Jkskenl
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 68kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehehe, je bent al een halve persoon aan gewicht kwijt
nice work !

En halve? Bijna een HELE vrouw!hehehe, je bent al een halve persoon aan gewicht kwijt
nice work !

Al enig idee wat het schema dan wordt?Ja knallen met die hap
Zal blij zijn als het januarie is, krijg ik weer een normaal schema.
Nee nog geen idee, blijft altijd een verassing met die coaches van mij,haha. Zal hem wel plaatsen als ik hem heb. Kijk eerst uit na een weekje rust tussen kerst en oud en nieuw. Echt aan toe.

Komt goed Dwarven Warrior,
vandaag heb ik een extra daggie rust genomen en lekker uitgeslapen. Morgen weer knallen met een benen training. Gisteren op de PL wedstrijd in Papendal wat indrukwekkende gewichten weggetilt zien worden, ik ga trainen Jonguh, trainen als een beest, anders komt het niet goed als ik volgend jaar mee wil gaan doen met die PL match. haha
Morgen dan maar een legpress van 480 kg, het je de pr van Arno(470kg) al ingehaald. En een hacksquat van boven 120 kg of staat deze niet op het programma.
Succes iig

Goed bezig hier! Ik vind je trainingen soms wel wat 'anders dan anders', maar als het voor jou werkt vooral blijven doen.
Lekker rust dagje vandaag, Bart?
Was gezellig weekendje man, echt top! Volgende keer gaan we samen knallen, want alleen toekijken in je Gym vind ik echt niets aan.hehe maar was verplicht.
Werk ze!
Welke PL-match wil je mee gaan doen dan?Komt goed Dwarven Warrior,
vandaag heb ik een extra daggie rust genomen en lekker uitgeslapen. Morgen weer knallen met een benen training. Gisteren op de PL wedstrijd in Papendal wat indrukwekkende gewichten weggetilt zien worden, ik ga trainen Jonguh, trainen als een beest, anders komt het niet goed als ik volgend jaar mee wil gaan doen met die PL match. haha
Dan heb je nog even Bart. Dat is in September pas weer.Daar voor zijn ook nog wat andere wedstrijden, maar dezelfde als gister is in September weer in Papendal.