Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit nu te schijten met de laptop op schootwazzzaaaaaaaa

Dat is wel mijn uiteindelijke doel, nu pics heeft geen zin, ik moet eerst onder de 105 kg komen en so ie so onder de 17% vp voordat ik picupdate doe!
Aight, dat is al over een weekje aight? Zit nu op 18% toch of zijn je stats links niet up to date?
Dat was voor de vakantie.... Ik heb besloten om pas over een maand of langer te laten meten weer
Is niet up to dateDat was voor de vakantie.... Ik heb besloten om pas over een maand of langer te laten meten weer
![]()

ik ben zeer benieuwd hoe je er over een maandje voorstaat. Het ligt iig niet aan je trainingen.![]()

Zou het niet doen.bartje me biceps lopen iets achter
vrijdag middag train ik meestal rug en schouders en klein beetje biceps nog
nu wil ik vrijdag ochtend voortaan goed zwaar me biceps en schouders trainen en dan ''s avonds rug (ik zoek ook een reden om vrijdag ochtend te trainen omdat ik heb ondekt dat er dan een fakin lekker wijf traint)
kan dit gewoon? ben ik dan genoeg herstelt voor me rug training die avond

gaat goed met al die cardio bart. heb je een streven qua BF waar je nu naartoe aan het werken bent? en als je dat bereikt, hoe dan verder? cardio op onderhoud ofzo...