AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.241
Nette training bro! zijn de spieren alweer een beetje gewend?

ab verslaafde:p

Ja het gaat echt heel makkelijk allemaal, heb zin in volgende week:) Up go's the weight

Komt goed, ik ga dit samen met een hot tjikkie doen:D

Lekkere side raises man, met deze volume zullen ze wel lekker vol zitten lijkt me

Ja ging wel lekker idd! cheers

pffff 5 oefeningen voor je delts. heavy

thx bart:)
Hoe gaat het hier dan, tijdje niet echt meer mee gelezen.
Aan de laatste posts te zien wel lekker?:)

• #3.244
deze week aan de dexaprine bartje ik laat me bevindingen wel weten

vet druipt eraf dan :P

50kg preachercurls, wtfreak :thumbs:

• #3.250
Ja tuurlijk gooi er maar 10kg bij ja op die curls. Haha monster:bow2:

• #3.252
Ja tuurlijk gooi er maar 10kg bij ja op die curls. Haha monster:bow2:

haha cheers kerel!

Gisterenavond de eerste keer ab ripper shizzle gedaan, damn wat is dat zwaar, 11 oefeningen a 10 reps gedaan, bedoeling is dat dit over 3 weken 11 oefeningen a 25 reps is. Ik was gewoon misselijk dus dat beloofd wat.

Vandaag benen training weg gepoetst:)

Squat:
20 x barbell warm-up
10 x 100 kg
10 x 100 kg
10 x 100 kg
10 x 100 kg

Legpress 45 °:
12 x 260 kg
12 x 260 kg
12 x 260 kg
12 x 260 kg

Hacksquat:
10 x 85 kg
10 x 85 kg
10 x 85 kg
10 x 85 kg

Extensions:
12 x 60 kg
12 x 60 kg
12 x 60 kg
12 x 60 kg

Seated hamstring curls:
15 x 75 kg
15 x 75 kg
15 x 75 kg
15 x 75 kg

Seated calfraises:
25 x 75 kg
25 x 75 kg
25 x 75 kg
25 x 75 kg, oeh nice:)

15 minuten incline lopen op de loopband.

Job done:D

die squats moeten je toch al aardig moe hebben gemaakt, 40 reps totaal met 100kg, netjes man, pak je een vaste tijd rust tussen je sets of doe je dat op gevoel?

• #3.254
die squats moeten je toch al aardig moe hebben gemaakt, 40 reps totaal met 100kg, netjes man, pak je een vaste tijd rust tussen je sets of doe je dat op gevoel?

Ik neem altijd rust op gevoel idd, ene dag heb ik meer energie dan de andere. Vandaag ging wel lekker, alleen de laatste 4 reps van de laatste set squats gingen wat moeilijker, rest waren raketjes:)

pak je de squat alleen als voorvermoeier voor de legpress??? want ik neem aan dat je veel meer kunt squaten :)

nice work bart - ging dat lopen nog wel ?

• #3.257
pak je de squat alleen als voorvermoeier voor de legpress??? want ik neem aan dat je veel meer kunt squaten :)

zucht..... ja ik kan veel meer squaten maar ik zit nog in warming up fase, volgende week gaan de gewichten omhoog. Komt wel goed schatje:D

nice work bart - ging dat lopen nog wel ?

ja ging super, heb nergens last van. Denk dat mijn portie spierpijn volgende week gaat komen als ik weer to the bone ga trainen:D Planning is alle oefeningen 4 x 6 - 8 reps te gaan doen. Wil ik 3 maanden gaan volhouden. 1 dag kracht, 1 dag cardio en zo continu door. Ik hou de voeding tevens aan de lage kant omdat ik echt nog wat centimeters en kilo's kwijt moet raken.

kun je eens wat uitwijden over die " opwarmfase" wat de gedachte daarachter is en het doel zeg maar?

ben best nieuwsgierig eigenlijk..lijkt me ook dat je daar geduldig voor moet zijn (iets wat ik dus totaal niet ben)

• #3.259
kun je eens wat uitwijden over die " opwarmfase" wat de gedachte daarachter is en het doel zeg maar?

ben best nieuwsgierig eigenlijk..lijkt me ook dat je daar geduldig voor moet zijn (iets wat ik dus totaal niet ben)

Ik heb 3.5 week vakantie gehad en niet getraind. Voor de vakantie had ik veel pijntjes zeg maar, ellenbogen, schouder, been. Na de vakantie had ik nergens last meer van. Daarom heb ik besloten 2 weken lang licht te trainen met veel reps, puur om de spieren en aanhechtingen goed in te werken voor ik weer zwaar ga trainen. Ik kan dit verder niet onderbouwen, was puur mijn eigen gedachte gang. Volgende week zal ik ondervinden of het geholpen heeft:)

Mister volume is weer terug hoor, nou de gewichten nog terug omhoog ;)

Terug
Naar boven