
10 x 110 kg
8 x 120 kg
6 x 130 kg
3 x 140 kg
2 x 140 kg, gewoon omdat het moest van mezelf

Legpress:
12 x 270 kg
10 x 310 kg
8 x 340 kg
6 x 380 kg
4 x 400 kg, PR
4 x 420 kg, PR

Hacksquat:
12 x 105 kg
10 x 105 kg
8 x 105 kg
6 x 105 kg

Leg extension:
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg

Sitting hamstring curlls:
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg

Sitting calf raises:
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg

Na de training nog 15 min buikoefeningen gedaan.

Gewoon een heerlijke training weer, motivatie blijft groeien. Damn fine.

Goed werk Bart, en nou nog die dumbbell van 50kg afstoffen;).

Ja ergens volgend jaar ga ik die 50 kg dumbbells slachten:D

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Zeker wel lekkere cardio. Binnen een uurtje 750 verbrand, super netjes. Je kt ook van gister. 2x naar de sportschool....lekker bezig!!!!

Jaja, meestal als ik vrij ben en niks te doen heb dan ga ik gewoon 2 keer,:D Tja, wat moet je alleen thuis doen. Kan beter gaan trainen denk ik dan maar.

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

Lekkere cardio :D.

En ziek volume man!

Thanks man, ja ik moet kei hard werken om een beetje aan jou gewichten en volumes te komen:D

Op legs pak je me iig al :D. Sterk!

Ja ergens volgend jaar ga ik die 50 kg dumbbells slachten:D

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Jaja, meestal als ik vrij ben en niks te doen heb dan ga ik gewoon 2 keer,:D Tja, wat moet je alleen thuis doen. Kan beter gaan trainen denk ik dan maar.

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

Thanks man, ja ik moet kei hard werken om een beetje aan jou gewichten en volumes te komen:D

Geef ik je zeker gelijk in! Ben al trots op mezelf als ik 1x ga ;).

Ik wou dat ik 2x per dag kon gaan. Aankomende kerstvakantie is dit de perfecte gelegenheid. Je kunt niet vaak genoeg gaan.

tja 1 x per dag naar de sportschool gaan is sooooooooo 1961.......:D

Zonder dollen, moet ik niet te vaak doen want voelde het vandaag echt wel. Maar goed dat ik niet zo vaak vrij ben, ik kan me zelf toch niet thuis op de bank houden. Die sportschool werkt gewoon als een freaking magneet voor me.

Ik vind het echt heerlijk om op de bank lekker tv te kijken, of lekker achter de pc te zitten. Wel nadat ik heb gesport natuurlijk! Mja..is meestal nooit een hele avond, vaak wat leren ook enzo!

Ik vind het echt heerlijk om op de bank lekker tv te kijken, of lekker achter de pc te zitten. Wel nadat ik heb gesport natuurlijk! Mja..is meestal nooit een hele avond, vaak wat leren ook enzo!

Nou op de bank gaan liggen is gevaarlijk voor mij, in mij zit nog steeds dat vervelende vette zeugje die bij verveling tegen me gaat praten, die roept dan continu, chips, kaas, chocolade, borrelnoten, tosti's, stokbrook, frikandellen, hamburgers..... Ga uit mijn hoofd, rot op, whaaaaaaa.... Das k*t. Dat moet er nog uit.

Ga je zaterdag nog grip trainen ?

Bart wou wat oefeningen weten, en ik heb het nog nooit gedaan dus dat doen we dan samen. Alleen ik doe dan heel licht lol. Ga voor de rest echt niet trainen, is niet een slim plan aangezien ik zondag wil knallen. :cool:

Goed bezig tijger, 2x per dag!
Wat doe je dan allemaal?

Terug
Naar boven