AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.541
Alleen maar slecht nieuws vandaag...

Eerst de training, een training met heel veel pijn...

Incline dumbbellpress:
10 x 24 kg
10 x 28 kg
10 x 30 kg
10 x 32 kg

Peckdeck:
20 x 60 kg
20 x 65 kg
20 x 65 kg
20 x 65 kg

Pressmachine:
10 x 60 kg
10 x 65 kg
10 x 65 kg
10 x 65 kg

Cablecross per arm:
10 x 5 kg
10 x 10 kg
10 x 10 kg
10 x 15 kg

Triceps:

Pushdown ez bar:
10 x 35 kg
10 x 35 kg
10 x 40 kg
10 x 45 kg

Skullcrushers:
10 x 30 kg
10 x 35 kg
10 x 35 kg
10 x 40 kg

Tricepsmachine:
10 x 25 kg
10 x 30 kg
10 x 35 kg
10 x 30 kg

Rope pulldown:
10 x 15 kg
10 x 15 kg
10 x 15 kg
10 x 15 kg

Vanaf vorige week had ik al last van mijn linker schouder, tijdens deze training nam de pijn een serieuze wending aan, stom als ik ben heb ik door getraind met heel veel pijn... Er zit nu een bult op mijn schouder en elke beweging gaat door merg en been, ik moet om 12 uur bij de huisarts zijn...:mad:

Tevens vet laten meten... 3 maanden terug was het iets meer als 18%.... Nu is het 23%... Gewicht gaat dan wel na beneden maar vetpercentage is schrikbarend omhoog gegaan. Dat was een hele dikke tegenvaller voor me. Ik moet vanaf nu ook meer gaan eten van mijn coach, ik eet veel te weinig en dat werkt dus echt averechts...

Nou, zo maar ff aanhoren wat de huisarts te zeggen heeft over de linker schouder.

Laatst bewerkt:
Balen man! succes bij de huisarts bro..

Je eet te weinig en komt aan? Die snap ik niet helemaal. Als dat zo is moet ik zelf ook meer eten, misschien dat dat het bij mij ook is. Leef op 2300kcals...jij dan?

• #3.543
Balen man! succes bij de huisarts bro..

Je eet te weinig en komt aan? Die snap ik niet helemaal. Als dat zo is moet ik zelf ook meer eten, misschien dat dat het bij mij ook is. Leef op 2300kcals...jij dan?

Thanks,

Ik heb een dikke slijmbeursontsteking helaas. Ik krijg vanaf morgen pijnstillers er mag komende tijd geen krachttraining meer doen... Ik ga dus gewoon elke dag los opde cardio, het is ff niet anders.

Ik val wel af in kilo's maar niet in vetpercentage... Omdat ik zo weinig eet de laatste tijd slaat mijn lichaam de vetten gelijk op, vanaf morgen ga ik dus omhoog qua voeding, 10 bruine boterhammen met kipfilet en appelstroop om mee te beginnen, en nu ff om de 2 weken vetmeten om op de situatie in te kunnen spelen.

Maar goed, voorlopig zie je hier geen krachttrainingen meer....

Ik baal er stevig van maar leg me er maar gewoon bij neer.

Laatst bewerkt:
Dat is klote zeg. Sterkte!

Dat is erg raar... vp naar boven gegaan terwijl je dik onder je onderhoud eet... beterschap dan en wie weet is dit wel een nieuwe kans op je vp meteen hard te verlagen door de cardio.

Damn, dat is zeker balen.
Zoals je aangeeft kun je dan het beste maar focussen op de cardio om je BF te verlagen, zo heb je toch een doel om naar toe te werken en sta je er strakker bij als je weer kan pompen.

• #3.547

thanks kerel

Dat is erg raar... vp naar boven gegaan terwijl je dik onder je onderhoud eet... beterschap dan en wie weet is dit wel een nieuwe kans op je vp meteen hard te verlagen door de cardio.

Zo is het ook, cardio it is

Damn, dat is zeker balen.
Zoals je aangeeft kun je dan het beste maar focussen op de cardio om je BF te verlagen, zo heb je toch een doel om naar toe te werken en sta je er strakker bij als je weer kan pompen.

Idd

damn that sucks :( en je was zo goed op dreef aan het komen!

niet kop laten hangen, alles doen om snel te herstellen en weer verder, sterkte ermee man!

tip om vet te verlagen, weg met de boterhammen en ga aan de oats en rijst, en neem een paar keer per dag een eetlepel pindakaas of 30 gram cashews bij je maaltijden, je hebt vet nodig om vet te verbranden imo

• #3.549
damn that sucks :( en je was zo goed op dreef aan het komen!

niet kop laten hangen, alles doen om snel te herstellen en weer verder, sterkte ermee man!

tip om vet te verlagen, weg met de boterhammen en ga aan de oats en rijst, en neem een paar keer per dag een eetlepel pindakaas of 30 gram cashews bij je maaltijden, je hebt vet nodig om vet te verbranden imo

Klopt, net lekker op dreef idd. Maar laat de kop niet hangen, ga gewoon los op de cardio en proberen vetjes te verbranden.

Ik ga het eerst proberen met brood, ik ben helemaal niet dol op rijst namelijk, oats zou ik wel door de melk kunnen mengen, neem nu brinta. Zit er zo veel verschil tussen oats en brinta dan?

Ik zou oppassen met je calorietekort (door weinig eten én cardio) Bart, als je je lichaam geen signaal geeft dat t spieren moet behouden/opbouwen door geen KT te doen kan een tekort je snel spier gaan kosten. Zou ook zeker rustig opbouwen qua voeding!

Wat was je gewicht nu en 3mnd terug?

Hoelang staat er voor zo'n ontsteking?

Ligt het niet gewoon aan de meting ?

Hoop dat je schouder snel herstelt is man, ik zal een kaarsje voor je branden ijzerbroeder

Damn bro, dat is balen die 23%.
Zit je voor "niets" uren cardio te doen :mad:

klote van je schouder man bart. Schouders blijven helaas erg blessuregevoelig,heb er zelf ook last van.
Hopen dat het snel herstelt en je weer kan knallen.

Dit is zeker ff klote,maar je moet nu ff luisteren naar je lichaam.
Oats en brinta zit niet heel veel verschil tussen,in de ochtend met whey en melk is een goede start van de da
g
.
Veel sterkte man en hoop dat het snel over is voor je

Ai zuur man! Sterkte en beterschap, het zit je helaas niet even mee.
Maar je komt zeker hard en sterk terug! :D

• #3.556
Ik zou oppassen met je calorietekort (door weinig eten én cardio) Bart, als je je lichaam geen signaal geeft dat t spieren moet behouden/opbouwen door geen KT te doen kan een tekort je snel spier gaan kosten. Zou ook zeker rustig opbouwen qua voeding!

Wat was je gewicht nu en 3mnd terug?

Ja ik zat echt te laag in mijn voeding, deed ik bewust om de kilo's en vet na beneden te krijgen maar dat werkt dus niet...

Mijn gewicht nu is 110 kg met 23% en 3 maanden terug was het 105 bij 18%. Zit ook 4 weken vakantie zuipen en snacken tussen uiteraard maar dan nog schrok ik echt van het vp...

Hoelang staat er voor zo'n ontsteking?

Is geen tijd aan vast te knopen, is heel verschillend...

Ligt het niet gewoon aan de meting ?

Hoop dat je schouder snel herstelt is man, ik zal een kaarsje voor je branden ijzerbroeder

Ik wil graag geloven dat het aan de meting ligt maar mijn coach is behoorlijk ervaren en zal der niet om liegen...

thanks

Damn bro, dat is balen die 23%.
Zit je voor "niets" uren cardio te doen :mad:

Ja dat heb jij goed gezien, daarom was ik ook echt zwaar depri vanmorgen.

klote van je schouder man bart. Schouders blijven helaas erg blessuregevoelig,heb er zelf ook last van.
Hopen dat het snel herstelt en je weer kan knallen.

Dit is zeker ff klote,maar je moet nu ff luisteren naar je lichaam.
Oats en brinta zit niet heel veel verschil tussen,in de ochtend met whey en melk is een goede start van de da
g
.
Veel sterkte man en hoop dat het snel over is voor je

Nee dat dacht ik ook, ik neem als ontbijt altijd brinta, whey met magere melk en daar komen nu 2 bruine boterhammen met kipfilet en 2 bruine boterhammen met appelstroop bij.

Ik hoop het ook bro....

Ai zuur man! Sterkte en beterschap, het zit je helaas niet even mee.
Maar je komt zeker hard en sterk terug! :D

Dat so ie so! Gewoon helemaal leip doen op de cardio dan maar.... whaha

Misschien (ja, zo denk ik over dingen.. :D) is je lichaam die cardio al lang gewoon geworden, en doe je er goed aan een paar weken lazy te wezen, en geen **** cardio te doen.. :)

(Yep, zo zou ik het doen :roflol:, maar ik begrijp het goed moest je dat niet (willen) doen. :D)

das echt focked op man:( En meer eten en geen krachttraining meer mogen doen.
sterkte dermee.

Geen idee om even je onderhoud en BMR uit te rekenen en kijken wat er ook binnenkomt? Ipv van klakkeloos 10 boterhammen extra eten, omdat je BF is gestegen.

Je bent niet van de cijfers en feiten, maar is toch wel handig om te kijken of je wel de goeie kant op gaat. Ipv van dat je, je lichaam in starvation mode zet, zonder dat je het doorhebt.

Sterkte met je schouders, even rustig aan doen en binnen no time kan je weer knallen!

Sterkte er mee kerel, dat je maar snel weer aan de gewichten mag hangen:)

zou idd wel even berekenen wat je onderhoud want 10 boterhammen is wel een beetje veel haha

Terug
Naar boven