Fitness Seller

Bart's trainingslogje

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.401
Haha lekker gewerkt dus gister :P Op naar t falen en daar voorbijjjjj!!

Hele sterke squat man!

• #3.404
Na een weekendje werken en spierpijn in de wheels vandaag borst triceps getraind.

Borst:

Incline dumbbell press:
8 x 24 kg
8 x 28 kg
8 x 32 kg
8 x 36 kg

Pressmachine:
8 x 60 kg
8 x 65 kg
8 x 70 kg
8 x 75 kg

Peckdeck:
8 x 75 kg
8 x 85 kg
8 x 90 kg
8 x 95 kg

Incline benchpress in de smith:
8 x 50 kg
8 x 60 kg
8 x 70 kg
8 x 70 kg

Flat lying dumbbell fly's:
8 x 14 kg
8 x 16 kg
8 x 18 kg
6 x 20 kg

Triceps:

Pushdown ez bar:
8 x 35 kg
8 x 40 kg
8 x 45 kg
8 x 50 kg

Skullcrushers ez bar:
8 x 30 kg
8 x 40 kg
8 x 40 kg
6 x 50 kg

Dumbbell kickback:
8 x 12 kg per arm
8 x 14 kg per arm
8 x 16 kg per arm
8 x 16 kg per arm

Rope pulldown:
8 x 15 kg
8 x 20 kg
8 x 25 kg
8 x 30 kg

Training ging goed, dit is de laatste week dat ik zo train. Ik heb een nieuw schema gekregen van mijn coach, sets van 4 x 10 gaat het worden. Mooie combi van kracht en verbranding.

4x10 heeft weinig met kracht maar veel meer met massa bouwen te maken, maar oke...
Lekkere training verder.

Sterke inclines Bart, en die skullcrusher mag er ook zijn ;)..en zoals altijd een lekkere volume weer :)

Huh 4 x 10 = verbranding?..lijkt me meer massa bouwen..of mis ik weer wat

4x10 heeft weinig met kracht maar veel meer met massa bouwen te maken, maar oke...
Lekkere training verder.

Dit

Voor de rest, mooie training :D

Begrijp toch niet goed hoe je 's morgens vroeg zo een trainingen kan doen :D Bij mij is het al een hele kunst niet terug in slaap te vallen voor 12 uur :roflol:

• #3.408
Lekkere training verder.

cheers buffel, oke oke... massa bouwen it is, de cardio is voor de verbranding:D

Sterke inclines Bart, en die skullcrusher mag er ook zijn ;)..en zoals altijd een lekkere volume weer :)

Huh 4 x 10 = verbranding?..lijkt me meer massa bouwen..of mis ik weer wat

Nee is massa bouwen, ik zat fout.... thanks

Dit

Voor de rest, mooie training :D

Begrijp toch niet goed hoe je 's morgens vroeg zo een trainingen kan doen :D Bij mij is het al een hele kunst niet terug in slaap te vallen voor 12 uur :roflol:

Ja geen idee, ik ben niet anders gewend, 's avonds ben ik wel sterker idd maar dit gaat ook lekker. Het ging easy, had mss wat zwaarder moeten gaan maar ach...

Zo, 20 sets borst. Knappe training en je bent in goed gezelschap, want een beroemd iemand deed ook altijd 20 sets borst. Weet je wie?
Arnold Schwarzenegger.;):)

• #3.410
Zo, 20 sets borst. Knappe training en je bent in goed gezelschap, want een beroemd iemand deed ook altijd 20 sets borst. Weet je wie?
Arnold Schwarzenegger.;):)

Thanks kerel! haha dat wist ik niet eens.

De buffels bij ons in de gym trainen allemaal behoorlijke volumes, goed voorbeeld doet volgen:D

i love volume :D mooie training, ik train ook vaker 's morgens iwel fijn want dan kan je de rest van de dag andere dingen doen :P

Kijk, kijk dit zijn weer Justbart training waardig:D:D
U gaat heel goed;D

• #3.414
Kijk, kijk dit zijn weer Justbart training waardig:D:D
U gaat heel goed;D

Ja de trainingen gaan lekker, nu nog ff het junken minimaliseren... vorige week ook weer 3 x gejunkt terwijl maar 1 x mag.....:mad:

i love volume :D mooie training, ik train ook vaker 's morgens iwel fijn want dan kan je de rest van de dag andere dingen doen :P

Volume is idd nice:) Ik moet vaak werken de rest van de dag.... Als ik vrij ben dan ga ik gewoon 2 x trainen:)

Niks mis mee toch beetje een lekkere volume erop draaien ;)

helemaal niet:)

Kijk dat zie ik graag; als je vrij bent 2x per dag trainen. Klasse instelling.:)

• #3.416
Hmm klinkt wel goed..

Lekker bezig!

2 keer per dag op mijn fiets zitten om naar sportschool te gaan... no thanks :gay: :D

• #3.420
Cardio zit er ook weer op.

45 minuten crosstrainer:
- 555 calorien.

45 minuten incline lopen:
- 610 calorien.

1165 calorien totaal... denk een cardio pr:)

Vanavond staat er rug biceps op het programma.

deadlift
pullups
rowing wide
rowing small
t-bar rows

dumbbell curls
preacher curls
machine curls
concentration curls

Ik heb er zin in!

Terug
Naar boven