- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
nee heb nog niet besteld, mss volgende maand. Ik wacht ff de ervaringen van anderen af.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooi degelijk je training, morgen aan de bak met de spierpijntjes van de sq

What happened to the squat, nog steeds spierpijnvrees? Lijkt nu wel een opwarmertje voor de legpress, helemaal bizar als je die hacksquats erachteraan ziet.

als je een brede taille hebt, zou ik toch wegblijven van stoelturns met extra gewicht
idem trouwens ook voor side bends etc
Huh, daarom doe ik ze juist... om dat minder te krijgen

ik heb ook een brede middel maar train gewoon alles, dus zijkanten, abs zelf etc
Dus om je taille smaller te krijgen ga je je obliques & serratus zwaar belasten?
Zodat deze icm je abs ook nog wat dikker worden. Kijk hé, daar spreek je jezelf
mee tegen
---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 12:29 ----------
ja ok, maar toch niet met extra gewicht dan ...
sommige ab oefeningen niet, maar de meeste wel

Ik zou ook wat meer aandacht besteden aan je onderste buikspieren ...
Misschien nog een streepje brosience:
sommige claimen dat je je buik beter voor je cardio traint, hierdoor zouden je vetcellen
op je buik eerder geneigd zijn om daar vet van te lossen ipv ergens anders. Kwestie van
warmte van de spieren etc. Ik steek mijn handen er niet voor in het vuur, maar niet
geschoten, is altijd mis geschoten![]()

Onderste buikspieren pak ik mee door te varieren op situp bankje, ik varieer altijd met kort hoog, kort laag, volledige reps, halve, etc... killing shit is dat.
Volgende week ga ik beginnen met Ab dvd... ga ik thuis doen. Heb dvd bekeken maar das echt kapot gaan zeg. Zie er beetje tegenop maar moet goed komen