- Waardering
- 15.482
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks kerel!
aaahhhh thanks Stuitertje! Ook jij kan net als iedereen conditie opbouwen hoor!
Flink volume en flinke gewichten op die RDL en Rows man. Mooi dat je je eigen weer helemaal herpakt hebt na al dat gefeest.

Mooi man!
Pullups heb ik nog niet eerder gezien geloof ik, hoe doe je die precies omdat er bij staat met 70kg contragewicht?![]()
en dan nog vind ik het zwaar en nu last van mijn schouders
Damn gozer jij blijft ook maar doorbeuken he?
Stiekum on?
J/k

RDL's zijn zeker sterk. Maar wanneer ga je nou eens normaal deadliften?![]()

Weet ik, ik ben te lui. Als ik weer aan de 10 km van marathon ga meedoen, dan moet ik weer;-)
Ik ga voor 54 min

8*150kg deadlift is sterk bartje.
Je rows worden volgens mij ook steeds sterker,gaat heerlijk hier zie ik alweer.

waarom zo extreem laag in je voeding dan... dan krijg je toch alleen maar een snellere rebound?

Goede workout, zeker je boven en onderrug flink aangepakt. Mag ik graag zien.![]()
Thats the way we like it
True story!Ja en ik bench nooit.... Ging goed met de schouder maar toch laat ik het benchen liever voor gezein... cheers
Benchen sucks bigtime..geef mij maar dumbbells
bij mij gaat het ook snel, maar ik zou wel ff opletten dat je niet in een jojo-situatie terechtkomt... hoe langer je drastisch te weinig eet, hoe sneller je aankomt als je weer een keer normaal eet of cheatMijn lichaam is gewoon raar... Als ik meer ga eten zet ik het gelijk aan in vet heeft gebleken. Als ik vet kwijt wil dan moet ik echt laag gaan zitten in mijn voeding en extreem schoon eten. Daarom probeer ik nu door te knallen tot onder de 100 kilo. Als dat gelukt is ga ik proberen langzaam in spieren bij te komen.
Nee ik doe alleen romanian deadlifts, ik ben bodybuilder en geen powerlifterShrugs doe ik altijd na de schouders.

Conventional deadlift heeft echt wel bewezen massa op te leveren hoor![]()

bij mij gaat het ook snel, maar ik zou wel ff opletten dat je niet in een jojo-situatie terechtkomt... hoe langer je drastisch te weinig eet, hoe sneller je aankomt als je weer een keer normaal eet of cheat
True story!Benchen sucks bigtime..geef mij maar dumbbells
![]()
wat zijn je stats nu bartje?
en ben je nu totaal in 1,5 jaar 40 kilo afgevallen? nice!![]()
Nee man, veel meer... Ik weet niet precies, is tijd terug uitgerekend en kwam ergens tussen de 60 en 65 kilo uit.

haha oke, ik zag begin post: gemaakt op oktober, 6 maanden trainen
dus je bent nog meer kwijt!
keep it going!![]()