MuscleMeat

Bart's trainingslogje

mooi degelijk je training, morgen aan de bak met de spierpijntjes van de sq

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.205
Ik heb niks te maken met spierpijn, gewoon ff doorbijten tot ik warm ben en dan gaat het easy.

Ik doe meestal crosstrainer en incline lopen op redelijk tempo.

Hardcore to the bone Bart :)

What happened to the squat, nog steeds spierpijnvrees? Lijkt nu wel een opwarmertje voor de legpress, helemaal bizar als je die hacksquats erachteraan ziet.

• #3.208

Cheers Rob!

What happened to the squat, nog steeds spierpijnvrees? Lijkt nu wel een opwarmertje voor de legpress, helemaal bizar als je die hacksquats erachteraan ziet.

Kerel lees nou eens.... koekert, ik ga 2 weken lang veel reps en weinig gewicht aanhouden met mega dieet. Ff verbranden. En die legpress en Hacksquats zijn vergeleken met mijn normale kilo's gewoon p*ssy weights man. Je wilt niet weten hoe easy ik die nu druk.

Ik heb niet eens echt spierpijn:)

Vandaag cardio only.

30 minuten crosstrainer, 360 kcal
30 minuten incline gelopen, 390 kcal

Buik:
2 x 100 situps met 10 kilo gewicht
2 x 40 stoelturns met 50 kilo gewicht.

Lekker gezweet:)

als je een brede taille hebt, zou ik toch wegblijven van stoelturns met extra gewicht
idem trouwens ook voor side bends etc

• #3.210
ik heb ook een brede middel maar train gewoon alles, dus zijkanten, abs zelf etc

Huh, daarom doe ik ze juist... om dat minder te krijgen

Dus om je taille smaller te krijgen ga je je obliques & serratus zwaar belasten?
Zodat deze icm je abs ook nog wat dikker worden. Kijk hé, daar spreek je jezelf
mee tegen :)

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 12:29 ----------

ik heb ook een brede middel maar train gewoon alles, dus zijkanten, abs zelf etc

ja ok, maar toch niet met extra gewicht dan ...

Dus om je taille smaller te krijgen ga je je obliques & serratus zwaar belasten?
Zodat deze icm je abs ook nog wat dikker worden. Kijk hé, daar spreek je jezelf
mee tegen :)

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 12:29 ----------

ja ok, maar toch niet met extra gewicht dan ...

Ik train alles weighted:p sommige ab oefeningen niet, maar de meeste wel;)

• #3.214
Rob, daar had ik helemaal niet over nagedacht kerel. das een goeie. Ik ga het gewicht verlagen en omhoog in reps. thanks bro

Ik zou ook wat meer aandacht besteden aan je onderste buikspieren ...

Misschien nog een streepje brosience:
sommige claimen dat je je buik beter voor je cardio traint, hierdoor zouden je vetcellen
op je buik eerder geneigd zijn om daar vet van te lossen ipv ergens anders. Kwestie van
warmte van de spieren etc. Ik steek mijn handen er niet voor in het vuur, maar niet
geschoten, is altijd mis geschoten :)

• #3.216
Ik zou ook wat meer aandacht besteden aan je onderste buikspieren ...

Misschien nog een streepje brosience:
sommige claimen dat je je buik beter voor je cardio traint, hierdoor zouden je vetcellen
op je buik eerder geneigd zijn om daar vet van te lossen ipv ergens anders. Kwestie van
warmte van de spieren etc. Ik steek mijn handen er niet voor in het vuur, maar niet
geschoten, is altijd mis geschoten :)

Onderste buikspieren pak ik mee door te varieren op situp bankje, ik varieer altijd met kort hoog, kort laag, volledige reps, halve, etc... killing shit is dat.

Volgende week ga ik beginnen met Ab dvd... ga ik thuis doen. Heb dvd bekeken maar das echt kapot gaan zeg. Zie er beetje tegenop maar moet goed komen

• #3.217
Borst

Incline dumbbell press:
10 x 28 kg
10 x 28 kg
10 x 28 kg
10 x 28 kg

Pressmachine:
12 x 55 kg
12 x 55 kg
12 x 55 kg
12 x 55 kg

Peckdeck:
12 x 60 kg
12 x 60 kg
12 x 60 kg
12 x 60 kg

Cablecross:
10 x 20 kg
10 x 20 kg
10 x 20 kg
10 x 20 kg

Triceps:

Pushdown ez bar:
12 x 35 kg
12 x 35 kg
12 x 35 kg
12 x 35 kg

Tricepsmachine:
10 x 30 kg
10 x 30 kg
10 x 30 kg
10 x 30 kg

Reverse pushdown ez bar:
10 x 30 kg
10 x 30 kg
10 x 30 kg
10 x 30 kg

Tricpes rope pulldown:
12 x 15 kg
12 x 15 kg
12 x 15 kg
12 x 15 kg

Prettig weekend allemaal:)

Lekker volume ouwe.;)
Veel plezier vanavond met je vrijgezellenfeestje btw!:D

Phoe hee 176 reps voor je triceps, die moeten helemaal kapot zijn nu:p. Fijn weekend Bart.

Onderste buikspieren pak ik mee door te varieren op situp bankje, ik varieer altijd met kort hoog, kort laag, volledige reps, halve, etc... killing shit is dat.

Volgende week ga ik beginnen met Ab dvd... ga ik thuis doen. Heb dvd bekeken maar das echt kapot gaan zeg. Zie er beetje tegenop maar moet goed komen

MIETJE.

gewoon echt buik trainen, niet dat mieten gewiebel met gewichten.

Bartje gaat dood volgende week.

The ABB RIPPER P90X

Terug
Naar boven