XXL Nutrition

Bart's trainingslogje

Klasse!

• Topic Starter Topic Starter
Zo net terug van een borst/triceps training, aangemoedigd door Sanne, dit mocht alleen niet baten want failde gelijk met de incline dumbbell press. haha.

Incline dumbbell press:
12 x 24 kg
10 x 26 kg
6 x 30 kg, moesten er 8 zijn
3 x 30 kg, moesten er 6 zijn
5 x 26 kg

Incline dumbbell fly's:
12 x 12 kg
10 x 14 kg
8 x 16 kg
6 x 18 kg

Pressmachine:
12 x 55 kg
10 x 60 kg
8 x 65 kg
6 x 65 kg

Peckdeck:
12 x 55 kg
12 x 60 kg
10 x 65 kg
10 x 75 kg

Triceps:

Pulldown ez bar:
12 x 30 kg
10 x 35 kg
8 x 40 kg
6 x 40 kg

Triceps machine:
12 x 30 kg
10 x 35 kg
8 x 40 kg
6 x 40 kg

Reverse pulldown:
12 x 30 kg
10 x 35 kg
8 x 40 kg
6 x 40 kg

Rope pulldown:
12 x 15 kg
12 x 15 kg
12 x 15 kg
12 x 15 kg

En Sanne is nu aan het koken hiero, ik heb de tranen in mijn ogen staan van de knoflook en uien lucht.... de t*ring, lijkt wel een tapas bar hiero... Ze moet power food eten ivm de wedstrijd van morgen, nou eeuhhhhh bedankt hoor aan degene die haar dat heeft verteld. haha.

cheers

Fiks volume maak je man!

Nee nog geen idee, blijft altijd een verassing met die coaches van mij,haha. Zal hem wel plaatsen als ik hem heb. Kijk eerst uit na een weekje rust tussen kerst en oud en nieuw. Echt aan toe.

Komt goed Dwarven Warrior,

vandaag heb ik een extra daggie rust genomen en lekker uitgeslapen. Morgen weer knallen met een benen training. Gisteren op de PL wedstrijd in Papendal wat indrukwekkende gewichten weggetilt zien worden, ik ga trainen Jonguh, trainen als een beest, anders komt het niet goed als ik volgend jaar mee wil gaan doen met die PL match. haha

er gaan PR's vallen komende tijd :D

vandaag heb ik een extra daggie rust genomen en lekker uitgeslapen. Morgen weer knallen met een benen training. Gisteren op de PL wedstrijd in Papendal wat indrukwekkende gewichten weggetilt zien worden, ik ga trainen Jonguh, trainen als een beest, anders komt het niet goed als ik volgend jaar mee wil gaan doen met die PL match. haha

Morgen dan maar een legpress van 480 kg, het je de pr van Arno(470kg) al ingehaald. En een hacksquat van boven 120 kg of staat deze niet op het programma.

Succes iig

Morgen dan maar een legpress van 480 kg, het je de pr van Arno(470kg) al ingehaald. En een hacksquat van boven 120 kg of staat deze niet op het programma.

Succes iig

Nee ga niet voor de pr's momenteel, gewoon lekkere volume training weer met die 2 x 20 aan het eind. Pompen die handel, vanaf januari komen die PR's wel!:D

Goed bezig hier! Ik vind je trainingen soms wel wat 'anders dan anders', maar als het voor jou werkt vooral blijven doen :).

Lekker rust dagje vandaag, Bart? :p
Was gezellig weekendje man, echt top! Volgende keer gaan we samen knallen, want alleen toekijken in je Gym vind ik echt niets aan. :mad: hehe maar was verplicht.

Werk ze!

Lekker rust dagje vandaag, Bart? :p
Was gezellig weekendje man, echt top! Volgende keer gaan we samen knallen, want alleen toekijken in je Gym vind ik echt niets aan. :mad: hehe maar was verplicht.

Werk ze!

Ja heerlijk daggie zo, moest ff. Ik vond het ook echt gezellig, doen we zeker over. Tegen die tijd dat de PL trainingen weer starten geef maar een sein, maken we er weer een leuk weekend van en ga ik ook me naar die PL training. Moet bekennen dat ik nu enorm veel zin heb om te trainen, 2 dagen rust is toch iets onbekends voor me. Maar helaas nu aan het werk....

ciau

Welke PL-match wil je mee gaan doen dan?

Dan heb je nog even Bart. Dat is in September pas weer. :p Daar voor zijn ook nog wat andere wedstrijden, maar dezelfde als gister is in September weer in Papendal.

Terug
Naar boven