Fitness Seller

Bart's trainingslogje

Ga eens bulken, ecto :trollface:

Nee, even serieus, na een jaartje cutten misschien eens een half jaartje bulken? Kwestie van geen 2 jaar te cutten.. Op den duur gaat het toch trager & trager & trager...
(Ook al sta je nu op 18-19%)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.462
Ga eens bulken, ecto :trollface:

Nee, even serieus, na een jaartje cutten misschien eens een half jaartje bulken? Kwestie van geen 2 jaar te cutten.. Op den duur gaat het toch trager & trager & trager...
(Ook al sta je nu op 18-19%)

Kerel, ik ga echt niet bulken nu, dan maar trager! Eerst na die 14%, mss dan een korte bulk maar eerder zeker niet!

Maar ik denk dat hij bedoeld: je lichaam pesten en even in een bulk (of ik denk onderhoud) en dan weer verder in de cut.

• #3.464
Yep daar zit weer wat in. Sterkte en knallen met die hap:-)

Ik bedoel gewoon een paar maandjes een kg of 5 pakken, maar vetpercentage niet de lucht in laten vliegen. Gewoon niet kg's & % blijven verliezen voor een tijdje.

Ikzelf ga het vanaf oktober ook even proberen, kijken hoe dat uitpakt. :D

• #3.467
Sinds de rugtraining last van de linker schouder, nu zijn de problemen in de rechter schouder voorbij en begint de linker:D Dat geloof je toch niet... Maar goed, moest vandaag schouders trainen en na ff twijfelen toch maar gedaan.

Tevens begonnen met Dexaprine, ik merkte gelijk een enorme focus tijdens de training, Marv, heb jij dit ook? Echt zo'n in the zone gevoel...

De Training.

Dumbbell shoulderpress:
8 x 24 kg
8 x 28 kg
8 x 32 kg
8 x 34 kg

Nepress smith:
8 x 40 kg
8 x 50 kg
8 x 60 kg
7 x 70 kg

Frontpress machine:
8 x 75 kg
8 x 85 kg
8 x 95 kg
8 x 110 kg, oeh lekkaah

Dumbbell side raises:
8 x 14 kg
8 x 16 kg
8 x 18 kg
8 x 20 kg

Peckdeck achterkant schouders:
8 x 35 kg
8 x 40 kg
8 x 45 kg
8 x 50 kg

Traps:

Dumbbell shrugs:
12 x 38 kg, moest ff kijken hoe dit ging met linker schouder
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg

Upright rows ez bar:
8 x 28 kg
8 x 33 kg
8 x 38 kg
8 x 43 kg, hmmm pijnlijk maar done

Barbell shrugs smithmachine:
8 x 110 kg
8 x 110 kg
8 x 110 kg
8 x 110 kg

Ondanks toch wel veel last van de schouder ging te training lekker. Ik heb gisterenavond me eigen weer eens misdragen na het werk... 3 broodjes filet american, 1 slaatje en 1 balletje gehakt met pindasaus weggewerkt.... Beetje jammer maar als ik nu de rest van de week niet meer junk dat is het goed, was dit mijn junkdaggie...

Train jij niet zelfde gym als marcel? Daar gaan db's toch tot 32kg

100 keer opdrukken als punishment :D

Sterke training, je zou niet zeggen dat je last had van schouder :P

---------- Post toegevoegd Thu 15 Sep 2011 om 11:37 ----------

Duidelijk geen trouwe loglezer jij :mad:

• #3.470

Nee Marcel en ik trainen wel eens samen idd maar trainen niet in dezelfde gym. Bij ons gaan de dumbbells tot 50 kg.

100 keer opdrukken als punishment :D

Sterke training, je zou niet zeggen dat je last had van schouder :P

---------- Post toegevoegd Thu 15 Sep 2011 om 11:37 ----------

Duidelijk geen trouwe loglezer jij :mad:

Ja echt, ik heb straf verdiend....

Ik heb last gekregen van die pull ups... Het ging met de oefeningen vandaag allemaal we goed hoor, alleen soms wat pijn alleen, gewoon doorbijten:D

Nee Marcel en ik trainen wel eens samen idd maar trainen niet in dezelfde gym. Bij ons gaan de dumbbells tot 50 kg.

Ja echt, ik heb straf verdiend....

Ik heb last gekregen van die pull ups... Het ging met de oefeningen vandaag allemaal we goed hoor, alleen soms wat pijn alleen, gewoon doorbijten:D

Lekker he die pull ups....:D..en minder voor je schouder maat.
Verder had ik zoals gewoonlijk al weer over je training heen gelezen...:(...maar dat ziet er weer vet goed uit man ;)

---------- Post toegevoegd Thu 15 Sep 2011 om 11:53 ----------

Ik heb gisterenavond me eigen weer eens misdragen na het werk... 3 broodjes filet american, 1 slaatje en 1 balletje gehakt met pindasaus weggewerkt.... Beetje jammer maar als ik nu de rest van de week niet meer junk dat is het goed, was dit mijn junkdaggie...

Je moet ook wel een "klein" beetje kunnen genieten he, respect voor je dat je zo goed bezig bent.

Laatst bewerkt:
Als ik junkfood naar binnen werk, voel ik me altijd slecht

• #3.473
Lekker he die pull ups....:D..en minder voor je schouder maat.
Verder had ik zoals gewoonlijk al weer over je training heen gelezen...:(...maar dat ziet er weer vet goed uit man ;)

---------- Post toegevoegd Thu 15 Sep 2011 om 11:53 ----------

Je moet ook wel een "klein" beetje kunnen genieten he, respect voor je dat je zo goed bezig bent.

Thanks Seppe, training was na tevredenheid idd.... Klein beetje genieten mag idd maar gisteravond stond niet in de planning dus is k*t... Nu me eigen inhouden tot volgende week weer ergens....

Als ik junkfood naar binnen werk, voel ik me altijd slecht

Precies +1.

Nu ff 15 minuten abripper en dan douchen en avonddienstje wegwerken!

Tevens begonnen met Dexaprine, ik merkte gelijk een enorme focus tijdens de training, Marv, heb jij dit ook? Echt zo'n in the zone gevoel...
Ik heb dat in de zone gevoel eker als ik het neem en direct ga trainen..en ook als ik naar mijn werk moet fietsen..na 10 minuten na inname ben ik dan al niet te stoppen. Als ik het s'ochtends neem en ik ga avond trainen dan heb ik niet echt profijt ervan..maar wil niet het risico nemen om slecht te slapen wat ik bij pre-workouts altijd heb..

Lekker getraind man, je bent echt een beest wat een gewichten !

20kg side raises ftw

Gaat je wel lukken kerel, discipline heb je zat vind ik ;)

Wat een volume kerel. Traps tot over je oren wil je zeker kweken.
Goed bezig.:)

wat doet je bw/bf dan??
gaat volgens mij wel goed toch?!

• #3.479
Ik heb dat in de zone gevoel eker als ik het neem en direct ga trainen..en ook als ik naar mijn werk moet fietsen..na 10 minuten na inname ben ik dan al niet te stoppen. Als ik het s'ochtends neem en ik ga avond trainen dan heb ik niet echt profijt ervan..maar wil niet het risico nemen om slecht te slapen wat ik bij pre-workouts altijd heb..

Duidelijk:) Ik heb dan ook de heerlijke combi, dexaprine en ephedrine... Ik ga hard jonguuuhhhhh

Lekker getraind man, je bent echt een beest wat een gewichten !

20kg side raises ftw

Thanks man, ja ik durf het niet te zeggen maar 22 kg zat er ook wel in!

Gaat je wel lukken kerel, discipline heb je zat vind ik ;)

Thank man, ik doe mijn best!!!

Wat een volume kerel. Traps tot over je oren wil je zeker kweken.
Goed bezig.:)

Ja eigenlijk wel, vind ik wel mooi die bulten:)

wat doet je bw/bf dan??
gaat volgens mij wel goed toch?!

Hopelijk gaat die rap na beneden ja... Zal over een week of 5 weer eens laten opmeten door mijn coach.

ik ben altijd heel voorzichtig als ik me schouders voel, maar als je nog zo'n training eruit kan drukken zegt dat wel genoeg haha:P
1x Junken kan vast niet zo heel veel kwaad, niks aan 't handje!

Terug
Naar boven