AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

RDL's zijn zeker sterk. Maar wanneer ga je nou eens normaal deadliften? ;)

DL's going strong Bart!

8*150kg deadlift is sterk bartje.

Je rows worden volgens mij ook steeds sterker,gaat heerlijk hier zie ik alweer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.445
Flink volume en flinke gewichten op die RDL en Rows man. Mooi dat je je eigen weer helemaal herpakt hebt na al dat gefeest:p.

Inderdaad en het voelt heerlijk om weer terug op weg te zijn!

hoppppppppppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hoppa indeed

hell yeah:)

Mooi man!:D:D:D

Pullups heb ik nog niet eerder gezien geloof ik, hoe doe je die precies omdat er bij staat met 70kg contragewicht?:D

Is zo'n machine waar je met je knieen op zit, die 70 kilo werkt in mijnm voordeel:) en dan nog vind ik het zwaar en nu last van mijn schouders:)

Damn gozer jij blijft ook maar doorbeuken he?
Stiekum on?:eyebrow:
J/k ;)

Hahaha, ja hij gaat lekker, nee niet stiekem on..... ja back ON track:D

RDL's zijn zeker sterk. Maar wanneer ga je nou eens normaal deadliften? ;)

Misschien nooit.... In mijn nieuwe schema voor de komende 3 maanden zit helemaal geen deadlift... Ik ben dus even deadlift vrij komende tijd:D

Weet ik, ik ben te lui. Als ik weer aan de 10 km van marathon ga meedoen, dan moet ik weer;-)
Ik ga voor 54 min

Komt wel goed met jou, daar heb ik wel vertrouwen in:)

8*150kg deadlift is sterk bartje.

Je rows worden volgens mij ook steeds sterker,gaat heerlijk hier zie ik alweer.

Valt niet tegen kerel, zeker omdat ik echt heel laag in mijn voeding zit, veel te laag maar moet gewoon ff, ik moet gewoon vet en kilo's kwijt van mezelf. Dan maar wat spierkracht inleveren, bouw ik later wel weer op.

De cardio van vanochtend ging ook weer heerlijk.

45 minuten crosstrainer:
- 525 kcals.

45 minuten incline lopen:
- 676 kcals.

Totaal:
- 1201 kcals, hoppa... cardio gaat echt steeds beter:D

waarom zo extreem laag in je voeding dan... dan krijg je toch alleen maar een snellere rebound?

Goede workout, zeker je boven en onderrug flink aangepakt. Mag ik graag zien.:)

• #3.448
waarom zo extreem laag in je voeding dan... dan krijg je toch alleen maar een snellere rebound?

Mijn lichaam is gewoon raar... Als ik meer ga eten zet ik het gelijk aan in vet heeft gebleken. Als ik vet kwijt wil dan moet ik echt laag gaan zitten in mijn voeding en extreem schoon eten. Daarom probeer ik nu door te knallen tot onder de 100 kilo. Als dat gelukt is ga ik proberen langzaam in spieren bij te komen.

Ik ga hier ook niet neer zetten wat ik eet, hahaha.... Om een shit storm van commentaar te voorkomen:D

Goede workout, zeker je boven en onderrug flink aangepakt. Mag ik graag zien.:)

Ja en dat voel ik vandaag ook flink:) Thats the way we like it:)

machtig!

Mijn lichaam is gewoon raar... Als ik meer ga eten zet ik het gelijk aan in vet heeft gebleken. Als ik vet kwijt wil dan moet ik echt laag gaan zitten in mijn voeding en extreem schoon eten. Daarom probeer ik nu door te knallen tot onder de 100 kilo. Als dat gelukt is ga ik proberen langzaam in spieren bij te komen.
bij mij gaat het ook snel, maar ik zou wel ff opletten dat je niet in een jojo-situatie terechtkomt... hoe langer je drastisch te weinig eet, hoe sneller je aankomt als je weer een keer normaal eet of cheat

• #3.454
Conventional deadlift heeft echt wel bewezen massa op te leveren hoor ;)

Massa heb ik al genoeg:)

Ja toevallig kwam het nu zo uit!

bij mij gaat het ook snel, maar ik zou wel ff opletten dat je niet in een jojo-situatie terechtkomt... hoe langer je drastisch te weinig eet, hoe sneller je aankomt als je weer een keer normaal eet of cheat

I know i know! Ik ben expert in dik zijn en jojo zijn! No worrys mate!

cheers

True story!:D Benchen sucks bigtime..geef mij maar dumbbells:heart:

Benchen is niet voor iedereen weggelegd!

• #3.455
Hoppa Dexaprine en Tested Test is binnen, morgenvroeg maar eens beginnen met dat spul:)

Super cardio:-)

wat zijn je stats nu bartje?

en ben je nu totaal in 1,5 jaar 40 kilo afgevallen? nice! :D

• #3.458
  • #3.460
Terug
Naar boven